Ale po co tak kombinować? Zdaje się, że chodzi o przewód, na którym pojawia się napięcie po załączeniu zapłonu. Takich przewodów ogólnie dostępnych jest w aucie więcej (choćby zasilanie gniazda zapalniczki).
wyłącznik auto start-stop
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: wyłącznik auto start-stop
-
- Posty: 63
- Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: Pomorskie
Re: wyłącznik auto start-stop
Dokładnie. Może to być dowolny przewód na którym pojawia się 12V gdy włączony jest zapłon.jami pisze:Ale po co tak kombinować? Zdaje się, że chodzi o przewód, na którym pojawia się napięcie po załączeniu zapłonu. Takich przewodów ogólnie dostępnych jest w aucie więcej (choćby zasilanie gniazda zapalniczki).
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 4
- Rejestracja: środa 09 sie 2023, 07:59
- Posiadane auto: Insignia B
- Silnik: d20dth
- Rocznik auta: 2019
- Miasto: Łódź
- Województwo: łódzkie
Re: wyłącznik auto start-stop
Zrobiłem według wskazówek kolegi ablu. Przewody zalutowałem.
Całość zawinąłem taśmą parcianą.
Układ kupiony w PL:
https://allegro.pl/oferta/uniwersalny-m ... 0444008549
Insignia B skrzynia manualna.
Wszystko działa jak należy.
Plus po zapłonie wziąłem ze skrzynki bezpieczników. Użyłem rozdzielacza (bypass) bezpiecznika gniazda zapalniczki. Całość zawinąłem taśmą parcianą.
Układ kupiony w PL:
https://allegro.pl/oferta/uniwersalny-m ... 0444008549
Insignia B skrzynia manualna.
Wszystko działa jak należy.
- Załączniki
-
- 1691567317056.jpg (154.98 KiB) Przejrzano 1540 razy
-
- 1691567317061.jpg (294.7 KiB) Przejrzano 1540 razy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 17 gości