Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Tutaj omawiamy przymiarki i zakupy nowego Opla Insignia, a także rabaty i inne akcje
tzar
Posty: 31
Rejestracja: niedziela 23 wrz 2018, 08:10
Posiadane auto: Insignia B ST Elite
Silnik: 1.5 165
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: tzar » wtorek 01 sty 2019, 18:57

A ja pojadę. Mam z tyłu 2 małych pasażerów i wkurza mnie ciągła awantura o to, że jedna lampka w aucie w cenniku za prawie 130k działa a druga nie. Może klopp powinien w jednej z reklam to uruchomić, bo nad przednimi światłami to się prawie spuszcza...
Żeby było ciekawiej u mnie sprawa dotyczy prawej... więc obstawiam mechanizm włącznika po prostu, skoro po otwarciu drzwi u mnie działają obie z tyłu, a w czasie jazdy tylko lewa...
Pozdr/tzar

Pepe
Posty: 84
Rejestracja: wtorek 24 lip 2018, 10:49
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 /260KM, AT8, 4x4
Rocznik auta: 2018
Miasto: Waw
Województwo: mazowieckie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: Pepe » wtorek 01 sty 2019, 22:13

Daj znać proszę jak przebiegła naprawa i czy wymaga to większej ingerencji w demontaż podsufitki czy tylko samej lampki.

jami
Posty: 586
Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
Posiadane auto: Insignia B ST
Silnik: B20DTH
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: wiadomo

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: jami » środa 02 sty 2019, 13:07

Pepe pisze:
niedziela 30 gru 2018, 23:44
O tak. Tym klawiszem.
Oczywiście mam na myśli cztery razem.
Jednak nie mam możliwości manualnie załączyć prawej tylnej lampki ( klikając oczywiście w tylną prawą). Lewa się załącza bez problemu.
specjalnie sprawdziłem u siebie:
- kierowca przyciskiem na suficie włącza i wyłącza 4 lampki (2 z przodu, 2 z tyłu)
- pasażer na kanapie włącza oddzielnie każdą lampkę sufitową (jedną z dwóch) klikając osłonę lampki. Jeżeli kliknie dwie osłonki, świecą obie lampki
Dla mnie jest ok

tzar
Posty: 31
Rejestracja: niedziela 23 wrz 2018, 08:10
Posiadane auto: Insignia B ST Elite
Silnik: 1.5 165
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: tzar » piątek 04 sty 2019, 18:46

No więc w sumie to tradycyjnie. Auto stało 2 dni w serwisie - dzisiaj odbierałem. wsiadam i co? lamka jak nie działała tak nie działa. konsylium i pojawia się pan, który odpowiadał za moje auto. otworzył drzwi i z radością oznajmia - DZIAŁA. no to ja zaprosiłem panią z działu części do środka i poprosiłem o uruchomienie. pani już bez radości - NIE DZIAŁA. 10 minut, 4 osoby i ... musi pan przyjechać za tydzień ;)
więc ja uroczo - hahahaha, a teraz na poważnie - wymieńcie i znikam...
No może uda się do środy - odpowiadają rezolutnie i pokazują mi serwisówkę. Wymiana zajmuje 6 minut i wygląda na bezinwazyjną (dla podsufitki ;)), ale towar jest deficytowy ;)
Oczywiście zaklinali się, że jestem pierwszy w historii. Story o dzieciakach nie zrobiło na nikim większego wrażenia... Tekst dnia: "wie pan jaki wielki magazyn musielibyśmy mieć, chcąc mieć na miejscu każdą psującą się część do insigni???" Nie wiedziałem...
Żeby nie było - obie akcje przywoławcze zrobili - tzn. u mnie było ponoć ok.
Kamera zamontowana - problemem jest kod, który otrzymują z centrali, bo oczywiście zamawiają go po robocie, a ten przychodzi w ~24h. Tak więc robota się rozciąga w czasie.
Pozdr/tzar

tzar
Posty: 31
Rejestracja: niedziela 23 wrz 2018, 08:10
Posiadane auto: Insignia B ST Elite
Silnik: 1.5 165
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: tzar » sobota 12 sty 2019, 20:43

minął ponad tydzień. ze staniem w serwisie 10 dni!!! lampki jak nie było tak nie ma.
brawwwwwwwwwwwwoooooooooooo opel. lampka jak biały kruk kur...a. ta marka skonczy jak saab. już france tego dopilnuja.
Pozdr/tzar

Awatar użytkownika
jurass
Posty: 345
Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
Silnik: B20NFT
Rocznik auta: 2018
Miasto: jesienne
Województwo: Wlkp

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: jurass » sobota 12 sty 2019, 21:18

tzar pisze:
sobota 12 sty 2019, 20:43
ta marka skonczy jak saab. już france tego dopilnuja.
Taki scenariusz podejrzewam już od pierwszych chwil wręcz po przejęciu i to niekoniecznie z powodu lampki. A co do lampki, to chyba zaraz wylecę na mróz i sprawdzę czy ją mam w ogóle. :o

wassermann
Posty: 736
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: wassermann » sobota 12 sty 2019, 21:37

Ta marka już się skończyła. Umrze Insignia, umrze Astra, nie będzie już Opli.
Zobaczcie nową Zafirę - https://www.auto-motor-i-sport.pl/wydar ... ia,35691,1

M.

jami
Posty: 586
Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
Posiadane auto: Insignia B ST
Silnik: B20DTH
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: wiadomo

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: jami » niedziela 13 sty 2019, 10:58

nie krakać, nie po to kupili Opla, żeby wtopić tyle miliardów i użerać się z pracownikami.

wassermann
Posty: 736
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: wassermann » niedziela 13 sty 2019, 12:29

Kolejny przykład na to, że Insignia traktowana jest po macoszemu, to model z silnikiem 1.6T 200 KM oferowany ze starą skrzynią AT6, zamiast nowej AT8. Bo nie starczyło skrzyń...?

Tę nową odnajdziemy za to w modelu... Grandland X (P3008), nawet przy silniku 1.2T 130 KM i 1.5D 130 KM.

M.

Awatar użytkownika
radekj
Posty: 436
Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolska

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: radekj » niedziela 13 sty 2019, 13:02

Dokładnie, Insignia (flagowa limuzyna), Astra (najpopularniejszy model) - ludzie czekają po kilka miesięcy na części zamienne, czytałem już wiele takich historii odkąd sam czekam na kołyskę. Czy ktokolwiek ma pomysł czy można coś można zrobić? "Zmusić" Opla żeby części w końcu przyszły?

Awatar użytkownika
pancer
Posty: 678
Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
Posiadane auto: Insignia ST Elite
Silnik: 1.5 165KM MT6
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: pancer » niedziela 13 sty 2019, 17:20

Zafira? Nie, dziękuję!!!

Ciastek
Posty: 103
Rejestracja: niedziela 30 lip 2017, 16:10
Posiadane auto: GS
Silnik: 1,6 CDTI
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: Ciastek » poniedziałek 14 sty 2019, 06:56

Znajomy też miał problem z tylnym światełkiem.
wieć to moim zdaniem wadliwa partia światełek była na magazynie i jak ktoś się ogarnie to powinni wymienić.

Dodano po 2 minutach 42 sekundach:
Natomiast w temacie konfiguracji.
Następnym razem wziąłbym automat. Przynajmniej ominęłaby mnie zabawa ze ślizgającym się sprzęgłem już po 10 kkm.

Awatar użytkownika
FPWroclaw
Posty: 205
Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 22:24
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 200KM
Rocznik auta: 2020
Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
Województwo: Dolnośląskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: FPWroclaw » poniedziałek 14 sty 2019, 13:31

radekj pisze:
niedziela 13 sty 2019, 13:02
Dokładnie, Insignia (flagowa limuzyna), Astra (najpopularniejszy model) - ludzie czekają po kilka miesięcy na części zamienne, czytałem już wiele takich historii odkąd sam czekam na kołyskę. Czy ktokolwiek ma pomysł czy można coś można zrobić? "Zmusić" Opla żeby części w końcu przyszły?
Masz numer części? Jeśli tak - poproszę na maila - potwierdzę na moim dziale części czy faktycznie jest problem. Ostatnio na forum Astry popularny jest temat IL do wymiany - niektóre serwisy twierdzą, że części brak. U nas 2-3 dni oczekiwania a zazwyczaj mamy minimum jeden kpl. na miejscu.
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Insigni i pokrewnych.
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.

Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)

tzar
Posty: 31
Rejestracja: niedziela 23 wrz 2018, 08:10
Posiadane auto: Insignia B ST Elite
Silnik: 1.5 165
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: tzar » wtorek 15 sty 2019, 16:22

u mnie nadal cisza. chyba chinczyk dopiero laduje do kontenerow... z alibaby by juz przyszlo!!!!
a jakosc wykonania jak widac taka sama...

pojawilo mi sie takie cykanie przy rozpedzaniu - tak do ok. 40km/h slychac. pozniej juz zagluszaja opony - ma/mial ktos cos takiego???

w warsztacie kobieta wspominala, ze jej mezowy w isceb pojawil sie napis, ze za mocno eksploatuje sprzeglo - WTF???
Pozdr/tzar

wassermann
Posty: 736
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: wassermann » środa 16 sty 2019, 00:36

@tzar Ten komunikat to "Zmniejsz użycie sprzęgła". Chyba niewyjaśniona dotąd przypadłość licznych Insi B i Asterek K. Jakiś większy fuck-up, zdaje się. Na forum też są opisy tego komunikatu i problemu ślizgania się sprzęgła.

M.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość