Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
Ok, wiemy, że jeździ jak po sznurku
Wiemy, że zawieszenie mogłoby być nieco bardziej komfortowe
Mam tylko wątpliwości, czy wtedy nadal jeździłaby jak po sznurku
A jak ma się standardowe zawieszenie do tego regulowanego? Jest ktoś, kto ma porównanie? Czy wtedy mamy zarówno "po sznurku" jak i oczekiwany komfort?
Wiemy, że zawieszenie mogłoby być nieco bardziej komfortowe
Mam tylko wątpliwości, czy wtedy nadal jeździłaby jak po sznurku
A jak ma się standardowe zawieszenie do tego regulowanego? Jest ktoś, kto ma porównanie? Czy wtedy mamy zarówno "po sznurku" jak i oczekiwany komfort?
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
Akurat w kwestii komfortu nie chodziło mi o twardość zawieszenia, tylko o bardzo krótki skok amortyzatorow, oraz jego głośna pracę. Zawieszenie (przynajmniej w moim egzemplarzu), tłucze się jak cholera.
Niemniej, nie mam problemów z komfortem ani prowadzeniem. Po prostu porównuje z innymi autami. Octavia 3 też się dobrze prowadziła, ale skok amortyzatora był większy i wybierała nierówności po cichu.
Chociaż jak tak myśle, to możliwe ze cześć z tych dźwięków dobiega z kabiny bo wszystkie plastiki się tłuką.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Niemniej, nie mam problemów z komfortem ani prowadzeniem. Po prostu porównuje z innymi autami. Octavia 3 też się dobrze prowadziła, ale skok amortyzatora był większy i wybierała nierówności po cichu.
Chociaż jak tak myśle, to możliwe ze cześć z tych dźwięków dobiega z kabiny bo wszystkie plastiki się tłuką.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Test kombi w
Z żalem muszę przyznać, że Opel jakością niestety sporo odbiega od takiego Avensisa, nawet starszego modelu. Po prostu mierna jakość w zakresie spasowania elementów i ich montażu. Przyznam też, że co do niektórych szczegółów wykonania Insigni cały czas jestem w szoku i nie mogę pojąć jak to możliwe, że kontrola jakości w fabryce wypuszcza takie babole.
Ja na szczęście nie jestem fanem Opla i eksploatuje jeszcze auta innych marek. Jak Opelek okaże się dziadoski, pójdzie do jakiegoś ideologicznie uzależnionego wyznawcy marki
Na razie bilans dla Insigni jest bardzo pozytywny
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
Ja mam zawieszenie standard i nie narzekam. Rzeczywiście czuć nierówności, ale nie jest to dramat. Jestem generalnie zadowolony. Dużo zależy od ciśnienia i profilu opon. Ja przy profilu 45 i ciśnieniu 2.20 zauważyłem różnicę na plus w stosunku do ciśnienia 2.70 (o ile pamiętam) na którym jeździłem pare miesięcy wcześniej. Podoba mi się stabilność toru jazdy i reakcja na ruch kierownicą.
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
Pancer, jeśli chodzi o mnie, to absolutnie nie chodzi mi o to czy czuć, czy nie czuć , ale o to, że się strasznie tłucze.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- andrew
- Posty: 604
- Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
- Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
- Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
Iska B )flexi Ride) ma o klasę lepsze zawieszenie jak Iska A. Obojętnie co kto napisze to ja zdania nie zmienię ponieważ używałem i używam !!
@Cloud chyba nie trafiłeś w marke.
@Cloud chyba nie trafiłeś w marke.
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
Cloud zgadzam się z tobą, że mogło by być cichsze.
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
Ale właśnie tłucze się wam od wysokiego ciśnienia w oponach. Zjedźcie z tego ekologicznego na komfortowe, czy jakoś tak z ciśnieniem w ogumieniu poniżej 2.4 atm i hałas zawieszenia zredukije się diametralnie. Nam jednak odpowiada ok. 2.7 na zimno, bo samochód wtedy idealnie trzyma się drogi.
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
Mam 2.2 bara
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
No to powinieneś się czuć, jak w cadillacu Deville
Ale ty masz samochód Insignio podobny więc się nie liczysz
Ale ty masz samochód Insignio podobny więc się nie liczysz
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
Cloud ma 2.2, ale przy oponach z azbestu i amortyzatorach wypełnionych grochem. Taki model przedprodukcyjny.
Tak poważnie to ja mam 2.15 przy zimnych oponach, ok 2.2 przy nagrzanych (po ok 10 minutach jazdy).
Tak poważnie to ja mam 2.15 przy zimnych oponach, ok 2.2 przy nagrzanych (po ok 10 minutach jazdy).
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: Test kombi w "Auto Motor i Sport" 05/2018
Tak poważnie to nam na autostradzie szło do 3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości