No to żegnaj Insignia...

Tutaj znajdziesz najbardziej aktualne testy i porównania, również naszych klubowych samochodów
Awatar użytkownika
admin
Site Admin
Posty: 478
Rejestracja: czwartek 09 lut 2017, 20:44
Posiadane auto: Toyota RAV4 AWDi
Silnik: 2.5 Hybrid 222 KM
Rocznik auta: 2022
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie

No to żegnaj Insignia...

Postautor: admin » środa 20 lip 2022, 12:45

Admin też człowiek - masz problem napisz.
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4

Awatar użytkownika
komisarzryba
Posty: 120
Rejestracja: niedziela 25 paź 2020, 13:05
Posiadane auto: Insignia Grand Sport
Silnik: 2.0 Turbo 200 KM
Rocznik auta: 2021
Miasto: Sieradz
Województwo: łódzkie

Re: No to żegnaj Insignia...

Postautor: komisarzryba » środa 20 lip 2022, 13:56

Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że kupując w styczniu insignie stojącą w salonie, zrobiłem interes życia ;)

Marek F
Posty: 412
Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
Posiadane auto: Insignia GS 2019
Silnik: 1.5 turbo 165 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Opole
Województwo: Opolskie

Re: No to żegnaj Insignia...

Postautor: Marek F » środa 20 lip 2022, 21:27

Podobnie jak ja , dając za swoją w 2019 ; 98250😁. Dziś to kwota mizerna na nowe auto. Wprawdzie Engoy, ale zamówiony do produkcji z kilkoma dodatkami. Podsumowując duże auto , więc jestem zadowolony, szkoda że raczej następne to już nie będzie insignia w bogatszym wydaniu, no ale coś tam się kupi🙂

Maciek
Posty: 227
Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Miasto?
Województwo: Łódzkie

Re: No to żegnaj Insignia...

Postautor: Maciek » środa 27 lip 2022, 07:21

Stellantis postawił wszystko na sprzedaż Peugeota 508, który obecnie sprzedaje się w 5 razy większych ilościach niż Insignia. Gdy te modele były w osobnych koncernach, proporcje wyglądały odwrotnie, czyli Insignia 5x lepiej sprzedawała się od 508 :mrgreen:

Kolejna Insignia pewnie będzie jakimś olbrzymim elektrycznym SUVem, o ile w ogóle będzie - bo być może Stellantis z Opla zrobi tanią markę, coś jak z Citroena.

Z jednej strony szkoda Insignii, z drugiej strony, to klienci zadecydowali, pewnie pod wpływem marketingu, że chcą aut typu SUV, a jeśli to ma być płaska limuzyna do jazdy w trasie, to musi mieć znaczek wywołujący szybsze bicie serca. Forda Mondeo już nie ma, Passat tylko w kombi, chyba tylko Superb i Arteon zostały w pełnej krasie. A jak spojrzy się na rynek amerykański, to tam dopiero dzieje się dramat. Same SUVy, z płaskich zostały same niedobitki...

Awatar użytkownika
komisarzryba
Posty: 120
Rejestracja: niedziela 25 paź 2020, 13:05
Posiadane auto: Insignia Grand Sport
Silnik: 2.0 Turbo 200 KM
Rocznik auta: 2021
Miasto: Sieradz
Województwo: łódzkie

Re: No to żegnaj Insignia...

Postautor: komisarzryba » środa 27 lip 2022, 08:41

plaska limuzyna ;)
mowisz jak moj chrzesniak na schabowego - plaski kotlet ;)

Maciek
Posty: 227
Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Miasto?
Województwo: Łódzkie

Re: No to żegnaj Insignia...

Postautor: Maciek » czwartek 28 lip 2022, 07:24

generalnie to wszystkie segmenty mimowolnie stały się SUVami - masz więc:
- SUV kombi, czyli powiedzmy klasyczny SUV
- SUV sedan, zwany SUV coupe, czyli SUV z wydzieloną bryłą bagażnika, coś jak Renault Arkana
- SUV cabrio, czyli VW TROC Cabrio
- Crossover, czyli auto segmentu B z podwyższonym zawieszeniem, a w zasadzie większymi kołami, czyli taki Yaris Cross

z jednej strony mnie dziwi, że klienci tak łatwo dali się zrobić w bambuko i za mniejsze auto są gotowi płacić więcej, ale z drugiej strony, marketing tak intensywnie działa z najmem zamiast zakupu, że na kliencie nie robi wrażenia wzrost raty miesięcznej z 2000 na 2500pln/mies w najmie 36-miesięcznym, natomiast wzrost ceny ze 150kpln na 200kpln już nie byłby tak łatwy do zaakceptowania.

deen
Posty: 43
Rejestracja: wtorek 18 cze 2019, 20:28
Posiadane auto: 2019 GS 1,5T Automat
Silnik: 1,5T
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wroclaw
Województwo: DLN

Re: No to żegnaj Insignia...

Postautor: deen » niedziela 31 lip 2022, 20:18

Czego nie kumam z tymi SUVami.
Dobre 30 lat, moze i 40 jezdzilismy po w miare rownych drogach, asfaltowych itd. NO dobrze, w Polsce, moze z 15-20 ostatnich lat.
Coraz lepsze sa te drogi...

A tu nagle moda na SUVy "Bo czasem trzeba zjechac na bezdroza".... Zeby te auta jeszcze lepiej, niz inne po bezdrozach jezdzily.
Co poszlo nie-tak?

Awatar użytkownika
komisarzryba
Posty: 120
Rejestracja: niedziela 25 paź 2020, 13:05
Posiadane auto: Insignia Grand Sport
Silnik: 2.0 Turbo 200 KM
Rocznik auta: 2021
Miasto: Sieradz
Województwo: łódzkie

Re: No to żegnaj Insignia...

Postautor: komisarzryba » poniedziałek 01 sie 2022, 06:03

wg mnie wylacznie moda, nic poza tym. sasiad ma takiego duzego?? ja tez sobie takiego kupie! wiekszego! i bede na wszystkich patrzyc z gory! ;)

Awatar użytkownika
dokia
Posty: 125
Rejestracja: poniedziałek 09 mar 2020, 21:31
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2,0T 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Ełk
Województwo: Mazury

Re: No to żegnaj Insignia...

Postautor: dokia » wtorek 02 sie 2022, 15:59

Suvy są okropne, a i podobno wywrotne na zakrętach 🙃
Moja siostra miała Jeepa z 2017 chyba, raz jechałam w tym aucie na tylnej kanapie, powiedziałam po tej jeździe: "do doopy te Twoje auto, a nawet nie do doopy bo moja mnie boli". Strasznie twarde te auto, tylna kanapa jak w MPK, trzeszczą wszystkie plastiki na nierównych drogach. Koszmar. Potem chciała mi je sprzedać, to ja żeby nawet drugi raz nie proponowała. Być może z przednich foteli jest jakoś wygodniej, nie wiem, nie sprawdzałam i nie chcę.. Aczkolwiek teraz gdy idziemy w elektryki to rozważam powrót do Toyoty, więc może RAV4. Akurat te to jakoś mi się podobają.

deen
Posty: 43
Rejestracja: wtorek 18 cze 2019, 20:28
Posiadane auto: 2019 GS 1,5T Automat
Silnik: 1,5T
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wroclaw
Województwo: DLN

Re: No to żegnaj Insignia...

Postautor: deen » wtorek 09 sie 2022, 18:41

Coz.. jak mowi klasyk: matke oszukasz, ojca oszukasz, ale fizyki nie oszukasz.
Wysoko polozony srodek ciezkosci robi swoje w przypadkow SUVow.

Awatar użytkownika
andrew
Posty: 604
Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Re: No to żegnaj Insignia...

Postautor: andrew » środa 08 lis 2023, 07:51

Cześć.

Właśnie rozstaję się z Insignią, a także forum. Byłem tu od samego początku, jak tylko B wyszła, a w zasadzie w fazie jej produkcji. Przerobiliśmy sporo tematów, cześto pomosnycne uwagi pozwalały cieszyć suę tym autem. Niestety kontynuacji nie ma, więc zmiana marki. Przeskakuję na A6 C8 55 TFSI, za porę dni odbiór. Mam nadzieję, że będzie dobrze służyło, - przynajmniej tak jak Insignia, - bo nie było z moją żadnych problemów. Pozdrawiam wszystkich i życzę szerokości :)

Piotr_Ww
Posty: 261
Rejestracja: sobota 21 paź 2017, 18:37
Posiadane auto: Opel Insignia GS
Silnik: F20DVH AT8
Rocznik auta: 2021
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie

Re: No to żegnaj Insignia...

Postautor: Piotr_Ww » piątek 10 lis 2023, 14:48

Powodzenia!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Marek F
Posty: 412
Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
Posiadane auto: Insignia GS 2019
Silnik: 1.5 turbo 165 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Opole
Województwo: Opolskie

Re: No to żegnaj Insignia...

Postautor: Marek F » niedziela 12 lis 2023, 11:06

🖐🙂


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość