No to żegnaj Insignia...
- admin
- Site Admin
- Posty: 478
- Rejestracja: czwartek 09 lut 2017, 20:44
- Posiadane auto: Toyota RAV4 AWDi
- Silnik: 2.5 Hybrid 222 KM
- Rocznik auta: 2022
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
No to żegnaj Insignia...
Admin też człowiek - masz problem napisz.
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4
- komisarzryba
- Posty: 112
- Rejestracja: niedziela 25 paź 2020, 13:05
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo 200 KM
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
Re: No to żegnaj Insignia...
Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że kupując w styczniu insignie stojącą w salonie, zrobiłem interes życia ;)
-
- Posty: 391
- Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
- Posiadane auto: Insignia GS 2019
- Silnik: 1.5 turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Opole
- Województwo: Opolskie
Re: No to żegnaj Insignia...
Podobnie jak ja , dając za swoją w 2019 ; 98250
. Dziś to kwota mizerna na nowe auto. Wprawdzie Engoy, ale zamówiony do produkcji z kilkoma dodatkami. Podsumowując duże auto , więc jestem zadowolony, szkoda że raczej następne to już nie będzie insignia w bogatszym wydaniu, no ale coś tam się kupi
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: No to żegnaj Insignia...
Stellantis postawił wszystko na sprzedaż Peugeota 508, który obecnie sprzedaje się w 5 razy większych ilościach niż Insignia. Gdy te modele były w osobnych koncernach, proporcje wyglądały odwrotnie, czyli Insignia 5x lepiej sprzedawała się od 508
Kolejna Insignia pewnie będzie jakimś olbrzymim elektrycznym SUVem, o ile w ogóle będzie - bo być może Stellantis z Opla zrobi tanią markę, coś jak z Citroena.
Z jednej strony szkoda Insignii, z drugiej strony, to klienci zadecydowali, pewnie pod wpływem marketingu, że chcą aut typu SUV, a jeśli to ma być płaska limuzyna do jazdy w trasie, to musi mieć znaczek wywołujący szybsze bicie serca. Forda Mondeo już nie ma, Passat tylko w kombi, chyba tylko Superb i Arteon zostały w pełnej krasie. A jak spojrzy się na rynek amerykański, to tam dopiero dzieje się dramat. Same SUVy, z płaskich zostały same niedobitki...

Kolejna Insignia pewnie będzie jakimś olbrzymim elektrycznym SUVem, o ile w ogóle będzie - bo być może Stellantis z Opla zrobi tanią markę, coś jak z Citroena.
Z jednej strony szkoda Insignii, z drugiej strony, to klienci zadecydowali, pewnie pod wpływem marketingu, że chcą aut typu SUV, a jeśli to ma być płaska limuzyna do jazdy w trasie, to musi mieć znaczek wywołujący szybsze bicie serca. Forda Mondeo już nie ma, Passat tylko w kombi, chyba tylko Superb i Arteon zostały w pełnej krasie. A jak spojrzy się na rynek amerykański, to tam dopiero dzieje się dramat. Same SUVy, z płaskich zostały same niedobitki...
- komisarzryba
- Posty: 112
- Rejestracja: niedziela 25 paź 2020, 13:05
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo 200 KM
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
Re: No to żegnaj Insignia...
plaska limuzyna ;)
mowisz jak moj chrzesniak na schabowego - plaski kotlet ;)
mowisz jak moj chrzesniak na schabowego - plaski kotlet ;)
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: No to żegnaj Insignia...
generalnie to wszystkie segmenty mimowolnie stały się SUVami - masz więc:
- SUV kombi, czyli powiedzmy klasyczny SUV
- SUV sedan, zwany SUV coupe, czyli SUV z wydzieloną bryłą bagażnika, coś jak Renault Arkana
- SUV cabrio, czyli VW TROC Cabrio
- Crossover, czyli auto segmentu B z podwyższonym zawieszeniem, a w zasadzie większymi kołami, czyli taki Yaris Cross
z jednej strony mnie dziwi, że klienci tak łatwo dali się zrobić w bambuko i za mniejsze auto są gotowi płacić więcej, ale z drugiej strony, marketing tak intensywnie działa z najmem zamiast zakupu, że na kliencie nie robi wrażenia wzrost raty miesięcznej z 2000 na 2500pln/mies w najmie 36-miesięcznym, natomiast wzrost ceny ze 150kpln na 200kpln już nie byłby tak łatwy do zaakceptowania.
- SUV kombi, czyli powiedzmy klasyczny SUV
- SUV sedan, zwany SUV coupe, czyli SUV z wydzieloną bryłą bagażnika, coś jak Renault Arkana
- SUV cabrio, czyli VW TROC Cabrio
- Crossover, czyli auto segmentu B z podwyższonym zawieszeniem, a w zasadzie większymi kołami, czyli taki Yaris Cross
z jednej strony mnie dziwi, że klienci tak łatwo dali się zrobić w bambuko i za mniejsze auto są gotowi płacić więcej, ale z drugiej strony, marketing tak intensywnie działa z najmem zamiast zakupu, że na kliencie nie robi wrażenia wzrost raty miesięcznej z 2000 na 2500pln/mies w najmie 36-miesięcznym, natomiast wzrost ceny ze 150kpln na 200kpln już nie byłby tak łatwy do zaakceptowania.
-
- Posty: 42
- Rejestracja: wtorek 18 cze 2019, 20:28
- Posiadane auto: 2019 GS 1,5T Automat
- Silnik: 1,5T
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wroclaw
- Województwo: DLN
Re: No to żegnaj Insignia...
Czego nie kumam z tymi SUVami.
Dobre 30 lat, moze i 40 jezdzilismy po w miare rownych drogach, asfaltowych itd. NO dobrze, w Polsce, moze z 15-20 ostatnich lat.
Coraz lepsze sa te drogi...
A tu nagle moda na SUVy "Bo czasem trzeba zjechac na bezdroza".... Zeby te auta jeszcze lepiej, niz inne po bezdrozach jezdzily.
Co poszlo nie-tak?
Dobre 30 lat, moze i 40 jezdzilismy po w miare rownych drogach, asfaltowych itd. NO dobrze, w Polsce, moze z 15-20 ostatnich lat.
Coraz lepsze sa te drogi...
A tu nagle moda na SUVy "Bo czasem trzeba zjechac na bezdroza".... Zeby te auta jeszcze lepiej, niz inne po bezdrozach jezdzily.
Co poszlo nie-tak?
- komisarzryba
- Posty: 112
- Rejestracja: niedziela 25 paź 2020, 13:05
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo 200 KM
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
Re: No to żegnaj Insignia...
wg mnie wylacznie moda, nic poza tym. sasiad ma takiego duzego?? ja tez sobie takiego kupie! wiekszego! i bede na wszystkich patrzyc z gory! ;)
- dokia
- Posty: 111
- Rejestracja: poniedziałek 09 mar 2020, 21:31
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2,0T 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Ełk
- Województwo: Mazury
Re: No to żegnaj Insignia...
Suvy są okropne, a i podobno wywrotne na zakrętach 
Moja siostra miała Jeepa z 2017 chyba, raz jechałam w tym aucie na tylnej kanapie, powiedziałam po tej jeździe: "do doopy te Twoje auto, a nawet nie do doopy bo moja mnie boli". Strasznie twarde te auto, tylna kanapa jak w MPK, trzeszczą wszystkie plastiki na nierównych drogach. Koszmar. Potem chciała mi je sprzedać, to ja żeby nawet drugi raz nie proponowała. Być może z przednich foteli jest jakoś wygodniej, nie wiem, nie sprawdzałam i nie chcę.. Aczkolwiek teraz gdy idziemy w elektryki to rozważam powrót do Toyoty, więc może RAV4. Akurat te to jakoś mi się podobają.
Moja siostra miała Jeepa z 2017 chyba, raz jechałam w tym aucie na tylnej kanapie, powiedziałam po tej jeździe: "do doopy te Twoje auto, a nawet nie do doopy bo moja mnie boli". Strasznie twarde te auto, tylna kanapa jak w MPK, trzeszczą wszystkie plastiki na nierównych drogach. Koszmar. Potem chciała mi je sprzedać, to ja żeby nawet drugi raz nie proponowała. Być może z przednich foteli jest jakoś wygodniej, nie wiem, nie sprawdzałam i nie chcę.. Aczkolwiek teraz gdy idziemy w elektryki to rozważam powrót do Toyoty, więc może RAV4. Akurat te to jakoś mi się podobają.
-
- Posty: 42
- Rejestracja: wtorek 18 cze 2019, 20:28
- Posiadane auto: 2019 GS 1,5T Automat
- Silnik: 1,5T
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wroclaw
- Województwo: DLN
Re: No to żegnaj Insignia...
Coz.. jak mowi klasyk: matke oszukasz, ojca oszukasz, ale fizyki nie oszukasz.
Wysoko polozony srodek ciezkosci robi swoje w przypadkow SUVow.
Wysoko polozony srodek ciezkosci robi swoje w przypadkow SUVow.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości