Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać
-
- Posty: 9
- Rejestracja: niedziela 29 kwie 2018, 09:33
- Posiadane auto: Opel
- Silnik: 2.0
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Województwo?
Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać
Też tak myślę. A w drive plan to w sumie za hak wyjdzie 50% ceny
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać
@Krzymon7 Ja jestem właśnie umówiony na domontowanie haka w MM Cars w Warszawie. Długo szukałem odpowiedniego. Nieoryginalny hak chowany pod podwoziem i całkowicie niewidoczny (nie demontowany) wycenili mi w innym salonie na ok. 4500PLN z montażem. To strasznie dużo piwa więc zrezygnowałem. W MM Cars będą mi montować Brink'a półautomat vertykalny za ok 2300PLN z montażem. Hak ma szansę być bardzo mało widoczny. Miałem do wyboru jeszcze hak Auto-Hak'a model E64V też vertykalny, ale zdecydowałem się na pewniejszą markę (Brink wrócił do oryginalnej nazwy bo przez pewien czas przyjął nazwę marki macierzystej Thule).Krzymon7 pisze: ↑niedziela 29 kwie 2018, 10:06Pytanie:
Zamawiał ktoś oryginalny hak do insigni czy lepiej zakładać po odbiorze.
Isia z hakiem z fabryki to +3tys zł. Hak montowany u dealera to koszt 2500zł. Lecz podobno muszą wyciąć coś w zderzaku.
Hak ma służyć do założenia platformy do przewozu rowerów.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: Pomorskie
Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać
Ja zamówiłem z hakiem. Uznałem że ewentualne 500 złotych zysku nie jest warte szukania, czekania i ryzyka że coś nie będzie tak jak trzeba (w poprzednim moim samochodzie dokladalem hak i wyszło średnio)Krzymon7 pisze:Pytanie:
Zamawiał ktoś oryginalny hak do insigni czy lepiej zakładać po odbiorze.
Isia z hakiem z fabryki to +3tys zł. Hak montowany u dealera to koszt 2500zł. Lecz podobno muszą wyciąć coś w zderzaku.
Hak ma służyć do założenia platformy do przewozu rowerów.
Oryginalny hak bardzo mi się podoba. Złożony jest kompletnie nie widoczny. Składa się go i rozkłada ciągnąc za rączkę ukrytą pod zderzakiem.
- Bartek
- Posty: 10
- Rejestracja: piątek 10 lis 2017, 16:06
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 165 AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Poznań
- Województwo: Wiekopolskie
Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać
Co koniecznie trzeba wziąć: LEDy
Co bardzo warto wziąć: pakiet Premium z HUDem
Co jest warte swoich pieniędzy: pakiet zimowy (obwiusli)
Na co w sumie można się skusić ale nie jest newralgiczne: aktywny tempomat
Czego nie warto raczej brać: pakiet kierowcy z systemem parkowania (warto wziąć tylko jeśli ktoś kompletnie nie umie parkować), wziąłem dla RCTA, które jest przydatne ale tylko dla tej jednej rzeczy chyba nie warto
Co nie jet warte złamanego grosza: nawigacja
Co bardzo warto wziąć: pakiet Premium z HUDem
Co jest warte swoich pieniędzy: pakiet zimowy (obwiusli)
Na co w sumie można się skusić ale nie jest newralgiczne: aktywny tempomat
Czego nie warto raczej brać: pakiet kierowcy z systemem parkowania (warto wziąć tylko jeśli ktoś kompletnie nie umie parkować), wziąłem dla RCTA, które jest przydatne ale tylko dla tej jednej rzeczy chyba nie warto
Co nie jet warte złamanego grosza: nawigacja
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać
Dodam, że dla mnie absolutnie zbędna jest ładowarka indukcyjna. Jeśli już ładuję telefon to kablem korzystając jednocześnie z AA. Nie zdarzyło się jeszcze, żebym musiał ładować dwa telefony jednocześnie. Przez ładowarkę tylko tracę miejsce w podłokietniku, nie mówiąc o tym, że notorycznie zostawiałem w niej telefon.
- LEM
- Posty: 284
- Rejestracja: poniedziałek 03 lip 2017, 19:51
- Posiadane auto: Opel Insignia GS
- Silnik: 1.5T 165KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: Wielkopolskie
Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać
Ja korzystam z ładowarki, ale fakt że jej miejsce jest bez sensu. Powinna być tam gdzie jest miejsce na kluczyk.
- siejeje
- Posty: 186
- Rejestracja: poniedziałek 11 gru 2017, 22:58
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 1.5 165KM AT6
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolskie
Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać
Bartek co do systemu parkowania zgadzam się, jest bezużyteczny a RCTA bardzo przydatne, szkoda że można to wziąć tylko w pakiecie.
Od siebie jeszcze dodam że dzisiaj chyba nie wziąłbym wyświetlacza 8 cali między zegarami. Jego możliwości, zagospodarowanie miejsca, rozdzielczość to jest delikatnie mówiąc słabizna. Nacieszyłem się bajerem i teraz wolałbym mieć normalną wskazówkę prędkości a nie poszarpaną jak na wyświetlaczu.
Od siebie jeszcze dodam że dzisiaj chyba nie wziąłbym wyświetlacza 8 cali między zegarami. Jego możliwości, zagospodarowanie miejsca, rozdzielczość to jest delikatnie mówiąc słabizna. Nacieszyłem się bajerem i teraz wolałbym mieć normalną wskazówkę prędkości a nie poszarpaną jak na wyświetlaczu.
- -Egon-
- Posty: 135
- Rejestracja: sobota 10 mar 2018, 13:50
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 1.5 T 140 KM M6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Düsseldorf
- Województwo: NRW
Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać
Bo RCTA wymaga 6 czujników na tył i jedno jest ściśle powiązane z drugim. Jakby nie było w pakiecie to zamawiając samo RCTA albo samego asystenta parkowania pewnie dało by się softowo odblokować drugą z opcji i miałbyś połowę obecnego pakietu za free
-
- Posty: 63
- Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: Pomorskie
Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać
Ja mam zwykle zegary i jestem zadowolony. Nie brałem huda bo uważam to za zbędny bajer. Auto w automacie więc mnie obrotomierz nie obchodzi a na prędkościomerz i tak lepiej nie patrzeć :-psiejeje pisze:Bartek co do systemu parkowania zgadzam się, jest bezużyteczny a RCTA bardzo przydatne, szkoda że można to wziąć tylko w pakiecie.
Od siebie jeszcze dodam że dzisiaj chyba nie wziąłbym wyświetlacza 8 cali między zegarami. Jego możliwości, zagospodarowanie miejsca, rozdzielczość to jest delikatnie mówiąc słabizna. Nacieszyłem się bajerem i teraz wolałbym mieć normalną wskazówkę prędkości a nie poszarpaną jak na wyświetlaczu.
Dodano po 4 minutach 31 sekundach:
Bardzo polecam za to elektrycznie podgrzewaną przednią szybę (na prawdę to super działa) oraz kamerę cofania.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: Pomorskie
Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać
Bardzo polecam za to elektrycznie podgrzewaną przednią szybę (na prawdę to super działa) oraz kamerę cofania.
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Chlapacze, jest sens?
@Sebastian dokładałeś sobie oryginalną kamerę cofania? Da się?
-
- Posty: 92
- Rejestracja: niedziela 05 lis 2017, 13:45
- Posiadane auto: Opel Insignia B
- Silnik: 1,5 Turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Wałbrzych
- Województwo: Dolnośląskie
Re: Chlapacze, jest sens?
Tak da sie i koszt to tylko ok. 1500 zl z montażem. Trzeba dwa razy jechac do serwisu bo Opel zmienia konfigurację auta tak jakby od razu wyjechało z fabryki z kamerą.
Dodano po 1 minucie 6 sekundach:
https://www.opel-accessories.com/opel_a ... iew_Camera
Dodano po 3 minutach 15 sekundach:
Link katalogu z chlapaczami tył do ST https://www.opel-accessories.com/opel_a ... !935347842
Dodano po 1 minucie 6 sekundach:
https://www.opel-accessories.com/opel_a ... iew_Camera
Dodano po 3 minutach 15 sekundach:
Link katalogu z chlapaczami tył do ST https://www.opel-accessories.com/opel_a ... !935347842
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Chlapacze, jest sens?
No widzisz, a mi powiedzieli ze cena z góry ustalona na 3 koła.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 92
- Rejestracja: niedziela 05 lis 2017, 13:45
- Posiadane auto: Opel Insignia B
- Silnik: 1,5 Turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Wałbrzych
- Województwo: Dolnośląskie
Re: Chlapacze, jest sens?
900 zl to koszt kamery (z voucherem na akcesoria) + 3 roboczogodziny czyli jakieś 600-700 zl. Montowałem w ASO Centrum TMT w Świdnicy.
-
- Posty: 53
- Rejestracja: środa 27 gru 2017, 13:38
- Posiadane auto: Opel Insignia Grand
- Silnik: 1.5 165k KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gostynin
- Województwo: Mazowieckie
Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać
Ja po kilku miesiącach i paru tysiącach zrobionych kilometrów wiem jedno na pewno: IntelliLuxy to konieczność, są rewelacyjne, uwielbiam jazdę nocą z nimi i właśnie HUD, który moim zdaniem jest bardzo sensownie zrobiony, bez fajansiarskich płytek, pozwala nie odrywać oczu od drogi, no dla mnie to rewelacja. Reszta wedle uznania, ale faktycznie nawigacja to nieporozumienie, jeżdżę tylko z AA.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości