No i oddzwonił dziś pan z salonu. Ku mej radości GM wyraził zgodę na kamerę w mojej isce - ucieszyłem się jak dziecko. W końcu 4 lub 5 dni decydowali co ze mną zrobić...
Wycena kamery ~950... mówi pan. Myślę sobie - dobra - 921 na stronie ale mam voucher, więc będzie ok. Ile sam montaż? No tu się pan zawiesił i kazał zadzwonić na serwis.... hmmmmm okej, myślę sobie - choć zaczynam ponownie być zagubiony...
Pan peroruje, że jak umówię się na serwis i zapłacę coś tam to realizują zamówienie.
I tu złośliwie wspomniałem o voucherze na akcesoria. 1,2,5, sekund i ciągle cisza... halo jest pan tam? rzucam...
Jaki voucher? pyta pan zszokowany...
No taki oplowski. przy 950 pln daje mi 150 złotych rabatu. ważny do końca roku - chyba niepotrzebnie to powiedziałem
Ale kamera to nie akcesoria to wyposażenie - mówi pan
Pan sprawdzi na opel accessories - odpowiadam. Akcesoria i tam jest kamera cofania...
Po kolejnych 2-3 minutach jałowego uciekania od uznania vouchera pan obiecuje szybko zweryfikować sytuację... i nadal czekam na telefon, który miał być za chwilę...
brawo opel.
miałem corsę, astrę 1, 2x astrę 2, vectre c 1.8, vectre c 1.9cdti, saaba 93ss (też opel) i to chyba mój ostatni opel... obsługa klienta dramat!!!
w całym salonie nie było osoby, która potrafi odpowiedzieć czy do iski jest schowek na okulary akcesoryjny... może ktoś kojarzy numer katalogowy? będę wdzięczny.
Za zakup za >1k pln voucher daje 250 zniżki