OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI

W tym miejscu znajdą się materiały dotyczące Spraw Technicznych.
Awatar użytkownika
FPWroclaw
Posty: 205
Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 22:24
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 200KM
Rocznik auta: 2020
Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
Województwo: Dolnośląskie

OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI

Postautor: FPWroclaw » czwartek 11 lip 2019, 08:57

Witajcie,

Oficjalnie nie zamówimy już Insigni na rok modelowy 2019,

Wstępne zmiany w RP2019/RM2020 - dostawa we Wrześniu.

OFERTA INSIGNIA RM.2020:

- DROBNE ZMIANY W OFERCIE SILNIKOWEJ,
- ZMIANY W OFERCIE KÓŁ I OPON,
- PAKIETOWANIE OPCJI DOSTĘPNYCH DO TEJ PORY "LUZEM",
- ZMIANA JEDNEGO LAKIERU,
- DROBNE ZMIANY MATERIAŁOWE,
- ZMIANY W RESTRYKCJI OPCJI,
- ZASTĄPIENIE ZAPŁONU BEZKLUCZYKOWEGO, ZAPŁONEM KLUCZYKOWYM - W NIEKTÓRYCH WERSJACH,
- ZMIANY W OFERCIE PAKIETÓW LOKALNYCH (RYNEK PL),

Zmiany silnikowe:
 zmiana 1.6 110KM EcoTec (IUL) na zdławiony do 110KM silnik 1.6 136KM (I2L)
 wycofanie 1.6 200KM z oferty w październiku (OSTATNIE ZAMÓWIENIA W OKOLICACH WRZEŚNIA)
 optymalizacja kilku silników pod kątem emisji CO2 przez zastosowanie rozwiązań typu: aktywne przesłony grilla (VRI), osłony pod podwoziem (XFE) i nne, skutkująca niewielkimi podwyżkami ceny

Zmiana w ofercie lakierów:
 Lakier szary Cosmic (GR5) zastąpiony przez niebieski Nautic (G4B)

Kolejne pakietowanie opcji:
 Reflektory IntelliLux (A8Z) dostępne jedynie w Pakiecie Innowacyjnym (9A5) wraz
z przednią kamerą Opel Eye odczytującą znaki drogowe (UVX). Cena pakietu
6,950 PLN -

 Indukcyjna ładowarka do telefonu dostępna jedynie w Pakiecie Ładowania (PS0)
wraz z podwójnym gniazdem USB z tyłu (USS) oraz gniazdem 12V w bagażniku
(KC8 – jedynie wersje nadwoziowe ST i CT). Gniazdo (KC8) przestaje być
dostępne luzem. Oznacza to też usunięcie ze standardu wyższych wersji
gniazdka 12V w bagażniku (KC8) (ST/CT) oraz 2 gniazdek USB do ładowania w
tylnej części podłokietnika (USS). Cena pakietu 900 PLN

 4 centralne Pakiety Zimowe oferujące KA1, KA6, UVD, C50. Podgrzewanie foteli
przednich (KA1) oraz zewnętrznych tylnych (KA6) niedostępne luzem,
rozmrażanie szyby (C50) luzem tylko w GSi, podgrzewana kierownica (UVD)
dostępna luzem tylko do wyższych tapicerek, zawierających już KA1 9PODGRZEWANE FOTELE PRZEDNIE)

 Bezkluczykowy dostęp i zapłon (ATH) tylko do GS występuje nadal luzem, dla
ST/CT został połączony w Pakiet Łatwego Dostępu (8N7) wraz z elektryczną klapą
bagażnika (TC2) oraz listwą stalową chroniącą brzeg bagażnika (E94). Cena
pakietu 2,300 PLN

 Asystent Kierowcy 2 (ZQ3) zawierający tempomat adaptacyjny (K38/KSA)
dostępny jedynie w Pakiecie Asystent Kierowcy 2 (9A7) wraz z wyświetlaczem
projekcyjnym HUD (UV6). Cena pakietu 4,900 PLN (ELITE)

Zmiany w ofercie dotychczasowych pakietów:

 Wprowadzenie centralnych Pakietów Zimowych (2EB, 2EC, 2F0, 2FB) powoduje
konieczność wycofania lokalnych Pakietów Zimowych LPJS i LPJT

 Wprowadzenie podwyżki na Multimedia Navi Pro (IOU) a także centralnego
spakietowania opcji ładowania indukcyjnego (K4C -> PS0) powoduje zwiększenie
składu dotychczasowego Pakietu Superpremium (LP9N uzyskuje wraz z
dodatkowym składem nowy kod LPF3) i podwyższenie ceny do 7,500 PLN.

 Wprowadzenie w/w spakietowania K4C do PS0 oraz centralnego spakietowania
opcji AFL (A8Z -> 9A5) powoduje zwiększenie składu dotychczasowego Pakietu
Kierowcy (LP9K uzyskuje wraz z dodatkowym składem nowy kod LPF2) i
podwyższenie ceny do 6,400 PLN

 Z Pakietu Asystent Kierowcy 3 (2FI) zostają usunięte zaawansowane systemy
parkowania (UFQ – a dla GSi – UKG). Stają się one wolnymi opcjami w cenie 1,500
PLN.

Wiele wyższych tapicerek (TATW, TASQ, TASK, TAU5, TAU6) wymaga PS0, TASQ
wymaga teraz także UVD (OPEL EYE)

Zmiany w ofercie kół i opon:
 Usunięte:
RED (GSi), RQA (GSi), RTH, R96, QQI, RKP, QEO, R77, QKD, RGV, QAD, R09

 Dodane:
PYU (GSi), S9O, Q27, Q19, QEU, Q2G

 Zmienione:
RQJ (GSi), RS9, QEK, QL9, QEV

 Elektryczne regulacje siedzenia kierowcy ST4 i SRY wymagają Pakietu Zimowego

Zmiany inne:
 Standardowy w niższych wersjach dostęp do samochodu i zapłon jest na kluczyk
(ATG) i posiada mechaniczną blokadę kierownicy (ULX). Za dopłatą lub w
wyższych wersjach występuje dostęp bezkluczykowy i zapłon na klawisz (BTM)
wraz z elektryczną blokadą kierownicy (N06).

 Jest tylko jeden rodzaj klamek (D75) – klamki w kolorze nadwozia, bez względu
na rodzaj dostępu i zapłonu.

 Usuniecie dodatkowego ogrzewania elektrycznego (C32) ze standardu silnika
1.6 DTH 110KM/136KM

Można już składać oficjalne zamówienia - produkcja ustawia się na Wrzesień (z dostawą). Oficjalne cenniki i konfigurator jak zawsze pojawi się z pewnym opóźnieniem na stronie Opla.
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Insigni i pokrewnych.
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.

Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)

wassermann
Posty: 736
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI

Postautor: wassermann » czwartek 11 lip 2019, 10:41

FPWroclaw pisze:
czwartek 11 lip 2019, 08:57
OFERTA INSIGNIA RM.2020:
 wycofanie 1.6 200KM z oferty w październiku (OSTATNIE ZAMÓWIENIA W OKOLICACH WRZEŚNIA)
:lol: :lol: :lol:
Państwo wybaczą.

Ale dziwne, bo na niemieckiej stronie Opla jest nowy cennik (od 26.06.2019), dla roku modelowego 2020 - i 1.6T jest normalnie w ofercie. Ale OK, rozumiem, że tylko do września/października.

M.

Awatar użytkownika
andrew
Posty: 604
Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI

Postautor: andrew » czwartek 11 lip 2019, 12:40

to jaka będzie najsilniejsza benzyna? a dodatkowo pytam czy to będą na pewno cztery cylindry ?

rahv
Posty: 549
Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
Posiadane auto: Insignia Grand Sport
Silnik: 2.0D 170KM AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Bydgoszcz
Województwo: kujawsko-pomorskie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI

Postautor: rahv » czwartek 11 lip 2019, 16:20

Pewnie jak w nowej astrze 3 cylindry i max 140 KM

Awatar użytkownika
radekj
Posty: 436
Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolska

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI

Postautor: radekj » czwartek 11 lip 2019, 17:45

Oferowane kiedyś silniki 2.0 260km brzmią przy tym jak jakieś dinozaury...

Awatar użytkownika
luk1999
Posty: 4
Rejestracja: poniedziałek 22 kwie 2019, 20:04
Posiadane auto: Opel Insignia B
Silnik: 1.5 T S/S 165 KM 6AT
Rocznik auta: 2019
Miasto: Pabianice
Województwo: łódzkie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI

Postautor: luk1999 » czwartek 11 lip 2019, 20:20

andrew pisze:
czwartek 11 lip 2019, 12:40
to jaka będzie najsilniejsza benzyna? a dodatkowo pytam czy to będą na pewno cztery cylindry ?
Może wrzucą Pure Techa 1.6 225 KM z 508?
Insignia B Innovation 1.5 T 165 KM AT6 Cosmic Grey

Awatar użytkownika
Oberon
Posty: 169
Rejestracja: niedziela 25 lis 2018, 00:03
Posiadane auto: Insignia Enjoy
Silnik: 1.5T 165KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI

Postautor: Oberon » czwartek 11 lip 2019, 21:51

ZASTĄPIENIE ZAPŁONU BEZKLUCZYKOWEGO, ZAPŁONEM KLUCZYKOWYM - W NIEKTÓRYCH WERSJACH,

Co na to jurgen klopp ... To już wiem czemu Merkel się tak trzęsie... jeszcze nie może dojść do tego co Francuzi zrobili z oplem

Masakra. Silniki też wykastrowane widać będą.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
andrew
Posty: 604
Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI

Postautor: andrew » piątek 12 lip 2019, 04:53

trzęsie ją przy nierównej pracy na trzech cylindrach.
A motor 2.0 = limited edition :)

Borowik
Posty: 7
Rejestracja: piątek 12 lip 2019, 05:22
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2.0D 170KM AT8
Rocznik auta: 2019
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI

Postautor: Borowik » piątek 12 lip 2019, 05:44

Cześć.
To chyba przy okazji RM 2020 nadszedł kolejny etap w multimediach. Zgodnie z tym wpisem:
okiem-dealera-nowe-systemy-multimedialne-t383.html
Multimedia Navi Pro od RM2020 ma nowe funkcjonalności online czyli personalizacja , ceny paliw, natężenie ruchu tmc/tpeg też w Polsce, i aktualizacja map całych państw w RM2020 4razy w roku a nie tylko regionów jak w RM2019.
Jeśli to będzie działać to postęp olbrzymi, dorównujący min volvo.

wassermann
Posty: 736
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI

Postautor: wassermann » piątek 12 lip 2019, 07:15

Dziwne.

W czerwcu 2018 podano, że Insignia 1.6T 200 KM spełnia normę EURO6d-TEMP-EVAP, a oto co mówi ADAC:

Euro 6d-TEMP Pkw mit den Emissionsschlüsselnummern 36AG (Euro 6d-TEMP), 36BG (Euro 6d-TEMP-EVAP) und 36CG (Euro 6d-TEMP-ISC) nur noch bis 31. August 2019 erstmalig zulassungsfähig. Gleiches gilt für Euro 6d Pkw mit der Emissionsschlüsselnummer 36AJ.]

Nowe auto z emisją do "36CG" można zarejestrować max do 31.08.2019. Co za obłęd :evil:

I dalej:
Nach dem 31. August 2019 sind nur noch folgende Emissionsklassen zulassungsfähig: Euro6-TEMP-EVAP-ISC mit Emissionsschlüsselnummer 36DG sowie Euro 6d-ISC bzw. Euro 6d-ISC-FCM mit den Emissionsschlüsselnummern 36AM oder 36AP.

Ale w czerwcu tego roku ponownie pojawiła się Insignia 1.6T 200KM na liście, tyle że spełnia już Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC
I jest to (chyba) ten sam silnik ten co dotąd, bo pojemność się zgadza (1598 ccm). Skoro certyfikowali ją w czerwcu 2019, to raczej na dłużej niż na 2 miesiące i spełnia emisję co najmniej "36DG".

https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a ... p-modelle/

M.

rahv
Posty: 549
Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
Posiadane auto: Insignia Grand Sport
Silnik: 2.0D 170KM AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Bydgoszcz
Województwo: kujawsko-pomorskie

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI

Postautor: rahv » sobota 13 lip 2019, 07:46

Mnie się jednak wydaje, że to raczej kwestia płacenia za technologię GM. PSA uwalnia się powoli od wszelkich licencji i wprowadza swoje zespoły. Opel nie będzie miał nic z Opla.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość