Witajcie,
Oficjalnie nie zamówimy już Insigni na rok modelowy 2019,
Wstępne zmiany w RP2019/RM2020 - dostawa we Wrześniu.
OFERTA INSIGNIA RM.2020:
- DROBNE ZMIANY W OFERCIE SILNIKOWEJ,
- ZMIANY W OFERCIE KÓŁ I OPON,
- PAKIETOWANIE OPCJI DOSTĘPNYCH DO TEJ PORY "LUZEM",
- ZMIANA JEDNEGO LAKIERU,
- DROBNE ZMIANY MATERIAŁOWE,
- ZMIANY W RESTRYKCJI OPCJI,
- ZASTĄPIENIE ZAPŁONU BEZKLUCZYKOWEGO, ZAPŁONEM KLUCZYKOWYM - W NIEKTÓRYCH WERSJACH,
- ZMIANY W OFERCIE PAKIETÓW LOKALNYCH (RYNEK PL),
Zmiany silnikowe:
zmiana 1.6 110KM EcoTec (IUL) na zdławiony do 110KM silnik 1.6 136KM (I2L)
wycofanie 1.6 200KM z oferty w październiku (OSTATNIE ZAMÓWIENIA W OKOLICACH WRZEŚNIA)
optymalizacja kilku silników pod kątem emisji CO2 przez zastosowanie rozwiązań typu: aktywne przesłony grilla (VRI), osłony pod podwoziem (XFE) i nne, skutkująca niewielkimi podwyżkami ceny
Zmiana w ofercie lakierów:
Lakier szary Cosmic (GR5) zastąpiony przez niebieski Nautic (G4B)
Kolejne pakietowanie opcji:
Reflektory IntelliLux (A8Z) dostępne jedynie w Pakiecie Innowacyjnym (9A5) wraz
z przednią kamerą Opel Eye odczytującą znaki drogowe (UVX). Cena pakietu
6,950 PLN -
Indukcyjna ładowarka do telefonu dostępna jedynie w Pakiecie Ładowania (PS0)
wraz z podwójnym gniazdem USB z tyłu (USS) oraz gniazdem 12V w bagażniku
(KC8 – jedynie wersje nadwoziowe ST i CT). Gniazdo (KC8) przestaje być
dostępne luzem. Oznacza to też usunięcie ze standardu wyższych wersji
gniazdka 12V w bagażniku (KC8) (ST/CT) oraz 2 gniazdek USB do ładowania w
tylnej części podłokietnika (USS). Cena pakietu 900 PLN
4 centralne Pakiety Zimowe oferujące KA1, KA6, UVD, C50. Podgrzewanie foteli
przednich (KA1) oraz zewnętrznych tylnych (KA6) niedostępne luzem,
rozmrażanie szyby (C50) luzem tylko w GSi, podgrzewana kierownica (UVD)
dostępna luzem tylko do wyższych tapicerek, zawierających już KA1 9PODGRZEWANE FOTELE PRZEDNIE)
Bezkluczykowy dostęp i zapłon (ATH) tylko do GS występuje nadal luzem, dla
ST/CT został połączony w Pakiet Łatwego Dostępu (8N7) wraz z elektryczną klapą
bagażnika (TC2) oraz listwą stalową chroniącą brzeg bagażnika (E94). Cena
pakietu 2,300 PLN
Asystent Kierowcy 2 (ZQ3) zawierający tempomat adaptacyjny (K38/KSA)
dostępny jedynie w Pakiecie Asystent Kierowcy 2 (9A7) wraz z wyświetlaczem
projekcyjnym HUD (UV6). Cena pakietu 4,900 PLN (ELITE)
Zmiany w ofercie dotychczasowych pakietów:
Wprowadzenie centralnych Pakietów Zimowych (2EB, 2EC, 2F0, 2FB) powoduje
konieczność wycofania lokalnych Pakietów Zimowych LPJS i LPJT
Wprowadzenie podwyżki na Multimedia Navi Pro (IOU) a także centralnego
spakietowania opcji ładowania indukcyjnego (K4C -> PS0) powoduje zwiększenie
składu dotychczasowego Pakietu Superpremium (LP9N uzyskuje wraz z
dodatkowym składem nowy kod LPF3) i podwyższenie ceny do 7,500 PLN.
Wprowadzenie w/w spakietowania K4C do PS0 oraz centralnego spakietowania
opcji AFL (A8Z -> 9A5) powoduje zwiększenie składu dotychczasowego Pakietu
Kierowcy (LP9K uzyskuje wraz z dodatkowym składem nowy kod LPF2) i
podwyższenie ceny do 6,400 PLN
Z Pakietu Asystent Kierowcy 3 (2FI) zostają usunięte zaawansowane systemy
parkowania (UFQ – a dla GSi – UKG). Stają się one wolnymi opcjami w cenie 1,500
PLN.
Wiele wyższych tapicerek (TATW, TASQ, TASK, TAU5, TAU6) wymaga PS0, TASQ
wymaga teraz także UVD (OPEL EYE)
Zmiany w ofercie kół i opon:
Usunięte:
RED (GSi), RQA (GSi), RTH, R96, QQI, RKP, QEO, R77, QKD, RGV, QAD, R09
Dodane:
PYU (GSi), S9O, Q27, Q19, QEU, Q2G
Zmienione:
RQJ (GSi), RS9, QEK, QL9, QEV
Elektryczne regulacje siedzenia kierowcy ST4 i SRY wymagają Pakietu Zimowego
Zmiany inne:
Standardowy w niższych wersjach dostęp do samochodu i zapłon jest na kluczyk
(ATG) i posiada mechaniczną blokadę kierownicy (ULX). Za dopłatą lub w
wyższych wersjach występuje dostęp bezkluczykowy i zapłon na klawisz (BTM)
wraz z elektryczną blokadą kierownicy (N06).
Jest tylko jeden rodzaj klamek (D75) – klamki w kolorze nadwozia, bez względu
na rodzaj dostępu i zapłonu.
Usuniecie dodatkowego ogrzewania elektrycznego (C32) ze standardu silnika
1.6 DTH 110KM/136KM
Można już składać oficjalne zamówienia - produkcja ustawia się na Wrzesień (z dostawą). Oficjalne cenniki i konfigurator jak zawsze pojawi się z pewnym opóźnieniem na stronie Opla.
OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI
- FPWroclaw
- Posty: 205
- Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 22:24
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 200KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
- Województwo: Dolnośląskie
OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Insigni i pokrewnych.
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI
Państwo wybaczą.
Ale dziwne, bo na niemieckiej stronie Opla jest nowy cennik (od 26.06.2019), dla roku modelowego 2020 - i 1.6T jest normalnie w ofercie. Ale OK, rozumiem, że tylko do września/października.
M.
- andrew
- Posty: 604
- Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
- Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
- Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI
to jaka będzie najsilniejsza benzyna? a dodatkowo pytam czy to będą na pewno cztery cylindry ?
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI
Pewnie jak w nowej astrze 3 cylindry i max 140 KM
- radekj
- Posty: 436
- Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolska
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI
Oferowane kiedyś silniki 2.0 260km brzmią przy tym jak jakieś dinozaury...
- luk1999
- Posty: 4
- Rejestracja: poniedziałek 22 kwie 2019, 20:04
- Posiadane auto: Opel Insignia B
- Silnik: 1.5 T S/S 165 KM 6AT
- Rocznik auta: 2019
- Miasto: Pabianice
- Województwo: łódzkie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI
Może wrzucą Pure Techa 1.6 225 KM z 508?
Insignia B Innovation 1.5 T 165 KM AT6 Cosmic Grey
- Oberon
- Posty: 169
- Rejestracja: niedziela 25 lis 2018, 00:03
- Posiadane auto: Insignia Enjoy
- Silnik: 1.5T 165KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI
ZASTĄPIENIE ZAPŁONU BEZKLUCZYKOWEGO, ZAPŁONEM KLUCZYKOWYM - W NIEKTÓRYCH WERSJACH,
Co na to jurgen klopp ... To już wiem czemu Merkel się tak trzęsie... jeszcze nie może dojść do tego co Francuzi zrobili z oplem
Masakra. Silniki też wykastrowane widać będą.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Co na to jurgen klopp ... To już wiem czemu Merkel się tak trzęsie... jeszcze nie może dojść do tego co Francuzi zrobili z oplem
Masakra. Silniki też wykastrowane widać będą.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
- andrew
- Posty: 604
- Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
- Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
- Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI
trzęsie ją przy nierównej pracy na trzech cylindrach.
A motor 2.0 = limited edition
A motor 2.0 = limited edition
-
- Posty: 7
- Rejestracja: piątek 12 lip 2019, 05:22
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2019
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI
Cześć.
To chyba przy okazji RM 2020 nadszedł kolejny etap w multimediach. Zgodnie z tym wpisem:
okiem-dealera-nowe-systemy-multimedialne-t383.html
Multimedia Navi Pro od RM2020 ma nowe funkcjonalności online czyli personalizacja , ceny paliw, natężenie ruchu tmc/tpeg też w Polsce, i aktualizacja map całych państw w RM2020 4razy w roku a nie tylko regionów jak w RM2019.
Jeśli to będzie działać to postęp olbrzymi, dorównujący min volvo.
To chyba przy okazji RM 2020 nadszedł kolejny etap w multimediach. Zgodnie z tym wpisem:
okiem-dealera-nowe-systemy-multimedialne-t383.html
Multimedia Navi Pro od RM2020 ma nowe funkcjonalności online czyli personalizacja , ceny paliw, natężenie ruchu tmc/tpeg też w Polsce, i aktualizacja map całych państw w RM2020 4razy w roku a nie tylko regionów jak w RM2019.
Jeśli to będzie działać to postęp olbrzymi, dorównujący min volvo.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI
Dziwne.
W czerwcu 2018 podano, że Insignia 1.6T 200 KM spełnia normę EURO6d-TEMP-EVAP, a oto co mówi ADAC:
Euro 6d-TEMP Pkw mit den Emissionsschlüsselnummern 36AG (Euro 6d-TEMP), 36BG (Euro 6d-TEMP-EVAP) und 36CG (Euro 6d-TEMP-ISC) nur noch bis 31. August 2019 erstmalig zulassungsfähig. Gleiches gilt für Euro 6d Pkw mit der Emissionsschlüsselnummer 36AJ.]
Nowe auto z emisją do "36CG" można zarejestrować max do 31.08.2019. Co za obłęd
I dalej:
Nach dem 31. August 2019 sind nur noch folgende Emissionsklassen zulassungsfähig: Euro6-TEMP-EVAP-ISC mit Emissionsschlüsselnummer 36DG sowie Euro 6d-ISC bzw. Euro 6d-ISC-FCM mit den Emissionsschlüsselnummern 36AM oder 36AP.
Ale w czerwcu tego roku ponownie pojawiła się Insignia 1.6T 200KM na liście, tyle że spełnia już Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC
I jest to (chyba) ten sam silnik ten co dotąd, bo pojemność się zgadza (1598 ccm). Skoro certyfikowali ją w czerwcu 2019, to raczej na dłużej niż na 2 miesiące i spełnia emisję co najmniej "36DG".
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a ... p-modelle/
M.
W czerwcu 2018 podano, że Insignia 1.6T 200 KM spełnia normę EURO6d-TEMP-EVAP, a oto co mówi ADAC:
Euro 6d-TEMP Pkw mit den Emissionsschlüsselnummern 36AG (Euro 6d-TEMP), 36BG (Euro 6d-TEMP-EVAP) und 36CG (Euro 6d-TEMP-ISC) nur noch bis 31. August 2019 erstmalig zulassungsfähig. Gleiches gilt für Euro 6d Pkw mit der Emissionsschlüsselnummer 36AJ.]
Nowe auto z emisją do "36CG" można zarejestrować max do 31.08.2019. Co za obłęd
I dalej:
Nach dem 31. August 2019 sind nur noch folgende Emissionsklassen zulassungsfähig: Euro6-TEMP-EVAP-ISC mit Emissionsschlüsselnummer 36DG sowie Euro 6d-ISC bzw. Euro 6d-ISC-FCM mit den Emissionsschlüsselnummern 36AM oder 36AP.
Ale w czerwcu tego roku ponownie pojawiła się Insignia 1.6T 200KM na liście, tyle że spełnia już Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC
I jest to (chyba) ten sam silnik ten co dotąd, bo pojemność się zgadza (1598 ccm). Skoro certyfikowali ją w czerwcu 2019, to raczej na dłużej niż na 2 miesiące i spełnia emisję co najmniej "36DG".
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a ... p-modelle/
M.
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA RM2020 ZMIANY SPECYFIKACJI
Mnie się jednak wydaje, że to raczej kwestia płacenia za technologię GM. PSA uwalnia się powoli od wszelkich licencji i wprowadza swoje zespoły. Opel nie będzie miał nic z Opla.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości