No to żegnaj Insignia...
- admin
- Site Admin
- Posty: 479
- Rejestracja: czwartek 09 lut 2017, 20:44
- Posiadane auto: Toyota RAV4 AWDi
- Silnik: 2.5 Hybrid 222 KM
- Rocznik auta: 2022
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
No to żegnaj Insignia...
Admin też człowiek - masz problem napisz.
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4
- komisarzryba
- Posty: 135
- Rejestracja: niedziela 25 paź 2020, 13:05
- Posiadane auto: Toyota Camry
- Silnik: 2,5 l benzyna
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
Re: No to żegnaj Insignia...
Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że kupując w styczniu insignie stojącą w salonie, zrobiłem interes życia ;)
-
- Posty: 417
- Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
- Posiadane auto: Insignia GS 2019
- Silnik: 1.5 turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Opole
- Województwo: Opolskie
Re: No to żegnaj Insignia...
Podobnie jak ja , dając za swoją w 2019 ; 98250. Dziś to kwota mizerna na nowe auto. Wprawdzie Engoy, ale zamówiony do produkcji z kilkoma dodatkami. Podsumowując duże auto , więc jestem zadowolony, szkoda że raczej następne to już nie będzie insignia w bogatszym wydaniu, no ale coś tam się kupi
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: No to żegnaj Insignia...
Stellantis postawił wszystko na sprzedaż Peugeota 508, który obecnie sprzedaje się w 5 razy większych ilościach niż Insignia. Gdy te modele były w osobnych koncernach, proporcje wyglądały odwrotnie, czyli Insignia 5x lepiej sprzedawała się od 508
Kolejna Insignia pewnie będzie jakimś olbrzymim elektrycznym SUVem, o ile w ogóle będzie - bo być może Stellantis z Opla zrobi tanią markę, coś jak z Citroena.
Z jednej strony szkoda Insignii, z drugiej strony, to klienci zadecydowali, pewnie pod wpływem marketingu, że chcą aut typu SUV, a jeśli to ma być płaska limuzyna do jazdy w trasie, to musi mieć znaczek wywołujący szybsze bicie serca. Forda Mondeo już nie ma, Passat tylko w kombi, chyba tylko Superb i Arteon zostały w pełnej krasie. A jak spojrzy się na rynek amerykański, to tam dopiero dzieje się dramat. Same SUVy, z płaskich zostały same niedobitki...
Kolejna Insignia pewnie będzie jakimś olbrzymim elektrycznym SUVem, o ile w ogóle będzie - bo być może Stellantis z Opla zrobi tanią markę, coś jak z Citroena.
Z jednej strony szkoda Insignii, z drugiej strony, to klienci zadecydowali, pewnie pod wpływem marketingu, że chcą aut typu SUV, a jeśli to ma być płaska limuzyna do jazdy w trasie, to musi mieć znaczek wywołujący szybsze bicie serca. Forda Mondeo już nie ma, Passat tylko w kombi, chyba tylko Superb i Arteon zostały w pełnej krasie. A jak spojrzy się na rynek amerykański, to tam dopiero dzieje się dramat. Same SUVy, z płaskich zostały same niedobitki...
- komisarzryba
- Posty: 135
- Rejestracja: niedziela 25 paź 2020, 13:05
- Posiadane auto: Toyota Camry
- Silnik: 2,5 l benzyna
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
Re: No to żegnaj Insignia...
plaska limuzyna ;)
mowisz jak moj chrzesniak na schabowego - plaski kotlet ;)
mowisz jak moj chrzesniak na schabowego - plaski kotlet ;)
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: No to żegnaj Insignia...
generalnie to wszystkie segmenty mimowolnie stały się SUVami - masz więc:
- SUV kombi, czyli powiedzmy klasyczny SUV
- SUV sedan, zwany SUV coupe, czyli SUV z wydzieloną bryłą bagażnika, coś jak Renault Arkana
- SUV cabrio, czyli VW TROC Cabrio
- Crossover, czyli auto segmentu B z podwyższonym zawieszeniem, a w zasadzie większymi kołami, czyli taki Yaris Cross
z jednej strony mnie dziwi, że klienci tak łatwo dali się zrobić w bambuko i za mniejsze auto są gotowi płacić więcej, ale z drugiej strony, marketing tak intensywnie działa z najmem zamiast zakupu, że na kliencie nie robi wrażenia wzrost raty miesięcznej z 2000 na 2500pln/mies w najmie 36-miesięcznym, natomiast wzrost ceny ze 150kpln na 200kpln już nie byłby tak łatwy do zaakceptowania.
- SUV kombi, czyli powiedzmy klasyczny SUV
- SUV sedan, zwany SUV coupe, czyli SUV z wydzieloną bryłą bagażnika, coś jak Renault Arkana
- SUV cabrio, czyli VW TROC Cabrio
- Crossover, czyli auto segmentu B z podwyższonym zawieszeniem, a w zasadzie większymi kołami, czyli taki Yaris Cross
z jednej strony mnie dziwi, że klienci tak łatwo dali się zrobić w bambuko i za mniejsze auto są gotowi płacić więcej, ale z drugiej strony, marketing tak intensywnie działa z najmem zamiast zakupu, że na kliencie nie robi wrażenia wzrost raty miesięcznej z 2000 na 2500pln/mies w najmie 36-miesięcznym, natomiast wzrost ceny ze 150kpln na 200kpln już nie byłby tak łatwy do zaakceptowania.
-
- Posty: 43
- Rejestracja: wtorek 18 cze 2019, 20:28
- Posiadane auto: 2019 GS 1,5T Automat
- Silnik: 1,5T
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wroclaw
- Województwo: DLN
Re: No to żegnaj Insignia...
Czego nie kumam z tymi SUVami.
Dobre 30 lat, moze i 40 jezdzilismy po w miare rownych drogach, asfaltowych itd. NO dobrze, w Polsce, moze z 15-20 ostatnich lat.
Coraz lepsze sa te drogi...
A tu nagle moda na SUVy "Bo czasem trzeba zjechac na bezdroza".... Zeby te auta jeszcze lepiej, niz inne po bezdrozach jezdzily.
Co poszlo nie-tak?
Dobre 30 lat, moze i 40 jezdzilismy po w miare rownych drogach, asfaltowych itd. NO dobrze, w Polsce, moze z 15-20 ostatnich lat.
Coraz lepsze sa te drogi...
A tu nagle moda na SUVy "Bo czasem trzeba zjechac na bezdroza".... Zeby te auta jeszcze lepiej, niz inne po bezdrozach jezdzily.
Co poszlo nie-tak?
- komisarzryba
- Posty: 135
- Rejestracja: niedziela 25 paź 2020, 13:05
- Posiadane auto: Toyota Camry
- Silnik: 2,5 l benzyna
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
Re: No to żegnaj Insignia...
wg mnie wylacznie moda, nic poza tym. sasiad ma takiego duzego?? ja tez sobie takiego kupie! wiekszego! i bede na wszystkich patrzyc z gory! ;)
- dokia
- Posty: 134
- Rejestracja: poniedziałek 09 mar 2020, 21:31
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2,0T 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Ełk
- Województwo: Mazury
Re: No to żegnaj Insignia...
Suvy są okropne, a i podobno wywrotne na zakrętach
Moja siostra miała Jeepa z 2017 chyba, raz jechałam w tym aucie na tylnej kanapie, powiedziałam po tej jeździe: "do doopy te Twoje auto, a nawet nie do doopy bo moja mnie boli". Strasznie twarde te auto, tylna kanapa jak w MPK, trzeszczą wszystkie plastiki na nierównych drogach. Koszmar. Potem chciała mi je sprzedać, to ja żeby nawet drugi raz nie proponowała. Być może z przednich foteli jest jakoś wygodniej, nie wiem, nie sprawdzałam i nie chcę.. Aczkolwiek teraz gdy idziemy w elektryki to rozważam powrót do Toyoty, więc może RAV4. Akurat te to jakoś mi się podobają.
Moja siostra miała Jeepa z 2017 chyba, raz jechałam w tym aucie na tylnej kanapie, powiedziałam po tej jeździe: "do doopy te Twoje auto, a nawet nie do doopy bo moja mnie boli". Strasznie twarde te auto, tylna kanapa jak w MPK, trzeszczą wszystkie plastiki na nierównych drogach. Koszmar. Potem chciała mi je sprzedać, to ja żeby nawet drugi raz nie proponowała. Być może z przednich foteli jest jakoś wygodniej, nie wiem, nie sprawdzałam i nie chcę.. Aczkolwiek teraz gdy idziemy w elektryki to rozważam powrót do Toyoty, więc może RAV4. Akurat te to jakoś mi się podobają.
-
- Posty: 43
- Rejestracja: wtorek 18 cze 2019, 20:28
- Posiadane auto: 2019 GS 1,5T Automat
- Silnik: 1,5T
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wroclaw
- Województwo: DLN
Re: No to żegnaj Insignia...
Coz.. jak mowi klasyk: matke oszukasz, ojca oszukasz, ale fizyki nie oszukasz.
Wysoko polozony srodek ciezkosci robi swoje w przypadkow SUVow.
Wysoko polozony srodek ciezkosci robi swoje w przypadkow SUVow.
- andrew
- Posty: 604
- Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
- Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
- Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: No to żegnaj Insignia...
Cześć.
Właśnie rozstaję się z Insignią, a także forum. Byłem tu od samego początku, jak tylko B wyszła, a w zasadzie w fazie jej produkcji. Przerobiliśmy sporo tematów, cześto pomosnycne uwagi pozwalały cieszyć suę tym autem. Niestety kontynuacji nie ma, więc zmiana marki. Przeskakuję na A6 C8 55 TFSI, za porę dni odbiór. Mam nadzieję, że będzie dobrze służyło, - przynajmniej tak jak Insignia, - bo nie było z moją żadnych problemów. Pozdrawiam wszystkich i życzę szerokości
Właśnie rozstaję się z Insignią, a także forum. Byłem tu od samego początku, jak tylko B wyszła, a w zasadzie w fazie jej produkcji. Przerobiliśmy sporo tematów, cześto pomosnycne uwagi pozwalały cieszyć suę tym autem. Niestety kontynuacji nie ma, więc zmiana marki. Przeskakuję na A6 C8 55 TFSI, za porę dni odbiór. Mam nadzieję, że będzie dobrze służyło, - przynajmniej tak jak Insignia, - bo nie było z moją żadnych problemów. Pozdrawiam wszystkich i życzę szerokości
-
- Posty: 268
- Rejestracja: sobota 21 paź 2017, 18:37
- Posiadane auto: Opel Insignia GS
- Silnik: F20DVH AT8
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
Re: No to żegnaj Insignia...
Powodzenia!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- dokia
- Posty: 134
- Rejestracja: poniedziałek 09 mar 2020, 21:31
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2,0T 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Ełk
- Województwo: Mazury
Re: No to żegnaj Insignia...
Ja też już nie mam Insigni, ale nie znikam z forum jeszcze.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość