Nowa Insignia vs Inne Auto Segmentu D

Tutaj omawiamy przymiarki i zakupy nowego Opla Insignia, a także rabaty i inne akcje
insigniapro
Posty: 15
Rejestracja: poniedziałek 13 lut 2017, 08:16
Posiadane auto: Renault Master
Silnik: 2.3 Diesel 160 KM
Rocznik auta: 2015
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie

Nowa Insignia vs Inne Auto Segmentu D

Postautor: insigniapro » środa 22 lut 2017, 07:36

Tak sobie zacząłem porównywać...i wychodzi, że Nowa Insignia jest najdroższa, zresztą potwierdza to poniższy wpis z wczoraj na moto.pl

Volkswagen Passat - od 94 190 zł (1.4 silnik benzynowy 125 KM)
Mazda 6 - od 89 900 zł (2.0 silnik benzynowy 145 KM)
Renault Talisman - od 94 900 zł (1.5 silnik Diesla 110 KM), od 107 900 zł (1.6 silnik benzynowy 150 KM)
Ford Mondeo - od od 91 900 zł (1.0 silnik benzynowy 125 KM)
Kia Optima - od 89 900 zł (2.0 silnik benzynowy 163 KM)

Ale co najważniejsze, moim zdaniem Insignia się broni...w porównaniu do innych samochodów pakiet standardowego wyposażenia dla tzw. golasa wygląda imponująco -> zaznaczyłem to co moim zdaniem jest najciekawsze i odróżnia od konkurencji;

System Opel OnStar® - pytanie co po roku używania?
System stabilizacji toru jazdy ESP®
Poduszki powietrzne przednie, boczne i kurtynowe
System automatycznego odblokowywania zamków drzwi i sterowania zapłonem „Open&Start”
Elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu
Izotermiczna szyba przednia odbijająca promienie słoneczne
System monitorujący ciśnienie w oponach z układem samokalibrującym

Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
Kierownica pokryta skórą z przyciskami sterowania systemami audio-informacyjnymi
Tempomat z funkcją ogranicznika prędkości
Hamulec postojowy sterowany elektrycznie z układem wspomagania ruszania na pochyłościach
Tapicerka materiałowa Aida, czarna. Komfortowe fotele przednie.
Pasywne zagłówki przednich foteli z 2-kierunkową regulacją położenia (góra-dół)
Fotel kierowcy z regulacją 6-kierunkową (przód-tył, góra-dół, pochylenie oparcia)
Fotel pasażera z regulacją 4-kierunkową (przód-tył, pochylenie oparcia)
Klimatyzacja dwustrefowa sterowana elektronicznie
Dodatkowe elektryczne ogrzewanie w systemie nawiewu powietrza (standard tylko z silnikami diesla)
System multimedialny R4.0 z łączami Bluetooth®, USB. (Zawiera: podwójny tuner radiowy, kolorowy ekran dotykowy 7,0”, sterowanie komendami głosowymi przez smartfon, 7 głośników, interfejsy projekcji telefonu Apple CarPlay i Android Auto (niedostępne w jęz. polskim),
wyświetlacz wskaźników kierowcy DIC 3,5”. Gniazdo USB w podłokietniku do przesyłania danych.)
Zestaw „Dobrej Widoczności”. (Zawiera: automatyczne sterowanie światłami z czujnikiem oświetlenia, asystent świateł drogowych, czujnik deszczu, światłoczułe lusterko wewnętrzne.)
Kamera Opel Eye: wskaźnik odległości do pojazdu poprzedzającego z systemem ostrzegania przed kolizją i automatycznego hamowania przy niskich prędkościach, system wykrywania pieszych, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu z układem utrzymania pasa ruchu.
Strukturalne obręcze kół 17x7,0" z oponami 215 lub 225/55 R17 94V lub 97W (zależnie od wersji silnikowej)
Światła do jazdy dziennej LED
Światła tylne w technologii LED


A jakie jest Wasze zdanie na temat konkurencji?

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości