Jak nie Insignia to co?

W tym miejscu możemy poinformować o rzeczach które chcemy kupić lub sprzedać, oddać lub zamienić lub jeśli chcecie pomóc komuś w rozwiązaniu jakiegoś problemu.
wassermann
Posty: 736
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Jak nie Insignia to co?

Postautor: wassermann » środa 13 sty 2021, 10:31

^^^
Kia Stinger?
IMHO brzydka, ale podobnie analogowa i wyposażeniowo 1:1 "wszystkomająca" jak nasze Insignie. Do tego silnik rakieta warty tych 240k PLN.

BMW 4 GranCoupe?
W granicach 250k można skonfigurować 2.0T xDrive 258 KM, AT8, z paroma bajerami - choć nie wszystkimi jakich by się chciało.

Giulia 2.0T Q4?
Małe i jakoś nie rzuca się w oczy. Za to podobno świetnie jeździ.

Albo coś z grupy GM: Cadillac CT5-V.
Oh, well, zapomniałem że EU to nie USA ;) Mój dealer Opla wprawdzie handluje Cadillacami, ale na EU jest tylko jakieś gówienko oferowane. Chociaż może półrocznego dałoby się sprowadzić i cieszyć V6.

M.

Maciek
Posty: 227
Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Miasto?
Województwo: Łódzkie

Re: Sprzedaż auta po leasingu

Postautor: Maciek » środa 13 sty 2021, 10:51

dla mnie musi być kombi i to z tych większych (taka Zafira Life najlepiej :D). Ale faktycznie te auta są jakąś alternatywą. Ciekawe, ile transakcyjnie wołają za tą Gulię, BMW i Stingera. Beemka, jak już, to 440i. Jak kupowałem Insignię, to 440i GC chodziły transakcyjnie po 250k brutto (katalogowo było chyba 320k).

Z ciekawych aut, ma wyjść 508 w specjalnej wersji, gdzie będzie 4x4 i +300KM w hybrydzie. Zobaczymy kiedy, za ile i ile ostatecznie mocy mu dadzą. Grandland X z układem hybrydowym 300KM po prostu jest rakietą, brakuje mu tylko odpowiedniego podwozia. W 508 podwozie będzie :twisted:

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: Sprzedaż auta po leasingu

Postautor: Cloud » środa 13 sty 2021, 11:08

Wasserman, 330i. 4 ma ten chory grill :D
Jak będziesz chciał, dam ci namiar na handlowca u którego kupowałem auto. Już gdzieś indziej pisałem jaki rabat dostałem. Nie kalkulowało się brać Opla ani Skody


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
jurass
Posty: 345
Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
Silnik: B20NFT
Rocznik auta: 2018
Miasto: jesienne
Województwo: Wlkp

Re: Sprzedaż auta po leasingu

Postautor: jurass » środa 13 sty 2021, 12:10

Ja mocno biorę po uwagę Focusa ST kombi. Dobra moc, nieźle jeździ i brzmi. Wada, dla mnie, to napęd na jedną oś przy tej mocy (280 KM), ale całe życie, oprócz ostatnich sześciu lat, jeździłem autami z napędem na jedną oś, to chyba dam radę. Wprawdzie to segment niżej rozmiarowo, ale nie przeszkadza mi to. Kabina pewnie trochę mniejsza, ale za to bagażnik spory w wersji kombi. I mam nadzieję, że da się go kupić w podobnej cenie jak moją Iśkę. Aktualnie w konfiguratorze wyceniłem go sobie na 158 tys. A jak kasy nie starczy, to następny pod rozwagę jest ProCeed GT 204 KM (140 tys.). Chciałbym Stingera oczywiście, ale na 240-250 tys. raczej się nie szarpnę. I przy tej cenie nie wiem czy czasem nie wziąłbym Mustanga, V8 to jednak V8. :twisted:

A ten 508 co Maciek wspomina, to jak złoto będzie > 200 tys. PLN.

wassermann
Posty: 736
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: Sprzedaż auta po leasingu

Postautor: wassermann » środa 13 sty 2021, 12:50

@Cloud No tak, spojrzałem na stronę BMW i tam przy 4GC widnieje jeszcze model z normalnym grillem. Za rok będzie już ta paskuda. Tym niemniej mało realne, bym pozbył się GSi w lecie 2022 (4 lata wymajmu) - za mały przebieg, jeszcze rok gwarancji - będę chyba kombinował kontynuację leasingu/wynajmu, ale zacznę o tym myśleć wiosną 2022. Czas płynie szybko, ale może się tyle zdarzyć po drodze, że głowa mała.

M.

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: Sprzedaż auta po leasingu

Postautor: Cloud » środa 13 sty 2021, 12:51

[quote="jurass"

A ten 508 co Maciek wspomina, to jak złoto będzie > 200 tys. PLN.[/quote]

Chyba 3 z przodu. Głupi diesel z w miarę sensownym wyposazeniem to 2 stówki. Chyba, ze mówimy o golasach :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Maciek
Posty: 227
Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Miasto?
Województwo: Łódzkie

Re: Sprzedaż auta po leasingu

Postautor: Maciek » środa 13 sty 2021, 13:01

jurass pisze:
środa 13 sty 2021, 12:10
A ten 508 co Maciek wspomina, to jak złoto będzie > 200 tys. PLN.
+200k to jest hybryda w ośce 225KM :lol: wersja +300KM może zostać pierwszym Peugeotem, który przekroczy barierę 300 tysięcy. A ludzie się łapali za głowę, jak za 508 GT Peugeot zażądał 200 tysięcy :mrgreen:
jurass pisze:
środa 13 sty 2021, 12:10
Ja mocno biorę po uwagę Focusa ST kombi. Dobra moc, nieźle jeździ i brzmi. Wada, dla mnie, to napęd na jedną oś przy tej mocy (280 KM), ale całe życie, oprócz ostatnich sześciu lat, jeździłem autami z napędem na jedną oś, to chyba dam radę.
też mi się bardzo podoba i naprawdę jest świetnie wyceniony. FWD nie pozwala dyskretnie ruszyć, bo koła będą mielić. Na pewno da się przeżyć, ale strasznie szkoda, że Ford nie zdecydował się zaadoptować 4x4 z Focusa RS.

Z ciekawych aut, jest jeszcze Cupra Fermentor 310KM.

rahv
Posty: 549
Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
Posiadane auto: Insignia Grand Sport
Silnik: 2.0D 170KM AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Bydgoszcz
Województwo: kujawsko-pomorskie

Re: Sprzedaż auta po leasingu

Postautor: rahv » środa 13 sty 2021, 14:39

Alfa Romeo Stelvio, ale nie z silnikiem 200KM tylko 280KM. To godny następca insigni jeśli chodzi o osiągi. To nowe zawieszenie alfa link działa tak, że w ogóle nie czuć w zakrętach, że to wysoki samochód. Niezwykle precyzyjne i pewne w zakrętach. Gorzej jeśli chodzi o duże nierówności. Wtedy jest zwyczajnie głośne, ale nadwozie trzyma się bardzo stabilnie. Zużycie paliwa pewnie takie, jak w insigni, ale osiągi trochę lepsze. Miejsca w środku mniej niż w insigni.

wassermann
Posty: 736
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: Sprzedaż auta po leasingu

Postautor: wassermann » środa 13 sty 2021, 16:35

Po co Stelvio gdy kręgosłup nadal sprawnie funkcjonuje i można siadać „na glebie” i z niej podnosić tyłek? Podwyższone nadwozia = błeeee :p Moda na SUVy = błeeee po dwakroć. Insignia littback ma pięknie wydłużoną linię nadwozia pseudo coupe. Za swoją odwracam się jak porąbany.

M.

jami
Posty: 586
Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
Posiadane auto: Insignia B ST
Silnik: B20DTH
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: wiadomo

Re: Sprzedaż auta po leasingu

Postautor: jami » środa 13 sty 2021, 19:42

Stelvio 280 jeździ się super, świetnie się prowadzi. Dla mnie to auto jest alternatywą dla Insigni 8-)

coolik
Posty: 338
Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
Posiadane auto: Insignia
Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wro
Województwo: DLN

Re: Jak nie Insignia to co?

Postautor: coolik » środa 13 sty 2021, 20:33

I doczekałem się wątku którego wstydziłem się rozpocząć :)

No nie jest to prosta sprawa.

Ja BMW skreśliłem bo 4 robią teraz tylko 3 drzwiową, 4 drzwiowa ma być za kilka miesięcy.

Ja w tej chwili rozważam Audi A5/A6 i Stingera, ale to już +100k w porównaniu z Insignią.

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Jak nie Insignia to co?

Postautor: Cloud » czwartek 14 sty 2021, 07:31

O, faktycznie. Zapomniałem o Formentorze! Bardzo fajne auto, miałem okazje jeździć. W środku tez wykonane lepiej niż myślałem. No i ta wycena - 2 stówki za 320 koni i 4x4. Testowałem launch Control i na mokrym 0.8g

Coolik, A5 będzie miało teraz lifting jak się nie mylę. Tez brałem pod uwagę, ale w sumie nie zdecydowałem się nawet na jazdę próbna. Tzn byłem, ale wsiadłem i zrezygnowałem bez ruszania. Ten wystający tablet i ogólnie wnętrze to taki dziadkowoz w moich oczach.

Zachęcam, żeby chociaż usiąść do nowej 3ki. Moja podoba mi się bardziej i bardziej. Za każdym razem jak do niej wsiadam. 4, które już można zamawiać, w środku będzie wyglądało identycznie (to technicznie to samo co 3ka, tylko liftback)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Maciek
Posty: 227
Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Miasto?
Województwo: Łódzkie

Re: Jak nie Insignia to co?

Postautor: Maciek » czwartek 14 sty 2021, 13:19

Jest jeszcze Arteon R, 320KM i 4,9 do paki :mrgreen: jak sobie go wrzuciłem w konfigurator, to naprawdę bez szaleństw, typu skórzana tapicerka, czy panorami, wyszło 280k katalogowo :lol: Oni naprawdę z tymi cenami oszaleli.

coolik
Posty: 338
Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
Posiadane auto: Insignia
Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wro
Województwo: DLN

Re: Jak nie Insignia to co?

Postautor: coolik » czwartek 14 sty 2021, 15:11

Cloud pisze:
czwartek 14 sty 2021, 07:31

Coolik, A5 będzie miało teraz lifting jak się nie mylę. Tez brałem pod uwagę, ale w sumie nie zdecydowałem się nawet na jazdę próbna. Tzn byłem, ale wsiadłem i zrezygnowałem bez ruszania. Ten wystający tablet i ogólnie wnętrze to taki dziadkowoz w moich oczach.

Zachęcam, żeby chociaż usiąść do nowej 3ki. Moja podoba mi się bardziej i bardziej. Za każdym razem jak do niej wsiadam. 4, które już można zamawiać, w środku będzie wyglądało identycznie (to technicznie to samo co 3ka, tylko liftback)
Szukałem info o facelifcie A5, ale nigdzie nie znalazłem. Widziałeś gdzieś? Fakt, że wersja jak w nowej A6 jest fajniejsza :)

Co do 4 problem jest taki, że bardzo mi zależy żeby zobaczyć ile miejsca będzie z tyłu, a 3jka mi tego nie odda. Zresztą jeśli jest tyle co w trójce to mało mi :) przyzwyczaiłem się do przestronności Insigni :) A seria 6 jest dla mnie brzydka :/

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: Jak nie Insignia to co?

Postautor: Cloud » czwartek 14 sty 2021, 17:55

Takie info dostałem od babeczki w salonie Audi. Możliwe, ze tylko tak mówiła, bo nie wiedziała co powiedzieć. Z drugiej strony, tylko A4 i A5 maja „stare” wnętrze. Cała reszta już po zmianach modelowych.

4 będzie według mnie identyczna. Może, MOŻE z centymetr różnicy się gdzieś, z bliżej nieznanej przyczyny, pojawi.

Ogólnie jak porównasz Insignie do czegokolwiek to będzie ci mało. Tam było miejsca tyle, że i Robert Baratheon miałby wygodnie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości