Wczoraj widziałem demo Insi B z silnikiem 2.0 CDTI 174 KM na dużych 20" kołach.
Od razu dostrzegłem śmiesznie małe tarcze z tyłu - lite (niewentylowane). Poszperałem w konfiguratorze i wychodzi na to, że Opel wprowadził nowy system hamulcowy mieszający dotychczasowy system 17" (J61) (czyli 321 went. P /315 went. T) z najmniejszym 16" (J60). W efekcie z przodu zostały tarcze 321 mm, ale z tyłu pojawiła się bieda-tarczka 292 mm lita (jak kiedyś w najsłabszych wersjach.) Wychodzi na to, że jest tak również w 2.0T, oraz niezależnie od nadwozia GS/ST, ale naocznie nie miałem okazji się przekonać. Oznaczenie nowego systemu to J17.
Kolejna gówniana oszczędność...
M.
Hamulce w Insignii B FL
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
-
- Posty: 6
- Rejestracja: poniedziałek 16 lis 2020, 19:54
- Posiadane auto: Furmanka
- Silnik: B20DTR
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wrocław
- Województwo: dolnośląskie
Re: Hamulce w Insignii B FL
Ale żeby na hamulcach oszczędzać Z drugiej strony jak mandaty za przekroczenie prędkości będą po nowemu, to i hamować nie będzie z czego
Ech, takie czasy...
Ech, takie czasy...
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Hamulce w Insignii B FL
To tym bardziej przydadzą się skuteczne hamulce i dobry refleks
M.
M.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 37 gości