OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Niemieckie cenniki nawet z wiosny 2017 wskazują, że w bieda wersjach (Selection, Edition) zagłówki foteli standardowych miały regulację tylko w pionie. Dopiero wybór wyższej wersji lub upgrade fotela do AGR dawał regulację zagłówków w obu płaszczyznach.
M.
M.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: sobota 12 sty 2019, 19:01
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 170KM
- Rocznik auta: 2015
- Miasto: Wrocław
- Województwo: DW
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Czy może już wiadomo od kiedy nowy cennik będzie dostępny publicznie???
Mamy styczeń 2019 i jak ktoś zamawia teraz Insignie, to konfiguracji nie zrobi na stronie opel.pl (jest tam stara nieaktualna wersja konfiguratora!), ani nie otrzyma oficjalnego cennika na 2019.5 (bo go klientom "jeszcze" nie dają)...
U dwóch dealerów we Wrocławiu konfiguracja tylko na miejscu wg. programów/danych do których ma dostęp tylko sprzedawca.
Ogólnie śmieszna sytuacja.
Zwłaszcza, że zmieniono pakiety tak, że np. kamery parkowania to trzeba szukać jak igły w stogu siana.
Nie wiem - dodaję ten tajemniczy "2F7" i liczę na to, że nie przepłacę przez osobno dodane IntellLux (A8Z) za 6450zł!
Z punktu widzenia klienta = masakra.
Lepiej poczekać, aż te cenniki się pojawią bo inaczej to kupowanie po omacku.
Mamy styczeń 2019 i jak ktoś zamawia teraz Insignie, to konfiguracji nie zrobi na stronie opel.pl (jest tam stara nieaktualna wersja konfiguratora!), ani nie otrzyma oficjalnego cennika na 2019.5 (bo go klientom "jeszcze" nie dają)...
U dwóch dealerów we Wrocławiu konfiguracja tylko na miejscu wg. programów/danych do których ma dostęp tylko sprzedawca.
Ogólnie śmieszna sytuacja.
Zwłaszcza, że zmieniono pakiety tak, że np. kamery parkowania to trzeba szukać jak igły w stogu siana.
Nie wiem - dodaję ten tajemniczy "2F7" i liczę na to, że nie przepłacę przez osobno dodane IntellLux (A8Z) za 6450zł!
Z punktu widzenia klienta = masakra.
Lepiej poczekać, aż te cenniki się pojawią bo inaczej to kupowanie po omacku.
- siejeje
- Posty: 186
- Rejestracja: poniedziałek 11 gru 2017, 22:58
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 1.5 165KM AT6
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
To samo było rok temu, cenniki z 2017 wisiały jakoś do marca, kwietnia.
- FPWroclaw
- Posty: 205
- Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 22:24
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 200KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
- Województwo: Dolnośląskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Cenniki na RP. 2019 pojawią się... kiedy Opel Polska uzna to za stosowne. Jak ktoś już wspomniał - marzec/kwiecień. Tak samo konfigurator będzie jeszcze trochę działał na starych parametrach. Możesz odezwać się do mnie na maila - jeśli nie jesteś zablokowany w systemie jako oferowany klient - chętnie pomogę w temacie konfiguracji i zamówienia.breslauer pisze: ↑niedziela 13 sty 2019, 18:01Czy może już wiadomo od kiedy nowy cennik będzie dostępny publicznie???
Mamy styczeń 2019 i jak ktoś zamawia teraz Insignie, to konfiguracji nie zrobi na stronie opel.pl (jest tam stara nieaktualna wersja konfiguratora!), ani nie otrzyma oficjalnego cennika na 2019.5 (bo go klientom "jeszcze" nie dają)...
U dwóch dealerów we Wrocławiu konfiguracja tylko na miejscu wg. programów/danych do których ma dostęp tylko sprzedawca.
Ogólnie śmieszna sytuacja.
Zwłaszcza, że zmieniono pakiety tak, że np. kamery parkowania to trzeba szukać jak igły w stogu siana.
Nie wiem - dodaję ten tajemniczy "2F7" i liczę na to, że nie przepłacę przez osobno dodane IntellLux (A8Z) za 6450zł!
Z punktu widzenia klienta = masakra.
Lepiej poczekać, aż te cenniki się pojawią bo inaczej to kupowanie po omacku.
Pozdrawiam
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Insigni i pokrewnych.
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
-
- Posty: 7
- Rejestracja: sobota 12 sty 2019, 19:01
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 170KM
- Rocznik auta: 2015
- Miasto: Wrocław
- Województwo: DW
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
W zasadzie mogę tylko prosić o potwierdzenie czy taki wybór, bazujący na wersji Innovation, byłby najbardziej optymalny - chodzi o 4 elementy:
1) IntelliLux
2) Kamera cofania
3) Elektrycznie składane lusterka
4) Multimedia Navi Pro 8''
Jakby nie próbować tego skonfigurować to wychodzi, że konieczne jest:
A8Z = 6450zł (Intellilux)
2F7 = 2900zł (Kamera + Elektr skł lusterka)
IOU + UVX (wymagane) = 5700zł + 1000zł
=================================
Razem: 16.050zł
Czy da radę poskładać to taniej korzystając z innych, nowych pakietów dostępnych dla Innovation?
1) IntelliLux
2) Kamera cofania
3) Elektrycznie składane lusterka
4) Multimedia Navi Pro 8''
Jakby nie próbować tego skonfigurować to wychodzi, że konieczne jest:
A8Z = 6450zł (Intellilux)
2F7 = 2900zł (Kamera + Elektr skł lusterka)
IOU + UVX (wymagane) = 5700zł + 1000zł
=================================
Razem: 16.050zł
Czy da radę poskładać to taniej korzystając z innych, nowych pakietów dostępnych dla Innovation?
-
- Posty: 7
- Rejestracja: sobota 12 sty 2019, 19:01
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 170KM
- Rocznik auta: 2015
- Miasto: Wrocław
- Województwo: DW
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Pojawił się cennik, więc sam sobie odpowiem. Cennik rok produkcji 2019
Moja Insignia już zlecona na produkcję wyceniona wg. "tajnych" cenników dostępnych tylko dla działu sprzedaży.
Dealer zaproponował IntelliLux (A8Z) i System automatycznego odblokowywania zamków drzw (ATX) oddzielnie za: 7250zł.
Teraz w cenniku widzę "Pakiet kierowcy Innovation" LP9K za... 5950zł.
Czyli 1300zł poszło w błoto.
Mogłem wydać na coś innego ale trudno, poszło na sponsorowanie ogólnego bałaganu w dziale sprzedaży Opla.
Moja Insignia już zlecona na produkcję wyceniona wg. "tajnych" cenników dostępnych tylko dla działu sprzedaży.
Dealer zaproponował IntelliLux (A8Z) i System automatycznego odblokowywania zamków drzw (ATX) oddzielnie za: 7250zł.
Teraz w cenniku widzę "Pakiet kierowcy Innovation" LP9K za... 5950zł.
Czyli 1300zł poszło w błoto.
Mogłem wydać na coś innego ale trudno, poszło na sponsorowanie ogólnego bałaganu w dziale sprzedaży Opla.
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Ludzie nie oddawajcie się w łaskę sprzedawcy tylko podejmujcie świadome decyzje. Nigdy nie wiesz czy trafiłeś na kompetentnego człowieka. Jeśli nie widzisz cennika i nie masz możliwości przeanalizowania go na spokojnie przy piwku w sobotnie popołudnie to poczekaj. W przeciwnym wypadku właśnie sponsorujesz dealera. Nie wspominam już o jakości podejmowanych na gorąco, przy biurku w salonie, decyzji.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
@breslauer
Sądzę, że możesz spróbować wpłynąć na dealera, aby zmodyfikował konfigurację, jaka poszła do fabryki. Aneks do umowy i korekta wartości to żaden problem. Jeśli nie da się podmienić kodów w zleceniu produkcyjnym, bo już za późno, to wyraź niezadowolenie z takiego obrotu sprawy, że czujesz się naciągnięty i oczekujesz rekompensaty tej kwoty w wyposażeniu dodatkowym (montaż dealerski). W taki sposób nie buduje się marży... Jakikolwiek "doradca Klienta" powinien mieć tego świadomość, chyba że jest zwykłym komiwojażerem.
M.
Sądzę, że możesz spróbować wpłynąć na dealera, aby zmodyfikował konfigurację, jaka poszła do fabryki. Aneks do umowy i korekta wartości to żaden problem. Jeśli nie da się podmienić kodów w zleceniu produkcyjnym, bo już za późno, to wyraź niezadowolenie z takiego obrotu sprawy, że czujesz się naciągnięty i oczekujesz rekompensaty tej kwoty w wyposażeniu dodatkowym (montaż dealerski). W taki sposób nie buduje się marży... Jakikolwiek "doradca Klienta" powinien mieć tego świadomość, chyba że jest zwykłym komiwojażerem.
M.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: sobota 16 lut 2019, 10:29
- Posiadane auto: Brak
- Silnik: Brak
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: Województwo?
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Czy ja dobrze widzę? Z oferty zniknął system kamer 360, a żeby miec chociaż kamerę cofania to nie można mieć elektrycznie sterowanych foteli? WTF!
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Możesz podziękować Francuzom...
Zmiana dotyczy każdej 1.5T benzyny i najsłabszego diesla 110 KM - dla nich pakiet z kamerą 360 jest niedostępny.
A sama kamera cofania nie przychodzi w kombinacji z elektryką fotela kierowcy... W Niemczech tak samo.
Żeby mieć dostęp do opcji z kamerą 360, trzeba brać mocniejszy silnik.
Ze smaczków to jeszcze usunięcie oświetlenia przestrzeni na nogi z przodu (zostaje tylko w GSi).
Oraz wchodzi goły lewarek skrzyni biegów- tzn. bez indywidualnego symbolu "GSi" lub "Exclusive" w tych wersjach.
M.
Zmiana dotyczy każdej 1.5T benzyny i najsłabszego diesla 110 KM - dla nich pakiet z kamerą 360 jest niedostępny.
A sama kamera cofania nie przychodzi w kombinacji z elektryką fotela kierowcy... W Niemczech tak samo.
Żeby mieć dostęp do opcji z kamerą 360, trzeba brać mocniejszy silnik.
Ze smaczków to jeszcze usunięcie oświetlenia przestrzeni na nogi z przodu (zostaje tylko w GSi).
Oraz wchodzi goły lewarek skrzyni biegów- tzn. bez indywidualnego symbolu "GSi" lub "Exclusive" w tych wersjach.
M.
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
W sumie nawet nie wiem, gdzie to napisać, ale myślę, że diler może rzucić nieco więcej światła na sytuację.
Umówiłem się na pierwszy przegląd. Pani poinformowała mnie, żeby przyjechać z pełnym zbiornikiem paliwa (albo co najmniej 3/4 zawartości), bo będą wlewać jakiś czarodziejski płyn, celem zwiększenia trwałości silnika o co w tym wszystkim chodzi?
Umówiłem się na pierwszy przegląd. Pani poinformowała mnie, żeby przyjechać z pełnym zbiornikiem paliwa (albo co najmniej 3/4 zawartości), bo będą wlewać jakiś czarodziejski płyn, celem zwiększenia trwałości silnika o co w tym wszystkim chodzi?
- FPWroclaw
- Posty: 205
- Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 22:24
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 200KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
- Województwo: Dolnośląskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Na przeglądach dolewa się dodatek który:
- oczyszcza silnik,
- zapobiega spalaniu stukowemu,
Od jakiegoś czasu jest to standard w większości silników benzynowych.
Dodano po 10 minutach 37 sekundach:
Dodatek ten służy do zapobiegania i usuwania nagaru z silników o zapłonie iskrowym, w szczególności z zaworów dolotowych, wtryskiwaczy paliwa i komory spalania.
Ma zastosowanie we wszystkich silnikach benzynowych wymienionych w tabeli poniżej. Dzięki używaniu tego preparatu silnik jest wydajniejszy. Czyste silniki zapewniają optymalną oszczędność paliwa, większą moc oraz minimalizują emisję szkodliwych związków.
Dla niektórych silników dodawanie preparatu stanie się obowiązkowe przy każdym przeglądzie.
Jak korzystać z dodatku:
• Wlać paliwo do zbiornika, dopóki pierwszy raz nie wyłączy się automatycznie pistolet dozujący paliwo. Sprawdzić, czy wskaźnik paliwa pokazuje, że jego poziom jest zbliżony do maksymalnego.
• Jeśli zbiornik paliwa nie jest napełniony maksymalnie (mniej niż 90%), należy wydać dodatek do paliwa klientowi. Klient powinien wlać go do zbiornika podczas następnego całkowitego napełnienia zbiornika. Prosimy poinformować o tym klienta.
• Po napełnieniu dodatkiem, należy doprowadzić zawartość zbiornika paliwa do 1/4 lub mniej – nie dolewać paliwa wcześniej.
Dla poniższych silników, dodatek do paliwa będzie jako obowiązkowa część kontroli podczas przeglądu:
• Jeśli preparat dostępny jest tylko w butelkach, należy go wlać do zbiornika w ilości zgodnie z tabelą poniżej.
• Dodatek do paliwa może być dostępny również w dużych pojemnikach (20 lub 60l) - wówczas należy dodać dokładną wymaganą ilość do zbiornika paliwa (podaną w tabeli w ml).
Model Silnik Pojemność butelki z dodatkiem [ml] Wymagana ilość butelek
Adam 1.0L (LE1) 120 1
Astra-K 1.0L (LE1) 240 2
1.4L (LE2)
1.4L (LFE) 120 1
Corsa-E 1.0L (LE1) 240 2
Insignia-B 1.5L (LFV) 240 2
Mokka 1.4L (LE2) 240 2
Insignia-A, tylko roczniki modelowe MY13, MY14, MY15 2.0L (LTG) 240 2
Zalecana ilość dodatku do paliwa zależy od pojemności zbiornika paliwa. Proszę ostrożnie dolewać specyfik – zbyt dużo preparatu może negatywnie wpłynąć na pracę silnika.
Dodatek sprzedawany jest w 3 różnych pojemnościach opakowań:
Numer części Pojemność
95599923 120ml
95527846 20 L
95527847 60 L
Najczęściej zadawane pytania:
1) Czy dodatek może być stosowany we wszystkich pojazdach Opel?
Dodatek jest zatwierdzony tylko dla silników wymienionych w ww. tabeli.
2) Czy można stosować alternatywne produkty innych dostawców?
NIE, tylko zatwierdzony produkt Opla jest dopuszczony do obowiązkowego użytkowania (Lubrizol 9543).
3) Jak poradzić sobie z tematem dodatków w odniesieniu do Flexcare?
W przypadku przyszłych umów typu Flexcare dodatek będzie uwzględniony w obliczonej cenie pakietowej
Informacja o konieczności używania dodatku do paliwa zostanie również zamieszczona w instrukcjach obsługi dla aut z RM2019.
- oczyszcza silnik,
- zapobiega spalaniu stukowemu,
Od jakiegoś czasu jest to standard w większości silników benzynowych.
Dodano po 10 minutach 37 sekundach:
Dodatek ten służy do zapobiegania i usuwania nagaru z silników o zapłonie iskrowym, w szczególności z zaworów dolotowych, wtryskiwaczy paliwa i komory spalania.
Ma zastosowanie we wszystkich silnikach benzynowych wymienionych w tabeli poniżej. Dzięki używaniu tego preparatu silnik jest wydajniejszy. Czyste silniki zapewniają optymalną oszczędność paliwa, większą moc oraz minimalizują emisję szkodliwych związków.
Dla niektórych silników dodawanie preparatu stanie się obowiązkowe przy każdym przeglądzie.
Jak korzystać z dodatku:
• Wlać paliwo do zbiornika, dopóki pierwszy raz nie wyłączy się automatycznie pistolet dozujący paliwo. Sprawdzić, czy wskaźnik paliwa pokazuje, że jego poziom jest zbliżony do maksymalnego.
• Jeśli zbiornik paliwa nie jest napełniony maksymalnie (mniej niż 90%), należy wydać dodatek do paliwa klientowi. Klient powinien wlać go do zbiornika podczas następnego całkowitego napełnienia zbiornika. Prosimy poinformować o tym klienta.
• Po napełnieniu dodatkiem, należy doprowadzić zawartość zbiornika paliwa do 1/4 lub mniej – nie dolewać paliwa wcześniej.
Dla poniższych silników, dodatek do paliwa będzie jako obowiązkowa część kontroli podczas przeglądu:
• Jeśli preparat dostępny jest tylko w butelkach, należy go wlać do zbiornika w ilości zgodnie z tabelą poniżej.
• Dodatek do paliwa może być dostępny również w dużych pojemnikach (20 lub 60l) - wówczas należy dodać dokładną wymaganą ilość do zbiornika paliwa (podaną w tabeli w ml).
Model Silnik Pojemność butelki z dodatkiem [ml] Wymagana ilość butelek
Adam 1.0L (LE1) 120 1
Astra-K 1.0L (LE1) 240 2
1.4L (LE2)
1.4L (LFE) 120 1
Corsa-E 1.0L (LE1) 240 2
Insignia-B 1.5L (LFV) 240 2
Mokka 1.4L (LE2) 240 2
Insignia-A, tylko roczniki modelowe MY13, MY14, MY15 2.0L (LTG) 240 2
Zalecana ilość dodatku do paliwa zależy od pojemności zbiornika paliwa. Proszę ostrożnie dolewać specyfik – zbyt dużo preparatu może negatywnie wpłynąć na pracę silnika.
Dodatek sprzedawany jest w 3 różnych pojemnościach opakowań:
Numer części Pojemność
95599923 120ml
95527846 20 L
95527847 60 L
Najczęściej zadawane pytania:
1) Czy dodatek może być stosowany we wszystkich pojazdach Opel?
Dodatek jest zatwierdzony tylko dla silników wymienionych w ww. tabeli.
2) Czy można stosować alternatywne produkty innych dostawców?
NIE, tylko zatwierdzony produkt Opla jest dopuszczony do obowiązkowego użytkowania (Lubrizol 9543).
3) Jak poradzić sobie z tematem dodatków w odniesieniu do Flexcare?
W przypadku przyszłych umów typu Flexcare dodatek będzie uwzględniony w obliczonej cenie pakietowej
Informacja o konieczności używania dodatku do paliwa zostanie również zamieszczona w instrukcjach obsługi dla aut z RM2019.
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Insigni i pokrewnych.
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
-
- Posty: 219
- Rejestracja: niedziela 22 kwie 2018, 10:04
- Posiadane auto: Insignia B GS
- Silnik: 1,5XFT AT
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Byłem na rocznym przeglądzie i otrzymałem informację iż dodatek do paliwa nie jest obowiązkowy.....
Przegląd miałem w grudniu, więc pytanie czy mam dzwonić do Dixi i prosić o dolanie dodatku.
Przegląd miałem w grudniu, więc pytanie czy mam dzwonić do Dixi i prosić o dolanie dodatku.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
Tabela zdaje się być niepełna. Brakuje Insignii A 2.0T (LTG) z lat modelowych późniejszych niż MY15, oraz Insignii B 2.0T LTG.
Poza tym Insignia A MY13 nie miała jeszcze nowego silnika LTG - te pojawiły się w połowie 2013 roku, czyli od MY14.
A co z Insigniami 1.6T?
Jakaś dziwna ta tabela.
@Maciek Do swojej wlałem w grudniu - pojechałem od razu, mimo że przeglądu nie musiałem jeszcze przechodzić. Jeśli ma przeciwdziałać spalaniu stukowemu, to się nie wahałem.
M.
Poza tym Insignia A MY13 nie miała jeszcze nowego silnika LTG - te pojawiły się w połowie 2013 roku, czyli od MY14.
A co z Insigniami 1.6T?
Jakaś dziwna ta tabela.
@Maciek Do swojej wlałem w grudniu - pojechałem od razu, mimo że przeglądu nie musiałem jeszcze przechodzić. Jeśli ma przeciwdziałać spalaniu stukowemu, to się nie wahałem.
M.
-
- Posty: 227
- Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Łódzkie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2019 ZMIANY SPECYFIKACJI
spalaniu stukowemu najlepiej przeciwdziała wysokooktanowe paliwo, a nie jakiś MotoDoktor Dlatego do swojego leję już tylko Pb98. Szkoda, że w imię jakiejś dziwnej polityki oszczędności, Opel pozwala, a nawet rekomenduje używanie paliwa 95-oktanowego. Zwłaszcza w Polsce, gdzi Pb95 równie dobrze może mieć 91 oktanówwassermann pisze: ↑piątek 22 mar 2019, 12:53@Maciek Do swojej wlałem w grudniu - pojechałem od razu, mimo że przeglądu nie musiałem jeszcze przechodzić. Jeśli ma przeciwdziałać spalaniu stukowemu, to się nie wahałem.
M.
Ale oczywiście dam zalać 'swój' silnik tym cudem techniki. Mam nadzieję, że nie zaszkodzi. Pewnie nagar z zaworów będzie rozpuszczał.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości