OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

Tutaj znajdziesz najbardziej aktualne testy i porównania, również naszych klubowych samochodów
Marek F
Posty: 412
Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
Posiadane auto: Insignia GS 2019
Silnik: 1.5 turbo 165 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Opole
Województwo: Opolskie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

Postautor: Marek F » poniedziałek 11 maja 2020, 10:02

Może już ktoś zamówił insignię poliftową ? Jestem ciekawy bo jeszcze chyba w Polsce się nie pojawiła ,pewnie będą opóźnienia produkcyjne . Fajnie byłoby żeby ktoś się odezwał użytkujacy obecną ,a teraz nabył polifta. Chętnie usłyszę o wrażeniach, zmianach i porównaniu. Czekamy ,pewnie jeszcze troszkę ale czekamy😁.

jami
Posty: 586
Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
Posiadane auto: Insignia B ST
Silnik: B20DTH
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: wiadomo

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

Postautor: jami » poniedziałek 11 maja 2020, 10:58

zmiany są kosmetyczne, nie spodziewałbym się niczego znaczącego

Marek F
Posty: 412
Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
Posiadane auto: Insignia GS 2019
Silnik: 1.5 turbo 165 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Opole
Województwo: Opolskie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

Postautor: Marek F » poniedziałek 11 maja 2020, 13:52

Zdaję sobie sprawę że będzie jak z Astrą,lift bez zachęty żeby mieć poliftowy. Ciekawi mnie silnik benzynowy ,na początek chyba tylko jeden trzy cylindry 140km, jakie będzie porównanie do 1.5 140km . Zaskoczenia nie oczekuje bo znam opinie już z Astry 1,2L ,ale chętnie usłyszę jak w takim aucie sprawuje się 1.4L. Dziwna ta motoryzacja ,to tak jakby wielki chłop zjadł małą bułeczkę i miał ciężko pracować😂.

KenyBDG
Posty: 219
Rejestracja: niedziela 22 kwie 2018, 10:04
Posiadane auto: Insignia B GS
Silnik: 1,5XFT AT
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

Postautor: KenyBDG » wtorek 12 maja 2020, 06:35

Marek F pisze:
poniedziałek 11 maja 2020, 13:52
Dziwna ta motoryzacja ,to tak jakby wielki chłop zjadł małą bułeczkę i miał ciężko pracować😂.
Niestety, producenci robią co mogą, a EU dokręca śrubę......

Awatar użytkownika
FPWroclaw
Posty: 205
Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 22:24
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 200KM
Rocznik auta: 2020
Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
Województwo: Dolnośląskie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

Postautor: FPWroclaw » wtorek 12 maja 2020, 11:33

Polift nie jest jeszcze produkowany. Najpierw fabryka powróci do realizacji tego co było końcową partią produkcji. Czekamy :)
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Insigni i pokrewnych.
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.

Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)

Marek F
Posty: 412
Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
Posiadane auto: Insignia GS 2019
Silnik: 1.5 turbo 165 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Opole
Województwo: Opolskie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

Postautor: Marek F » wtorek 12 maja 2020, 12:47

Czyli opóźnienia, czyszczenie magazynów. Tak poważnie to faktycznie trzeba wywiązać się z zamówień wcześniejszych a dopiero to co miało już być na dziś. To sobie poczekają ci co pisali się na lifta,bo chyba można było zamawiać.

Maciek
Posty: 227
Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Miasto?
Województwo: Łódzkie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

Postautor: Maciek » piątek 15 maja 2020, 13:56

Marek F pisze:
poniedziałek 11 maja 2020, 13:52
Dziwna ta motoryzacja ,to tak jakby wielki chłop zjadł małą bułeczkę i miał ciężko pracować😂.
jaka dziwna? Normalna.
początek lat 90-tych - podstawowy silnik Opla Vectry A to 1,6/70KM
początek lat 2000-tych - podstawowy silnik Opla Vectry B to 1,6/75KM
w Vectrze C podstawowy silnik to 1,6/100KM
w Insignii A gamę otwiera 1,6/115KM

podstawka w Insingii B to 1,5/140KM, w dodatku turbo - to znacznie lepsza dynamika niż 10-15 lat temu.

Nie dziwna, tylko coraz lepsza motoryzacja.

Marek F
Posty: 412
Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
Posiadane auto: Insignia GS 2019
Silnik: 1.5 turbo 165 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Opole
Województwo: Opolskie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

Postautor: Marek F » piątek 15 maja 2020, 15:17

Nie chodzi mi tyle o moce tylko pojemności, kiedyś 1.6 miał mało koników ale ładnie brzmiał. Teraz przyk.nowa corsa 1.2L i nawet 145 koni do tego trzy cylindry które dają silnikowi przy mocniejszym wciśnięciu pedału przyspieszenia brzmienie sokowirówki. Mondeo mk5 z silnikiem 1.0L 125 koni do takich gabarytów auta to lekka przesada,mocniej przycisniesz to będzie wył, to moje zdanie. Nie każdego Kowalskiego stać jak sobie wymarzy wsadzić duży motor i bierze podstawę a potem rozczarowanie, bo jazdy próbnej nie odbył. Chodzi mi tu bardziej o trzycylindrowe mała pojemność spora moc brzydkie brzmienie.

Biker5
Posty: 4
Rejestracja: piątek 10 lip 2020, 18:38
Posiadane auto: VW Passat
Silnik: 2.0 TDI 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

Postautor: Biker5 » poniedziałek 13 lip 2020, 10:12

Są juz jakieś specyfikacje poliftowej Insigni ?
Widaomo kiedy bedzie można zamówić/obejrzeć ?

Marek F
Posty: 412
Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
Posiadane auto: Insignia GS 2019
Silnik: 1.5 turbo 165 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Opole
Województwo: Opolskie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

Postautor: Marek F » poniedziałek 13 lip 2020, 19:58

Wejdź w dział ,nowa insignia plotki . Z tego co zrozumiałem to u kolegi z Wrocławia już zamawianio, tylko ze dopiero na październik, narazie muszą się pozbyć zapasów i pewnie wywiązać z zaległych zamówień. Trochę to dziwne nie ma oficjalnego konfiguratora a można zamówić.

Awatar użytkownika
FPWroclaw
Posty: 205
Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 22:24
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 200KM
Rocznik auta: 2020
Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
Województwo: Dolnośląskie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

Postautor: FPWroclaw » wtorek 14 lip 2020, 08:22

Panowie - jeszcze raz :)

Premiera Inigni MCM miała mieć miejsce w IV kwartale 2020r. - tutaj Covid nie namieszał nic a nic. Jedyna zmiana jaka zaszła w cyklu logistyki - to przedłużenie produkcji obecnej generacji do końca lipca (realizacja wcześniejszych zamówień) kosztem przerwy wakacyjnej. Fabryka zmieni linie w sierpniu i od września rusza z poliftem.

Pierwsze nowe egzemplarze trafią do salonów końcem września.

Konfigurator będzie za 2/3 tygodnie. Można zamawiać na specyfikacjach dealerskich które są w naszym posiadaniu.
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Insigni i pokrewnych.
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.

Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)

Marek F
Posty: 412
Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
Posiadane auto: Insignia GS 2019
Silnik: 1.5 turbo 165 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Opole
Województwo: Opolskie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

Postautor: Marek F » wtorek 14 lip 2020, 09:16

Dzięki za wyczerpującą odp. jak to wygląda,zapewne ci co chcą zamówić już się dopytali o możliwość takową. Natomiast tych ,którzy tylko się interesują lub mają w planach kupno auta mają jasną odpowiedź jak to naprawdę jest z poliftem,czyli kiedy się pojawi🙂.

Biker5
Posty: 4
Rejestracja: piątek 10 lip 2020, 18:38
Posiadane auto: VW Passat
Silnik: 2.0 TDI 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

Postautor: Biker5 » środa 15 lip 2020, 19:54

No to na spokojnie poczekam na detale i konfigurator.
Z tego wynika, że i tak odbiór najwcześniej listopad/grudzień będzie...

Awatar użytkownika
FPWroclaw
Posty: 205
Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 22:24
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 200KM
Rocznik auta: 2020
Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
Województwo: Dolnośląskie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

Postautor: FPWroclaw » sobota 18 lip 2020, 08:10

Na ten moment mogę Wam powiedzieć, że benzyna będzie dostępna w trzech wariantach:
2.0 170KM AT9
2.0 200KM AT9
2.0 230KM AT9 - TYLKO W GSI,

Więc słabszy wariant nie występuje w ofercie na chwilę obecną, tak samo skrzynia manualna - tylko w dieslu 122/174KM.
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Insigni i pokrewnych.
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.

Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)

Marek F
Posty: 412
Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
Posiadane auto: Insignia GS 2019
Silnik: 1.5 turbo 165 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Opole
Województwo: Opolskie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

Postautor: Marek F » sobota 18 lip 2020, 10:16

Ciekaw jestem, dlaczego benzyna 1.4 trzycylindrowa narazie nie dostępna i po co wogóle, chyba żeby całościowo nie przekroczyć norm emisji. Insignia 1.5t 140k obecnie w ofercie rzadka, te silniki w fazie początkowej są a potem giną. Podobnie było z silnikiem w AJ 100konnym a był chyba nawet 87k. ,za słabe do tak ciężkiego auta.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość