OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
- FPWroclaw
- Posty: 205
- Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 22:24
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 200KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
- Województwo: Dolnośląskie
OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Witajcie,
INSIGNIA RM 2019 - ZMIANY
DOTYCZY: pojazdów wyprodukowanych po przerwie produkcyjnej, zgodnych z normami emisji spalin Euro 6.2
GENERAL
Wymiana portfolio silników z EURO 6.1 na 6.2, zmiany cenowe modeli
Ø Nowy silnik 1.6 200KM MT6 (wrzesień) i AT6 (listopad). AT6 z FlexRide w standardzie
Ø Usunięcie z oferty lakierów:
§ Zielony − Emerald, perłowy specjalny (G6R)
§ Srebrny − Magnetic, metaliczny specjalny (GWD)
§ Brązowy − Dark Caramel, metaliczny specjalny (GDB)
TAPICERKI
Zmiany w ofercie foteli (tapicerki i regulacje) – niedostępność AGR pasażera w Enjoyu, AGR kierowcy
standardem od Innovation, zmniejszenie ogólnej liczby wariantów foteli, wyjęcie ze standardu wyższych
wersji składanej kanapy w ST, beżowa tapicerka już tylko skórzana, planowana wkrótce nowa tapicerka z
Alcantary dla nowej wersji wyposażeniowej
§ Usunięcie tapicerki materiałowej Oxford łączona ze sztuczną skórą – czarna (TASL)
§ Usunięcie tapicerki materiałowej Oxford łączona ze sztuczną skórą – beżowa (TASO)
§ Usunięcie tapicerki skórzanej (z elementami ze sztucznej skóry) Siena – czarna (TASN)
§ Usunięcie tapicerki skórzanej (z elementami ze sztucznej skóry) Siena – beżowa (TASP)
§ Usunięcie Pakietu Elektrycznego fotela kierowcy (dostępny dla TASN/TASP) (ST5)
§ Zmiana restrykcji dla: 8-kierunkowa regulacja fotela pasażera (przód-tył, góra-dół, pochylenie oparcia,
pochylenie siedziska manualne) A53 (wymaga ARJ)
§ Zmiana restrykcji dla: Pakiet Elektryczny fotela kierowcy SRY (wymaga KA6 dla TATW)
§ Zmiana restrykcji dla: Poduszki powietrzne boczne tylne AW7 (wymaga ARJ)
§ Tylna kanapa składana, dzielona 40/60 A64 w RM2019.5 nie będzie miała podłokietnika rozkładanego z tyłu DA5
w swoim składzie
Zastąpienie lamówki w fotelach AGR szwem francuskim:
MULTIMEDIA
§ Nowe systemy multimedialne Multimedia (IOR) i Multimedia Navi Pro (IOU) zamiast dotychczasowych, w
RM2019.5 planowane jest wprowadzenie możliwości dokupienia map do systemu bazowego.
§ Zmiana rodzaju anteny „płetwa rekina”:
§ Auta wyposażone w OnStar – duża błyszcząca „płetwa rekina”
§ Auta wyposażone w GPS (nawigację) – mała błyszcząca „płetwa rekina”
§ Auta bez OnStara i bez GPSa – mała błyszcząca antena w kształcie „płetwy rekina”
§ Wyświetlacz pomiędzy zegarami − komputer pokładowy 8” UHS w RM2019.5 wejdzie w skład Multimedia Navi
Pro (IOU),
§ Gniazdo USB w podłokietniku do przesyłania danych i ładowania MCY wchodzące w skład Multimedia IOR w
RM2019.5 zostanie zastąpione Dwoma gniazdami USB i gniazdem Aux UST
POTWIERDZONE PODWYŻKI CEN OPCJI:
§ System zapobiegający rozładowaniu akumulatora silnika przy intensywnym korzystaniu z systemu audio (ang.
insulator battery) (VNF) 600PLN
§ Asystent Kierowcy 2 (aktywny tempomat) (ZQ3) 3,200 PLN – dostępny tylko do benzyny i najmocniejszych diesli,
w RM2019.5 zyska dodatkową funkcjonalność – automatyczne ustawianie prędkości
§ Asystent Kierowcy 4 (półautomatyczne parkowanie i tylna kamera) (2ED) 3,500 PLN
§ Asystent Kierowcy 3 (półautomatyczne parkowanie i kamera 360) (2EX) 4,750 PLN
§ FlexOrganizer − system szyn w bagażniku (ANY) 600 PLN
§ Kolory czerwone ekskluzywne Vanity i Glory z barwioną powłoką (ONR i OP5) 12,500 PLN
OPCJE ŁĄCZONE:
§ Okno dachowe C3U/CF5 (wymaga UE1)
§ Okno dachowe C3U/CF5 (wymaga UE1)
§ Pakiet OPC Line Wnętrze XK0 zawiera kierownicę OPC Line o zmienionym kodzie N35
§ Zmiana restrykcji dla: Zestaw naprawczy do opon KTI (wymaga UE1)
§ Podwyższone zawieszenie z osłoną podwozia ZQ3 niedostępne dla innych wersji niż Country Tourer, która ma ją
w standardzie
§ Wzmocnienie dźwięku silnika NKD w BiTurbo w połączeniu z Bose UQA usunięte z oferty
§ Usunięcie dywaników gumowych (BF6), pozostają tylko w ofercie akcesoryjnej
§ Chromowana osłona bagażnika E94 usunięta ze standardu wyższych wersji, będzie występować z elektryczną
klapą bagażnika T2C
§ Pojemnik pod podłogą bagażnika CARGO BOX BF5 przestaje być zarówno wolną opcją jak i standardem Sports
Tourer wyższych wersji, zostaje tylko w standardzie niektórych kombinacji (dla AWD, Bose UQA lub koło
zapasowe SJF/RV9)
§ W standardzie Enjoya będą 4 uchwyty nad drzwiami
§ Asystent Kierowcy 3 (półautomatyczne parkowanie i kamera 360) 2EX 4,750 PLN (wymaga UVX&IOU)
§ Asystent Kierowcy 4 (półautomatyczne parkowanie i tylna kamera) 2ED) 3,500 PLN w RM2019.5 zmieni skład.
Czujniki parkowania z przodu i tyłu UD5 i tylna kamera UVC przestaną być wolnymi opcjami w RM2019.5, będą
dostępne tylko w pakiecie 2ED, ale już bez półautomatycznego parkowania UKG/UFQ.
§ W wersji Country Tourer FlexRide F45 występuje w std tylko dla 1.6 200KM AT6, 2.0 170KM MT6 4x4 i 2.0 210KM
AT8 4x4, zaś w 2.0 170KM MT6 i AT8 nie jest dostępny nawet jako opcja
§ W pozostałych wersjach FlexRide F45 dostępny jako opcja tylko dla 2.0 170KM MT6 i AT8, w standardzie 1.6
200KM AT6, 2.0 170KM MT6 4x4 i 2.0 210KM AT8 4x4
ZMIANY NIE POTWIERDZONE RM. 2019.5
Dodanie do oferty wersji Ultimate
§ Tapicerka Alcantara
§ IntelliLux (A8Z)
§ Rozpoznawanie znaków drogowych (UVX)
§ Wyświetlacz projekcyjny HUD (UV6)
§ Cyfrowy wyświetlacz kierowcy 8” (UHS)
§ Pakiet Wewnętrzny OPC Line (XK0)
§ Pakiet Zewnętrzny OPC Line (WBP)
§ Elektryczna klapa bagażnika w ST (T2C)
§ Felgi 18” bi-kolor
ORAZ
Ø Dodatkowa funkcjonalność tempomatu adaptacyjnego (od RM2019.5)
Ø Ładowarka indukcyjna II generacji (działa na iPhone 8/X)
Zmiany w ofercie
§ Usunięcie lampki LED w kluczyku (PRZYCISKU WEWNĘTRZNYM ZAMYKANIA ZAMKA CENTRALNEGO)
§ Zmiany materiałowe w standardzie np. skóra na kierownicy sportowej, wykładzina
podłogi taka sama jak w bagażniku (zmiana z welur na delour od RM2019.5), w GSi
czerwone hamulce Brembo zamiast malowane szarym Technical
CENNIK RM. 2019.
Insignia 5dr Elite D1.6SHT 200KM MT6 S/S - 131.400 zł brutto
Insignia 5dr Elite D1.6SHT 200KM AT6 S/S - 140.900 zł brutto
dla przypomnienia - niedostępna już Insignia 5dr Elite 2.60NFT 260KM AT8 S/S 4x4 - 152.100 zł brutto
Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań.
INSIGNIA RM 2019 - ZMIANY
DOTYCZY: pojazdów wyprodukowanych po przerwie produkcyjnej, zgodnych z normami emisji spalin Euro 6.2
GENERAL
Wymiana portfolio silników z EURO 6.1 na 6.2, zmiany cenowe modeli
Ø Nowy silnik 1.6 200KM MT6 (wrzesień) i AT6 (listopad). AT6 z FlexRide w standardzie
Ø Usunięcie z oferty lakierów:
§ Zielony − Emerald, perłowy specjalny (G6R)
§ Srebrny − Magnetic, metaliczny specjalny (GWD)
§ Brązowy − Dark Caramel, metaliczny specjalny (GDB)
TAPICERKI
Zmiany w ofercie foteli (tapicerki i regulacje) – niedostępność AGR pasażera w Enjoyu, AGR kierowcy
standardem od Innovation, zmniejszenie ogólnej liczby wariantów foteli, wyjęcie ze standardu wyższych
wersji składanej kanapy w ST, beżowa tapicerka już tylko skórzana, planowana wkrótce nowa tapicerka z
Alcantary dla nowej wersji wyposażeniowej
§ Usunięcie tapicerki materiałowej Oxford łączona ze sztuczną skórą – czarna (TASL)
§ Usunięcie tapicerki materiałowej Oxford łączona ze sztuczną skórą – beżowa (TASO)
§ Usunięcie tapicerki skórzanej (z elementami ze sztucznej skóry) Siena – czarna (TASN)
§ Usunięcie tapicerki skórzanej (z elementami ze sztucznej skóry) Siena – beżowa (TASP)
§ Usunięcie Pakietu Elektrycznego fotela kierowcy (dostępny dla TASN/TASP) (ST5)
§ Zmiana restrykcji dla: 8-kierunkowa regulacja fotela pasażera (przód-tył, góra-dół, pochylenie oparcia,
pochylenie siedziska manualne) A53 (wymaga ARJ)
§ Zmiana restrykcji dla: Pakiet Elektryczny fotela kierowcy SRY (wymaga KA6 dla TATW)
§ Zmiana restrykcji dla: Poduszki powietrzne boczne tylne AW7 (wymaga ARJ)
§ Tylna kanapa składana, dzielona 40/60 A64 w RM2019.5 nie będzie miała podłokietnika rozkładanego z tyłu DA5
w swoim składzie
Zastąpienie lamówki w fotelach AGR szwem francuskim:
MULTIMEDIA
§ Nowe systemy multimedialne Multimedia (IOR) i Multimedia Navi Pro (IOU) zamiast dotychczasowych, w
RM2019.5 planowane jest wprowadzenie możliwości dokupienia map do systemu bazowego.
§ Zmiana rodzaju anteny „płetwa rekina”:
§ Auta wyposażone w OnStar – duża błyszcząca „płetwa rekina”
§ Auta wyposażone w GPS (nawigację) – mała błyszcząca „płetwa rekina”
§ Auta bez OnStara i bez GPSa – mała błyszcząca antena w kształcie „płetwy rekina”
§ Wyświetlacz pomiędzy zegarami − komputer pokładowy 8” UHS w RM2019.5 wejdzie w skład Multimedia Navi
Pro (IOU),
§ Gniazdo USB w podłokietniku do przesyłania danych i ładowania MCY wchodzące w skład Multimedia IOR w
RM2019.5 zostanie zastąpione Dwoma gniazdami USB i gniazdem Aux UST
POTWIERDZONE PODWYŻKI CEN OPCJI:
§ System zapobiegający rozładowaniu akumulatora silnika przy intensywnym korzystaniu z systemu audio (ang.
insulator battery) (VNF) 600PLN
§ Asystent Kierowcy 2 (aktywny tempomat) (ZQ3) 3,200 PLN – dostępny tylko do benzyny i najmocniejszych diesli,
w RM2019.5 zyska dodatkową funkcjonalność – automatyczne ustawianie prędkości
§ Asystent Kierowcy 4 (półautomatyczne parkowanie i tylna kamera) (2ED) 3,500 PLN
§ Asystent Kierowcy 3 (półautomatyczne parkowanie i kamera 360) (2EX) 4,750 PLN
§ FlexOrganizer − system szyn w bagażniku (ANY) 600 PLN
§ Kolory czerwone ekskluzywne Vanity i Glory z barwioną powłoką (ONR i OP5) 12,500 PLN
OPCJE ŁĄCZONE:
§ Okno dachowe C3U/CF5 (wymaga UE1)
§ Okno dachowe C3U/CF5 (wymaga UE1)
§ Pakiet OPC Line Wnętrze XK0 zawiera kierownicę OPC Line o zmienionym kodzie N35
§ Zmiana restrykcji dla: Zestaw naprawczy do opon KTI (wymaga UE1)
§ Podwyższone zawieszenie z osłoną podwozia ZQ3 niedostępne dla innych wersji niż Country Tourer, która ma ją
w standardzie
§ Wzmocnienie dźwięku silnika NKD w BiTurbo w połączeniu z Bose UQA usunięte z oferty
§ Usunięcie dywaników gumowych (BF6), pozostają tylko w ofercie akcesoryjnej
§ Chromowana osłona bagażnika E94 usunięta ze standardu wyższych wersji, będzie występować z elektryczną
klapą bagażnika T2C
§ Pojemnik pod podłogą bagażnika CARGO BOX BF5 przestaje być zarówno wolną opcją jak i standardem Sports
Tourer wyższych wersji, zostaje tylko w standardzie niektórych kombinacji (dla AWD, Bose UQA lub koło
zapasowe SJF/RV9)
§ W standardzie Enjoya będą 4 uchwyty nad drzwiami
§ Asystent Kierowcy 3 (półautomatyczne parkowanie i kamera 360) 2EX 4,750 PLN (wymaga UVX&IOU)
§ Asystent Kierowcy 4 (półautomatyczne parkowanie i tylna kamera) 2ED) 3,500 PLN w RM2019.5 zmieni skład.
Czujniki parkowania z przodu i tyłu UD5 i tylna kamera UVC przestaną być wolnymi opcjami w RM2019.5, będą
dostępne tylko w pakiecie 2ED, ale już bez półautomatycznego parkowania UKG/UFQ.
§ W wersji Country Tourer FlexRide F45 występuje w std tylko dla 1.6 200KM AT6, 2.0 170KM MT6 4x4 i 2.0 210KM
AT8 4x4, zaś w 2.0 170KM MT6 i AT8 nie jest dostępny nawet jako opcja
§ W pozostałych wersjach FlexRide F45 dostępny jako opcja tylko dla 2.0 170KM MT6 i AT8, w standardzie 1.6
200KM AT6, 2.0 170KM MT6 4x4 i 2.0 210KM AT8 4x4
ZMIANY NIE POTWIERDZONE RM. 2019.5
Dodanie do oferty wersji Ultimate
§ Tapicerka Alcantara
§ IntelliLux (A8Z)
§ Rozpoznawanie znaków drogowych (UVX)
§ Wyświetlacz projekcyjny HUD (UV6)
§ Cyfrowy wyświetlacz kierowcy 8” (UHS)
§ Pakiet Wewnętrzny OPC Line (XK0)
§ Pakiet Zewnętrzny OPC Line (WBP)
§ Elektryczna klapa bagażnika w ST (T2C)
§ Felgi 18” bi-kolor
ORAZ
Ø Dodatkowa funkcjonalność tempomatu adaptacyjnego (od RM2019.5)
Ø Ładowarka indukcyjna II generacji (działa na iPhone 8/X)
Zmiany w ofercie
§ Usunięcie lampki LED w kluczyku (PRZYCISKU WEWNĘTRZNYM ZAMYKANIA ZAMKA CENTRALNEGO)
§ Zmiany materiałowe w standardzie np. skóra na kierownicy sportowej, wykładzina
podłogi taka sama jak w bagażniku (zmiana z welur na delour od RM2019.5), w GSi
czerwone hamulce Brembo zamiast malowane szarym Technical
CENNIK RM. 2019.
Insignia 5dr Elite D1.6SHT 200KM MT6 S/S - 131.400 zł brutto
Insignia 5dr Elite D1.6SHT 200KM AT6 S/S - 140.900 zł brutto
dla przypomnienia - niedostępna już Insignia 5dr Elite 2.60NFT 260KM AT8 S/S 4x4 - 152.100 zł brutto
Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań.
Ostatnio zmieniony wtorek 05 cze 2018, 07:59 przez FPWroclaw, łącznie zmieniany 1 raz.
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Insigni i pokrewnych.
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
- andrew
- Posty: 604
- Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
- Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
- Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
jurass - bez szans - nie wiem czy nasz dealer potwierdzi ale ja wiem, że już wiele opcji wycinają np w tapicerce i nie tylko. Chyba Francuzi wzięli się za zarządzanie. Ciekawy jestem, jak to będzie, ale wydaje mi się że jak my kupowaliśmy to mieliśmy większe możliwości.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Tutaj też będzie:
http://opel-niedersachsen.de/2019.html#a2940
A tutaj zmiany MJ 2018.5 względem 2018
http://opel-niedersachsen.de/2018-05.html#a2913
M.
http://opel-niedersachsen.de/2019.html#a2940
A tutaj zmiany MJ 2018.5 względem 2018
http://opel-niedersachsen.de/2018-05.html#a2913
M.
- jurass
- Posty: 345
- Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
- Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Silnik: B20NFT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: jesienne
- Województwo: Wlkp
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Wiem, wiem, niestety. Mój post był żartem. Już się z tym pogodziłem prawie, że następny będzie VAG.
-
- Posty: 12
- Rejestracja: poniedziałek 23 kwie 2018, 16:25
- Posiadane auto: Astra J
- Silnik: 1.6 115KM
- Rocznik auta: 2012
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Czy te systemy trafią w standardzie do wersji Enjoy i Innovation (Multimedia zamiast R4.0) oraz Elite (Multimedia Navi Pro zamiast Navi 900 IntelliLink) ?
- FPWroclaw
- Posty: 205
- Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 22:24
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 200KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
- Województwo: Dolnośląskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
ELITE - NAVI PRO,
ENJOY/INNOVATION MULTIMEDIA,
Taki będzie standard.
ENJOY/INNOVATION MULTIMEDIA,
Taki będzie standard.
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Insigni i pokrewnych.
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
- siejeje
- Posty: 186
- Rejestracja: poniedziałek 11 gru 2017, 22:58
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 1.5 165KM AT6
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Czy będzie możliwy upgrade do nowych systemów w obecnych autach?
-
- Posty: 12
- Rejestracja: poniedziałek 23 kwie 2018, 16:25
- Posiadane auto: Astra J
- Silnik: 1.6 115KM
- Rocznik auta: 2012
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Jak wyglądają ceny pozostałych "elitek" z innymi silnikami ?
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Cena Insigni GS 200KM AT6 to przegięcie w porównaniu do 165KM AT6. W Astrze K nie ma tak dużych różnic pomiędzy wersją 150KM a 200 KM i podobnie dodatkowo ze skrzynią AT6. Chyba, że za tym silnikiem pójdzie w standardzie jakieś dodatkowe wyposażenie, za które normalnie trzeba będzie dopłacić do wersji Elite z silnikiem 165KM. Moja Astra kupiona we wrześniu 2017 teraz kosztuje chyba z 9000 zł więcej oferując w wyposażeniu mniej. Boję się, że z nowym "starym" silnikiem cena pójdzie w górę ponad miarę bez uzasadnienia w wyposażeniu. Ale pożyjemy zobaczymy. Prawdopodobnie będziemy konfigurować pod koniec roku kolejną nową Insignię to zobaczymy, czy będzie to na pewno insignia? Silnik 200KM w astrze sprawdza się znakomicie, ale insignia na wejściu ma ze 200 kg więcej więc na podobne osiągi nie ma co liczyć. Na pewno jednak będzie znacznie lepiej przy prędkościach między 100, a 200 km/h. Tylko ta cena z du... tyłka. Astra potrzebuje do 200km/h ok 25 sekund. Insignia 165KM, czy 170KM w dieslu potrzebuje ok. 50 sekund. Różnica ogromna. Z drugiej strony 200KM w Insigni zapewne spali dużo mniej paliwa niż 2.0 260KM,a osiągi nie będą dużo gorsze.
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Z tym 0-200 diesla to przesadziłeś prawie o polowe
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
No ST 170KM AT8 ma 42 sek do 200 więc GS niedużo lepiej. Ok 25 sek Astry do 200 to dalej przepaść tym bardziej, że ta ogromna różnica jest właśnie w zakresie 100 - 200 km/h.
Zresztą mam bieżące porównanie, bo jeżdżę na codzień astrą 200KM, a ostatnio zrobiłem ok. 3000 km insignią GS 170KM AT8 żony. Mimo, że przyspieszenie jest przy prędkościach autostradowych wystarczające to nie ma porównania do Astry. Dla Insigni 200 KM to będzie dobry krok tylko czemu tak drogo?
Zresztą mam bieżące porównanie, bo jeżdżę na codzień astrą 200KM, a ostatnio zrobiłem ok. 3000 km insignią GS 170KM AT8 żony. Mimo, że przyspieszenie jest przy prędkościach autostradowych wystarczające to nie ma porównania do Astry. Dla Insigni 200 KM to będzie dobry krok tylko czemu tak drogo?
- jurass
- Posty: 345
- Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
- Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Silnik: B20NFT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: jesienne
- Województwo: Wlkp
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Bo Peżot chce urentownić Opla.
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Ee, to może AT8. Porównując do Skody i klekota 150 jest o wiele, wiele szybciej. Próbując siły z 190 konnym superbem szliśmy równo. Tyle, że ja jeżdżę manualem.rahv pisze:No ST 170KM AT8 ma 42 sek do 200 więc GS niedużo lepiej. Ok 25 sek Astry do 200 to dalej przepaść tym bardziej, że ta ogromna różnica jest właśnie w zakresie 100 - 200 km/h.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Nie przesadził.
Diesel 170 KM w budzie hatchback, z manualem, potrzebuje 44 sekund na rozpędzenie do 200 km/h
http://dailydriver.pl/test/test-opel-in ... and-sport/
Testujący ma pojęcie o jeżdżeniu i na pewno wycisnął z testówki co się dało, zwłaszcza że artykuł o Insignii stworzył ogólnie pozytywny.
Insignia 260 KM (test GSi) potrzebuje 27 sekund.
M.
Dodano po 9 minutach 19 sekundach:
Co do zmian - szkoda Insignii
Cena 1.6 200 KM wydaje się z dupy, zwłaszcza z automatem. Samochód ze starą skrzynią AT6 będzie kosztować 140 tys. zł podczas gdy wycofane 2.0 260 KM wyposażone w nową AT8 i, przede wszystkim, w 4x4, kosztowało 12 tys. zł więcej (152 tys. zł). Przecież różnica między tymi autami jest warta więcej niż 12 tys. zł.
Nie bardzo rozumiem tych ruchów w tapicerkach i elektryce foteli - co ostatecznie będzie dostępne, a co nie. Będzie nowy cennik, to skomentuję. Alcantara na plus.
Co to jest?
System zapobiegający rozładowaniu akumulatora silnika przy intensywnym korzystaniu z systemu audio (ang. insulator battery) (VNF)
Brzmi kosmicznie, a wydaje mi się, że to bzdura - i chodzi po prostu o osłonę termiczną akumulatora ("ubranko")
M.
Diesel 170 KM w budzie hatchback, z manualem, potrzebuje 44 sekund na rozpędzenie do 200 km/h
http://dailydriver.pl/test/test-opel-in ... and-sport/
Testujący ma pojęcie o jeżdżeniu i na pewno wycisnął z testówki co się dało, zwłaszcza że artykuł o Insignii stworzył ogólnie pozytywny.
Insignia 260 KM (test GSi) potrzebuje 27 sekund.
M.
Dodano po 9 minutach 19 sekundach:
Co do zmian - szkoda Insignii
Cena 1.6 200 KM wydaje się z dupy, zwłaszcza z automatem. Samochód ze starą skrzynią AT6 będzie kosztować 140 tys. zł podczas gdy wycofane 2.0 260 KM wyposażone w nową AT8 i, przede wszystkim, w 4x4, kosztowało 12 tys. zł więcej (152 tys. zł). Przecież różnica między tymi autami jest warta więcej niż 12 tys. zł.
Nie bardzo rozumiem tych ruchów w tapicerkach i elektryce foteli - co ostatecznie będzie dostępne, a co nie. Będzie nowy cennik, to skomentuję. Alcantara na plus.
Co to jest?
System zapobiegający rozładowaniu akumulatora silnika przy intensywnym korzystaniu z systemu audio (ang. insulator battery) (VNF)
Brzmi kosmicznie, a wydaje mi się, że to bzdura - i chodzi po prostu o osłonę termiczną akumulatora ("ubranko")
M.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości