Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Tutaj omawiamy przymiarki i zakupy nowego Opla Insignia, a także rabaty i inne akcje
coolik
Posty: 338
Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
Posiadane auto: Insignia
Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wro
Województwo: DLN

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: coolik » czwartek 18 sty 2018, 15:41

rahv pisze:
czwartek 18 sty 2018, 13:28
Upewnij się, że na pewno dostaniesz w standardzie, bo u mnie sprzedawca sobie o tym dopiero przypomniał i musiał domówić. Kod bezkluczykowego dostępu w zamówieniu to ATH za 700 zł.
Masz rację, jest ot opcja dodatkowa za 700PLN. Ja akurat tego nie potrzebuje, więc nie płaczę :)

Awatar użytkownika
siejeje
Posty: 186
Rejestracja: poniedziałek 11 gru 2017, 22:58
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 1.5 165KM AT6
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: siejeje » czwartek 18 sty 2018, 17:22

Jeśli chcesz kamerę 360 to bierz pakiet asystent 3. Masz w nim kamerę z tyłu, z przodu i widok z góry.

witek
Posty: 59
Rejestracja: poniedziałek 11 gru 2017, 22:01
Posiadane auto: Opel Insignia ST
Silnik: 2.0 Turbo 260 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Niepolomice
Województwo: malopolskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: witek » czwartek 18 sty 2018, 20:22

Asystent kierowcy 3 ma kamere 360. Obraz masz wtedy 1/3 widok 360, 2/3 kamera cofania lub kamera przednia w zaleznosci od kierunku jazdy.

balu
Posty: 125
Rejestracja: sobota 13 sty 2018, 09:41
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 1.6 Turbo 165 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: balu » piątek 19 sty 2018, 06:12

witek pisze:
czwartek 18 sty 2018, 20:22
Asystent kierowcy 3 ma kamere 360. Obraz masz wtedy 1/3 widok 360, 2/3 kamera cofania lub kamera przednia w zaleznosci od kierunku jazdy.
Super. Dzięki za info. W sumie dzięki wam zszedłbym ze 3000 tyś. z tej konfiguracji. Natomiast straszycie mnie że podrożało :D Muszę w któryś weekend się wybrać do salonu opla i zweryfikować wszystko.

till
Posty: 90
Rejestracja: piątek 15 wrz 2017, 20:33
Posiadane auto: Insignia GS elite
Silnik: 1.5 165 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: till » piątek 19 sty 2018, 07:23

balu pisze:
piątek 19 sty 2018, 06:12
witek pisze:
czwartek 18 sty 2018, 20:22
Asystent kierowcy 3 ma kamere 360. Obraz masz wtedy 1/3 widok 360, 2/3 kamera cofania lub kamera przednia w zaleznosci od kierunku jazdy.
Super. Dzięki za info. W sumie dzięki wam zszedłbym ze 3000 tyś. z tej konfiguracji. Natomiast straszycie mnie że podrożało :D Muszę w któryś weekend się wybrać do salonu opla i zweryfikować wszystko.
To wisisz piwo wszystkim forumowiczom :P A tak na serio to myślę że taki błąd w konfiguratorze na stronie opla nie byłby możliwy do ponowienia w ich systemie już przy prawdziwej konfiguracji.

Dodano po 1 minucie 1 sekundzie:
Jakby Ci konfiguracja przekraczała budżet to w pierwszej kolejności bym się zaczął zastanawiać czy ten aktywny tempomat jest CI potrzebny

coolik
Posty: 338
Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
Posiadane auto: Insignia
Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wro
Województwo: DLN

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: coolik » piątek 19 sty 2018, 11:04

Jeszcze jedna zmiana z rocznika 2017 na 2018 - Nie ma przy silnikach 2.0 systemu Bose w standardzie. Ilość głośników jest taka sama, tylko elektronika pewnie inna.

Awatar użytkownika
LEM
Posty: 284
Rejestracja: poniedziałek 03 lip 2017, 19:51
Posiadane auto: Opel Insignia GS
Silnik: 1.5T 165KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: Wielkopolskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: LEM » piątek 19 sty 2018, 13:22

Tylko, że bez Bose sub (o ile to sub a nie jakiś średniotonowy) jest na podszybiu a nie w bagażniku.

coolik
Posty: 338
Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
Posiadane auto: Insignia
Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wro
Województwo: DLN

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: coolik » piątek 19 sty 2018, 13:37

Specyfikacja mówi: (UQ3) System 8 głośników premium (1 subwoofer w podłodze bagażnika, 1 głośnik w kokpicie i po 2 przy lusterkach bocznych , drzwiach przednich i tylnych), więc chyba nie masz racji :)

odoja
Posty: 209
Rejestracja: czwartek 21 gru 2017, 18:59
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 1.5 165 AT6
Rocznik auta: 2018
Miasto: Żywiec
Województwo: Ślask

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: odoja » piątek 19 sty 2018, 23:43

Do pełni komfortu brakuje tylko automatu...do takiego auta wręcz jest wymagana ;).

emzet1
Posty: 69
Rejestracja: piątek 21 lip 2017, 17:57
Posiadane auto: Opel Insignia GS
Silnik: B20 NFT 260 KM 4x4
Rocznik auta: 2018
Miasto: Słupsk
Województwo: pomorskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: emzet1 » sobota 20 sty 2018, 10:01

Przymierzam się powoli do złożenia zamówienia wersji Elite 260 KM. Na stronie internetowej Opla jeszcze chyba śpią. Nie ma nowych cenników i nowego konfiguratora. Poza tym nie można skonfigurować np. Insignii Gsi, a na stronie niemieckiej jest.

balu
Posty: 125
Rejestracja: sobota 13 sty 2018, 09:41
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 1.6 Turbo 165 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: balu » sobota 20 sty 2018, 10:21

odoja pisze:
piątek 19 sty 2018, 23:43
Do pełni komfortu brakuje tylko automatu...do takiego auta wręcz jest wymagana ;).
Jak to mawiał klasyk, nie wziąłem automatu bo bym się nudził w trasie haha :D

Dodano po 45 sekundach:
till pisze:
piątek 19 sty 2018, 07:24
balu pisze:
piątek 19 sty 2018, 06:12
witek pisze:
czwartek 18 sty 2018, 20:22
Asystent kierowcy 3 ma kamere 360. Obraz masz wtedy 1/3 widok 360, 2/3 kamera cofania lub kamera przednia w zaleznosci od kierunku jazdy.
Super. Dzięki za info. W sumie dzięki wam zszedłbym ze 3000 tyś. z tej konfiguracji. Natomiast straszycie mnie że podrożało :D Muszę w któryś weekend się wybrać do salonu opla i zweryfikować wszystko.
To wisisz piwo wszystkim forumowiczom :P A tak na serio to myślę że taki błąd w konfiguratorze na stronie opla nie byłby możliwy do ponowienia w ich systemie już przy prawdziwej konfiguracji.

Dodano po 1 minucie 1 sekundzie:
Jakby Ci konfiguracja przekraczała budżet to w pierwszej kolejności bym się zaczął zastanawiać czy ten aktywny tempomat jest CI potrzebny
Piwo to może nie ale apke jakąś fajną skleję. Odsyłam do wątku "Czas oczekiwania"

hekso
Posty: 17
Rejestracja: poniedziałek 22 sty 2018, 18:44
Posiadane auto: Insignia B GS Elite
Silnik: 2.0 DTH 170 KM, AT8
Rocznik auta: 2017
Miasto: Miasto?
Województwo: Województwo?

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: hekso » poniedziałek 22 sty 2018, 18:56

Gdyby ktoś miał wątpliwości czy brać ładowarkę indukcyjną - niezbyt przydatny "bajer". Wziąłem i używałem jedynie parę razy. Raz, że ładuje wolno (nie ma szybkiego ładowania, przynajmniej z telefonami Samsunga), więc ma sens używania jedynie w dłuższych trasach, żeby cokolwiek naładować, ale.. na dłuższą trasę jak odpalisz AndroidAuto to i tak musisz podpiąć kabel, co jednocześnie ładuje telefon. Fajnie gdyby AA działało bezprzewodowo, wtedy i telefon można wrzucić w indukcję i obyć się bez kabli, kabelków itd. :D

Za to wg mnie warto wziąć laminowane szyby - dopłata 1000zł o ile dobrze pamiętam, ale jest ciszej. Szum z mijanych samochodów jest zauważalnie mniejszy i stłumiony.

odoja
Posty: 209
Rejestracja: czwartek 21 gru 2017, 18:59
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 1.5 165 AT6
Rocznik auta: 2018
Miasto: Żywiec
Województwo: Ślask

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: odoja » poniedziałek 22 sty 2018, 20:17

hekso pisze:
poniedziałek 22 sty 2018, 18:56
Gdyby ktoś miał wątpliwości czy brać ładowarkę indukcyjną - niezbyt przydatny "bajer". Wziąłem i używałem jedynie parę razy. Raz, że ładuje wolno (nie ma szybkiego ładowania, przynajmniej z telefonami Samsunga), więc ma sens używania jedynie w dłuższych trasach, żeby cokolwiek naładować, ale.. na dłuższą trasę jak odpalisz AndroidAuto to i tak musisz podpiąć kabel, co jednocześnie ładuje telefon. Fajnie gdyby AA działało bezprzewodowo, wtedy i telefon można wrzucić w indukcję i obyć się bez kabli, kabelków itd. :D

Za to wg mnie warto wziąć laminowane szyby - dopłata 1000zł o ile dobrze pamiętam, ale jest ciszej. Szum z mijanych samochodów jest zauważalnie mniejszy i stłumiony.
Ja wziąłem ładowarkę indukcyjną, choćby dlatego ,że słucham nagminnie spotify przez bluetooth,także niezależnie jak ładuje ,tak nie traci przynajmniej energii. Wkładasz tele, łączysz się z bluetooth i masz święty spokój,bo rozmowy odbierasz i tak prze system głośno mówiący. Dla takich osób ta ładowarka jest super praktyczna.

Awatar użytkownika
admin
Site Admin
Posty: 478
Rejestracja: czwartek 09 lut 2017, 20:44
Posiadane auto: Toyota RAV4 AWDi
Silnik: 2.5 Hybrid 222 KM
Rocznik auta: 2022
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: admin » wtorek 23 sty 2018, 10:23

To pytanie co dodać co odjąć?
Załączniki
Elite.JPG
Elite.JPG (74.26 KiB) Przejrzano 3631 razy
Admin też człowiek - masz problem napisz.
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4

coolik
Posty: 338
Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
Posiadane auto: Insignia
Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wro
Województwo: DLN

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: coolik » wtorek 23 sty 2018, 10:30

Wystarczy przejrzeć ostatnią stronę wątku.
- Pakiet zimowy
- Pakiet wyciszający.
- Bezkluczykowy dostęp, jeśli chcesz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości