wassermann pisze: ↑środa 05 wrz 2018, 15:50
To zaczyna być śmieszne. Procent samochodu w samochodzie maleje. Kilkadziesiąt stron jak z instrukcji programu komputerowego. Pierdylion opcji, niuansów, "ficzerów", z których połowa potem nie działa. Gratuluję wolnego czasu tym, którym zechce się kombinować
Gdzie jest następca silnika 2.0? Gdzie nowy V6? Multimedia to w media markcie, a nie pod maską
P.S. Jestem informatykiem, lat 40
Tyczy się to wszystkich producentów niestety.
V6? 2.0? Tylko promilowi użytkowników na tym zależy.Czy chciałbym mieć V6? Jasne! Czy wolałbym V6 czy Teslę? Trudne pytanie. Dla coraz większej części AA czy ACP jest ważniejszy. 8, 9, 12 calowy wyświetlacz jest ważniejszy (żeby nie było też mi się podoba). Obecność przycisków? Mają to gdzieś, najwyżej ustawią na dotykowym ekranie itd itp.
Po co nawigacja w aucie? Kto tego używa? Promil użytkowników? Wywalić z systemu, wsadzić tańszy sprzęt i sprzedać to marketingowo, że dzięki temu mogli poświęcić więcej czasu na bezpieczeństwo, wyciszenie, wygodę (niepotrzebne skreślić). Ale nie, po co zajmować się tak nieważnymi funkcjami jak otwieranie szyb bez zapłonu czy samoczynne składanie lusterek - mimo że pod tym względem Opel nie jest wcale najgorszy.
Telefon z bajerami? Chętnie.
Telewizor? Jasne że 4K i sterowanie głosem będzie użyteczne!
Pralka/lodówka z wifi? Po co?
Autonomiczne auta. Czemu nie, widzę korzyści.
Dotykowe wyświetlacze w aucie do wszystkiego? Może... ale po co?
A może po prostu się starzejemy!
P.S. Jestem informatykiem, lat 36
Dodano po 1 minucie 32 sekundach:
siejeje pisze: ↑środa 05 wrz 2018, 17:46
Hehe widzę że interfejs wyświetlacza DIC 8.0 między zegarami pozostaje niezmiennie badziewny (może poza dodatkowymi wskaźnikami po bokach które będą konfigurowalne). A to właśnie na tym elemencie Opel powinien się moim zdaniem skupić jak już chce coś zmieniać.
Jak poprawią mapkę nawigacji pomiędzy zegarami, żeby zajmowała
całą dostępną przestrzeń to cała reszta niech nie będzie gorsza, a będę bardzo zadowolony!