Insignia GS & ST FL 2020

Tutaj znajdziesz najbardziej aktualne testy i porównania, również naszych klubowych samochodów
wassermann
Posty: 733
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: wassermann » poniedziałek 18 mar 2019, 19:33

Ja tylko dlatego taki "mundry", bo akurat dzisiaj rano przeczytałem o tej Cuprze Carbon. To jest fabryczny tuning na 370 KM, wszystko objęte gwarancją. Były porównania czasów z Cuprą 300 KM - różnica 0-200 wynosi 3 sekundy. Osiągi nie z tej planety, naprawdę. W każdych warunkach jesteś szybszy od 99.999% aut spotkanych po drodze... Wsadzić takie serce do Insi, ech, przecież Insia ma większe rezerwy w układzie jezdnym niż ta seacinka. Mocy to ma w bród, a momentu nie ma jakiegoś kosmicznego, więc Twinster spokojnie by wytrzymał (skoro pracuje w seryjnych BiCDTI z 480 Nm).

M.

Awatar użytkownika
FPWroclaw
Posty: 205
Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 22:24
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 200KM
Rocznik auta: 2020
Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
Województwo: Dolnośląskie

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: FPWroclaw » wtorek 19 mar 2019, 08:10

zmiany będą - a jakie to zobaczymy ;)
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Insigni i pokrewnych.
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.

Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)

Maciek
Posty: 227
Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Miasto?
Województwo: Łódzkie

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: Maciek » wtorek 19 mar 2019, 10:03

trudno zrobić lifting bez zmian :lol:


Wg mnie, najważniejsza część samochodu wymagająca zmian, to wyciszenie podwozia.

Druga najważniejsza - to poprawa tandetnej do bólu dźwigni kierunkowskazu (zdaję sobie sprawę, że Insignia aspiruje do segmentu premium, gdzie dźwigni kierunkowskazu nawet się nie dotyka, ale jak czasem ręka się przypadkowo omsknie z kierownicy na dźwignię, to nie jest to przyjemne doznanie).

Wg mnie te dwie sprawy są jak najbardziej do zrobienia.

A reszta liftingu to wyrzucenie jak największej ilości części GM i zastąpienie ich wyrobami PSA - to oczywiste i nieuniknione.

Pisałem o tym wcześniej - lifting nieuzasadniony przesłankami technicznymi, tylko ekonomicznymi. Z mojego punktu widzenia, właściciela Insignii, którą projektował GM, to bardzo dobrze. Mam auto spójne i harmonijne. Polifty to będzie już sztukowanie, co się da wepchnąć francuskiego do amerykańskiego auta. Z niecierpliwością czekam na silnik 1,2 PureTech 130KM w podstawowej Insignii :lol:

jami
Posty: 586
Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
Posiadane auto: Insignia B ST
Silnik: B20DTH
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: wiadomo

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: jami » wtorek 19 mar 2019, 10:06

Maciek pisze:
wtorek 19 mar 2019, 10:03
Z niecierpliwością czekam na silnik 1,2 PureTech 130KM w podstawowej Insignii :lol:
pod maską jest tyle miejsca, że wejdą 2 takie silniki i znowu będzie 260KM :lol:

KonradWro
Posty: 194
Rejestracja: piątek 16 mar 2018, 10:04
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wrocław
Województwo: Województwo?

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: KonradWro » wtorek 19 mar 2019, 20:03

Jak wypadną inteliLuxy to będzie zabawnie... w Grandlandzie ich nie ma wiec jest na to szansa :). Jak dla mnie będzie to chyba największa strata dla nowych posiadaczy (chociaż PSA dysponuje swoimi matrycami - np. w modelu DS7).

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: Cloud » wtorek 19 mar 2019, 21:42

A co te matryce robią w DSie, Konrad? Próbowałem znaleźć jakiś filmik na YT i nic poza czterema trybami (miasto, poza miastem, autostrada i zła pogoda) nie znalazłem.

Chociaż ten bajer z obracającymi się soczewkami na powitanie jest fajny :-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Maciek
Posty: 227
Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Miasto?
Województwo: Łódzkie

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: Maciek » środa 20 mar 2019, 12:25

KonradWro pisze:
wtorek 19 mar 2019, 20:03
Jak wypadną inteliLuxy to będzie zabawnie... w Grandlandzie ich nie ma wiec jest na to szansa :). Jak dla mnie będzie to chyba największa strata dla nowych posiadaczy (chociaż PSA dysponuje swoimi matrycami - np. w modelu DS7).
w Grandlandzie nie ma, bo to bazuje na Peugeocie 3008.

Wszystko zależy, w jaki sposób Francuzi kupili Opla i ile muszą płacić General Motors za Intelluxy.

Odkąd PSA przejęło Opla i zaczęła grzebać przy Insignii, to jej sprzedaż leci na łeb, na szyję. 2600 sztuk sprzedanych w grudniu i 3900 sztuk w styczniu to katastrofa (normalnie sprzedawali 5-9 tysięcy miesięcznie). Wątpię, żeby oni w tym roku sprzedali więcej niż 50 tysięcy sztuk... A te pogłoski o liftingu tak młodego produktu...

wassermann
Posty: 733
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: wassermann » środa 20 mar 2019, 15:36

Ciekawy ostatni akapit wypowiedzi @Maciek
Poprzednia generacja schodziła po ok. 100 tys. szt. rocznie.
Widocznie ludzie chcieli niemieckiego Opla. W klasie miejskiej czy max kompaktowej pewnie nie ma wielkiej rozkminy i, o ile ktoś nie jest zafixowany na Golfa (lub na Toyotę), to wybór np. P208/Clio/Corsa dokonuje się czysto użytkowo - bez oglądania się na "markę".
Ale już w klasie średniej-wyższej, segmencie D, najwyraźniej "marka" gra rolę. A zaufanie do Opla było widocznie większe niż do Peugeota. Ten ma swoją klientelę - ale ma też swój produkt - P508. Inna sprawa, że jego sprzedaż to też niskie liczby i większość to zapewne sami Francuzi. A Niemcy? Nie mogą kupić Opla-Opla, to nie będą szli we francuza, tylko wezmą w tej klasie Passata, ew. Superba.
Brak jasnego przekazu co do przyszłości Insignii też powoduje odpływ klientów.

M.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości