Insignia Diesel 210KM na youtubie

Tutaj znajdziesz najbardziej aktualne testy i porównania, również naszych klubowych samochodów
wassermann
Posty: 733
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie

Postautor: wassermann » poniedziałek 11 lut 2019, 18:26

Ten BiCDTi 210 KM też pewnie wyleci w połowie roku. Przed rokiem przeszedł homologację w Insignii na EURO 6C "AD". Ostatni możliwy termin pierwszej rejestracji - do 31.08.2019.

M.

Awatar użytkownika
FPWroclaw
Posty: 205
Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 22:24
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 200KM
Rocznik auta: 2020
Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
Województwo: Dolnośląskie

Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie

Postautor: FPWroclaw » wtorek 12 lut 2019, 08:59

GSI z MMC Warszawa - fakt.

Zastanawiam się jak oni cisną te samochody na testach. Jeździłem tak GSI jak i CT z 210KM (SPORT ON + CIĘŻKA NOGA) - wynik w okolicach 9 - 9,5L/100km.
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Insigni i pokrewnych.
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.

Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)

Awatar użytkownika
radekj
Posty: 436
Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolska

Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie

Postautor: radekj » wtorek 12 lut 2019, 10:48

Żeby nie było, 1.6 eTHP to udany silnik, ale w 508 miał 165KM, teraz ma mieć 200KM? Może jestem dinozaurem i technika tak idzie do przodu...
Nie jestem, brałbym pełnego elektryka jak by nie kosztował 2x więcej i dało się to jakoś normalnie ładować

jami
Posty: 586
Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
Posiadane auto: Insignia B ST
Silnik: B20DTH
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: wiadomo

Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie

Postautor: jami » środa 13 lut 2019, 08:45

W kwestii elektryka (wiem, że robimy off topic)
Insigni w pełni elektrycznej bym nie chciał. To jest auto na trasy, a nie do miasta. Zasięgi w trasie aut elektrycznych plus ich ładowanie - dziękuję, wolę diesla.

Nie jestem za to przeciwnikiem rozwiązania, o którym już się tutaj pisało - przyzwoity silnik spalinowy + wsparcie silnika lub silników elektrycznych. To jest przyszłość, a efekt jest bardzo dobry - bardzo duże moce, wielki moment, napęd 4x4

Awatar użytkownika
andrew
Posty: 604
Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie

Postautor: andrew » środa 20 lut 2019, 06:34


wassermann
Posty: 733
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie

Postautor: wassermann » środa 20 lut 2019, 07:56

Komentarze załamujące. Naprawdę otacza nas aż tylu debili? :?
Odpowiem sam sobie - TAK. Tylko człowiek żyje w bańce własnego środowiska.

Ciekawe co ten przykładowy kierowca miałby do powiedzenia na temat Opla, jego prowadzenia, foteli, reflektorów - itd. Bywam w tamtych okolicach, gdzie liczy się obecnie tylko "audik".
http://zamosc.naszemiasto.pl/artykul/wy ... id,tm.html
(doczytać do ostatniego akapitu)

M.

Maciek
Posty: 227
Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Miasto?
Województwo: Łódzkie

Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie

Postautor: Maciek » środa 20 lut 2019, 09:15

andrew pisze:
środa 20 lut 2019, 06:34
poniżej link o Iśce :)
https://motoryzacja.interia.pl/raporty/ ... Id,2764121
mam dosyć mieszane uczucia, odnośnie Cross Tourera. Na zdjęciach wygląda super, ale widziałem go na żywo i już takiej frajdy dla oka nie robi. Ale na zdjęciach, pierwsza klasa.

Przeglądając te zdjęcia, rzucił mi się w oczy wygląd deski rozdzielczej. Czyżby Opel zrezygnował ze wskaźników temperatury oleju i ładowania?

wassermann
Posty: 733
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie

Postautor: wassermann » środa 20 lut 2019, 10:16

W nowej odsłonie wskaźników, o ile dobrze kojarzę, można zmieniać informacje wyświetlane na tych polach (strzałkami w lewo-prawo).

M.

jami
Posty: 586
Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
Posiadane auto: Insignia B ST
Silnik: B20DTH
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: wiadomo

Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie

Postautor: jami » środa 20 lut 2019, 12:32

Maciek pisze:
środa 20 lut 2019, 09:15
Przeglądając te zdjęcia, rzucił mi się w oczy wygląd deski rozdzielczej. Czyżby Opel zrezygnował ze wskaźników temperatury oleju i ładowania?
w nowej wersji systemu audio jest też modyfikacja informacji wyświetlanych na desce. W miejscach, o których piszesz, można wyświetlić dodatkowe (inne) informacje. To akurat jest dużym plusem moim zdaniem. Zamiast wskaźnika ładowania wolałbym mieć dostępne informacje o poziomie AdBlue
Obrazek

Maciek
Posty: 227
Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Miasto?
Województwo: Łódzkie

Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie

Postautor: Maciek » środa 20 lut 2019, 15:00

bardzo fajnie - widać, że ktoś poszedł po rozum do głowy :D

Mnie od początku denerwowało, że jest tak wielki wyświetlacz przed kierownicą, a boczne sektory zarezerwowane są dla wskaźnika ładowania i temperatury oleju, które zwykle nie są istotne z punktu widzenia kierowcy.

wassermann
Posty: 733
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie

Postautor: wassermann » środa 20 lut 2019, 15:36

Zupełnie się nie zgadzam :)
Ładowanie alternatora to parametr, którego obserwacji nauczyła mnie Vectra C... Dało się je wyświetlić w tzw. ukrytym menu. Za pierwszym razem pad alternatora sprawił, że doświadczyłem "wspaniałej" przygody ostatniego planowego dnia urlopu, na polu pod lasem 700 km od domu. Nic tego nie zapowiadało, żadna kontrolka braku ładowania się nie zaświeciła... Trzy lata później, już w mieście, moja żona nauczona obserwować napięcie ładowania, wyłapała, że od startu jest 12.x V i zjechała z powrotem do garażu. Oczywiście kontrolki czerwonej nie było, a alternator znowu się skichał. Może staromodne podejście, żeby na to się gapić, ale jednak się przydaje.

No a temperatura oleju - to jest mega ważne, zwłaszcza w naszych uturbionych jednostkach! Jeszcze w benzynce jako tako szybko to rośnie, ale w dieslu... Całą wieczność.
http://dailydriver.pl/porady/technika/j ... sro_q=3365
http://dailydriver.pl/porady/technika/j ... /?sro_p=18

Mając HUD-a pokazującego prędkość i obroty, na tym głównym wyświetlaczu trzymam ciśnienie w oponach i patrzę tylko na nie, na paliwo i właśnie na temperaturę oleju. Oczywiście, każdym innym autem jadę "na wyczucie", ale tu mam ten komfort, że wiem ile st.C ma olej w każdym momencie.

M.

jami
Posty: 586
Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
Posiadane auto: Insignia B ST
Silnik: B20DTH
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: wiadomo

Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie

Postautor: jami » czwartek 21 lut 2019, 08:43

każdy lubi co innego i to jest naturalne. Zamiast wypisywać elaboraty powiem tak - fajnie jest mieć możliwość zmiany wyświetlanych parametrów i monitorowania tego co kto uważa za stosowne. Lub wyłączenie wyświetlania, bo wiem, że niektórzy tak robią. Ja np. zupełnie nie mogłem przekonać się do klasycznego prędkościomierza, jak na zdjęciu wyżej. Stosuję wyłącznie cyfrowy i bardziej pasuje mi taki przejrzysty ekran bez zbędnych kolorowych grafik.

Awatar użytkownika
radekj
Posty: 436
Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolska

Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie

Postautor: radekj » piątek 22 lut 2019, 06:33

radekj pisze:
poniedziałek 11 lut 2019, 08:42
OPC: 1.6 THP + silnik (albo dwa) elektryczny na kołach z tył. (śmiech przez łzy)
Czyżbym miał rację? ;)
https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/pr ... nm/zt9qme4

Maciek
Posty: 227
Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Miasto?
Województwo: Łódzkie

Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie

Postautor: Maciek » piątek 22 lut 2019, 09:59

radekj pisze:
piątek 22 lut 2019, 06:33
radekj pisze:
poniedziałek 11 lut 2019, 08:42
OPC: 1.6 THP + silnik (albo dwa) elektryczny na kołach z tył. (śmiech przez łzy)
Czyżbym miał rację? ;)
https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/pr ... nm/zt9qme4
4,3 do paki, 2,5 sekundy od 80 do 120 to są genialne parametry. Insignia I OPC (ta 'prawdziwa' :lol: ) miała 6,5 sekund do setki i 80-120 w 4,1 sekundy.

Osobiście wątpię, żeby koncern PSA zaadoptował ten zespół napędowy do Insignii. Raczej liczyłbym na dalsze obcinanie gamy. Podejrzewam, że w pierwszej kolejności poleci 210-konny diesel (chyba we wrześniu 2019 kończy się jego homologacja), wraz z nim wersja GSI i jednocześnie pewnie wycofają napęd 4x4 (osób, gotowych dopłacić 11 tysięcy złotych do 170-konnego diesla żyje na tym świecie bardzo niewiele).

Pożyjemy, zobaczymy.

Obstawiam, że w 2020 rok, Insignia wejdzie z silnikami benzynowymi 140 i 200KM, bez diesli, bez napędu 4x4, bez 8AT...

Awatar użytkownika
andrew
Posty: 604
Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Re: Insignia Diesel 210KM na youtubie

Postautor: andrew » piątek 22 lut 2019, 10:24

jest też opcja .... Saaba...


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość