Insignia GS & ST FL 2020

Tutaj znajdziesz najbardziej aktualne testy i porównania, również naszych klubowych samochodów
Cezar_2017
Posty: 234
Rejestracja: poniedziałek 16 paź 2017, 07:10
Posiadane auto: Insignia GS Elite
Silnik: 1.5 140KM ECOTEC
Rocznik auta: 2017
Miasto: Miasto
Województwo: podlaskie

Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: Cezar_2017 » wtorek 12 mar 2019, 18:49

Witam wszystkich!
Już trwają testy Insignii FL, do sprzedaży ma trafić w 2020, premiera jesienią:. Parę linków:
https://www.motor1.com/news/269274/2020 ... py-photos/
https://www.francuskie.pl/opel-insignia ... y-zdjecia/
https://forum.autokacik.pl/index.php?/t ... -facelift/

Awatar użytkownika
Hubi
Posty: 84
Rejestracja: sobota 23 cze 2018, 19:51
Posiadane auto: Opel Insignia B
Silnik: 1.5 Turbo 165
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: Hubi » wtorek 12 mar 2019, 19:26

Czyżby nadal w tylnych lampach kierunkowskazy to zwykłe żarówki :-0

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: Cloud » środa 13 mar 2019, 05:06

Ja jestem ciekaw, co ze światłami. Te na zdjęciach wyglądają na ledy, ale już nie matryce. Noi te do dziennej smiechowe. Chyba, że to celowo, żeby modelu nie rozpoznać?

Środek tez w sumie jak z 508 zabrany. Przynajmniej konsola środkowa.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

jami
Posty: 586
Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
Posiadane auto: Insignia B ST
Silnik: B20DTH
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: wiadomo

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: jami » środa 13 mar 2019, 10:07

zmiany z zewnątrz nie powalają, dotychczasowy przód i lampy są dla mnie w porządku, nowa koncepcja jest średnia
wewnątrz niby ładnie, ale obawiam się tego zabudowanego tunelu środkowego. Już dotychczasowa Insignia opatula kierowcę aż nadto, w nowej tunel jeszcze bardziej podnieśli w kierunku radia...no nie wiem...
tak czy siak, na razie nie żałuje, że mam pierwszą wersję Insigni B :D

Maciek
Posty: 227
Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Miasto?
Województwo: Łódzkie

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: Maciek » środa 13 mar 2019, 11:41

Cloud pisze:
środa 13 mar 2019, 05:06
Ja jestem ciekaw, co ze światłami. Te na zdjęciach wyglądają na ledy, ale już nie matryce. Noi te do dziennej smiechowe. Chyba, że to celowo, żeby modelu nie rozpoznać?
też mnie to zastanawia. Peugeot nie ma Intelluxów, więc dlaczego submarka miałaby je mieć :mrgreen:

to jest ciekawe zdanie:
z kolejną generacją samochodu, nad którą trwają intensywne prace. PSA zamierza wykorzystać w nim swoje doświadczenia z produkcji Peugeot 508 oraz tajemniczego nowego dużego Citroena

ale to takie spekulacje. Wg mnie, ten lifting jest zupełnie niepotrzebny. Insignia to auto z 2017 roku. 2 lata na rynku i już mowa o liftingu? Bez sensu. Insignia A lifting miała po 5 latach.

jami
Posty: 586
Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
Posiadane auto: Insignia B ST
Silnik: B20DTH
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: wiadomo

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: jami » środa 13 mar 2019, 12:29

myślę, że lifting w 2020r będzie, ale jego zasadność wynika nie z faktu, że auto się zestarzało i należy je odświeżyć, ale ze względu na potrzeby ujednolicenia produktów, czyli oszczędności w PSA. Wywalą ileś elementów Opla, wrzucą w to miejsce swoje, a klientom wcisną, że to lifting.

Awatar użytkownika
andrew
Posty: 604
Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: andrew » środa 13 mar 2019, 13:26

jakby nie patrzeć będziemy mieli auta z przed liftu :)

jami
Posty: 586
Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
Posiadane auto: Insignia B ST
Silnik: B20DTH
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: wiadomo

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: jami » środa 13 mar 2019, 14:03

oczywiście, a za jakiś czas będziemy mieli stary model :lol:

wassermann
Posty: 736
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: wassermann » czwartek 14 mar 2019, 12:17

Rezygnują ze wszystkich silników GM - możliwie jak najszybciej.

Na lampy w testówkach nie ma co spoglądać - często są to jakieś przedziwne ulepy w celach dezinformacyjnych, a testowane jest coś innego (samochód służy np. do testów nawigacji, a z zewnątrz celowo wygląda paskudnie ;))

M.

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: Cloud » czwartek 14 mar 2019, 12:27

Aż wszedłem skonfigurować GSI, żeby zdążyć zamówić zanim będzie wycięty z oferty i przeraziłem się. Konfiguracja mi wyszła 235k.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

KenyBDG
Posty: 219
Rejestracja: niedziela 22 kwie 2018, 10:04
Posiadane auto: Insignia B GS
Silnik: 1,5XFT AT
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: KenyBDG » czwartek 14 mar 2019, 14:36

Cloud, lepiej zamówi przed FL..... bo w przypadku FL możesz znowu dostaniesz jakiegoś składaka :)

Maciek
Posty: 227
Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Miasto?
Województwo: Łódzkie

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: Maciek » czwartek 14 mar 2019, 15:05

jami pisze:
środa 13 mar 2019, 12:29
myślę, że lifting w 2020r będzie, ale jego zasadność wynika nie z faktu, że auto się zestarzało i należy je odświeżyć, ale ze względu na potrzeby ujednolicenia produktów, czyli oszczędności w PSA. Wywalą ileś elementów Opla, wrzucą w to miejsce swoje, a klientom wcisną, że to lifting.
to będzie jeden z tych nielicznych przypadków, gdy auto po liftingu stanie się gorsze od poprzednika :mrgreen: Wykastrowania z napędu 4x4 jestem w zasadzie pewny (PR wciśnie, że zamiast tego dadzą Grip Control i będzie można jeździć offroadowo).
Intelluxy polecą, wersja Country Tourer również. O dieslu 2,0/210 pozostanie wspomnienie. Tylko, że wtedy wersja GSI nie będzie miała sensu (już nie ma :lol: )

Po lifcie będziemy mieli 5-metrowe kombi z maksymalnie silnikiem 1,6 benzyna. Chyba jedyna nadzieja, że przeszczepią 2,0 BlueHDI 180KM i na tym oprą gamę, bo obecne Turbo D 170KM komfortem akustycznym prezentuje dolne rejony klasy.
Cloud pisze:
czwartek 14 mar 2019, 12:27
Aż wszedłem skonfigurować GSI, żeby zdążyć zamówić zanim będzie wycięty z oferty i przeraziłem się. Konfiguracja mi wyszła 235k.
ja nawet nie myślałem o Insignii 260KM (kiedyś spojrzałem na cennik Opla), aż przypadkowo zawitałem do salonu Opla, przejechałem się z ciekawości taką wersją, dostałem wycenę, która była dobre 20% niższa niż cenniki i w zasadzie nie było wyjścia :mrgreen:

Ale faktycznie - teraz ceny aut zrobiły się po prostu nienormalne. Jeszcze niedawno, za 235k to się kupowało dopasione BMW serii 5 w mocnym turbodieslu. Teraz w premiumie, z kwotą 235k nawet specjalnie nie powybrzydzasz, gdy mowa o auta nieco większych niż kompakty.

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: Cloud » czwartek 14 mar 2019, 15:45

Keny, dlatego wlazłem na stronę Opla. Jeszcze w tym roku wymienię i brałem pod uwagę V90 (cena o 100k wyższa niż rok temu przy tej samej konfiguracji - dlatego, niestety, raczej odpada) i Iśkę GSI.

Na moje nieszczęście zobaczyłem te chore ceny - 240 tysięcy za Insignie z wyposażeniem jak w obecnej + automat + 210 koni zamiast 170, to trochę przesada...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
andrew
Posty: 604
Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: andrew » czwartek 14 mar 2019, 17:53

skonfigurowałem Peugota 508 i wyszło mi 210 550. koniów 225 automat 8 i bez 4x4

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: Insignia GS & ST FL 2020

Postautor: Cloud » czwartek 14 mar 2019, 18:18

Peżot za 200 tysięcy. Świat się kończy :-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości