Warunki:
Zniżki B2B stanowią rozszerzenie zniżek detalicznych. Są skierowane do kilku grup klientów
Wyróżniamy 3 poziomy B2B - możliwość skorzystania ze zniżek jest uzależniona od kwalifikatora:
I POZIOM
A. Zakup B2B I Poziomu
1-5 sztuk.
- Klient prowadzący działalność gospodarczą (NIP),
- Instytucje samorządowe i rządowe,
B. Zakup B2B I Poziomu dla Klientów detalicznych
- W ramach Opel Partner Selgros dla osób detalicznych* (osoba prywatna będąca klientem sieci selgros od minimum 6mc. wymogiem uzyskania zniżek jest posiadanie karty i vouchera z podpisem i pieczątką kierownika hali Selgros - z adnotacją od kiedy jest klientem sieci).
- W ramach zniżek grup zawodowych - po przedstawieniu odpowiednich dokumentów wymaganych przez http://astra5klub.pl/post18245.html#p18245
- Pracownicy Firm Włączonych do Opel Partner Program - link aktualna lista http://astra5klub.pl/okiem-dealera-prog ... t2429.html
II POZIOM B2B
A. Zakup B2B Ii Poziomu
6-9 sztuk.
- Klient prowadzący działalność gospodarczą (NIP),
- Instytucje samorządowe i rządowe,
oraz
- Klient prowadzący działalność gospodarczą (NIP), Finansujący usługa Leasing Mobilny MINI przy zakupie do 5 sztuk
B. Zakup B2B II Poziomu dla Klientów detalicznych
- Pracownicy Kluczowych Klientów Opel Polska oraz Pracownicy Dostawców - - link aktualna lista http://astra5klub.pl/okiem-dealera-prog ... t2429.html
III POZIOM B2B
A. Zakup B2B III Poziomu
- Klient prowadzący działalność gospodarczą (NIP), Finansujący usługa Leasing Mobilny MAXI
Tak jak w przypadku zniżek detalicznych niejednokrotnie pojawia się opcja uzyskania dodatkowych profitów - program lojalnościowy dla posiadaczy samochodów marki Opel w rodzinie właściciela/współwłaściciela nowego Opla - promocje te są zmienne, mogą dotyczyć:
- promocji na rozszerzoną gwarancję Opel Flex Care,
- dodatkowego rabatu na Opony/Kola zimowe,
- rabatów na akcesoria,
Uwaga na jeden aspekt - jeśli posiadamy działalność (NIP) i chcemy skorzystać z programu lojalnościowego - aktualnie posiadany Opel musi być zarejestrowany na tą samą działalność lub na właściciela działalności która jest beneficjentem rabatów b2b na nowego Opla.
Osoby z rodziny I stopnia nie są brane pod uwagę tak jak w przypadku lojalności dla klientów detalicznych (detaliczny z zniżkami B2B kwalifikuje się poprzez rodzinę/współwłaściciela z Oplem).
Warto zapytać sprzedawcę o rabaty z tej sekcji - jeśli spełniamy warunki promocji.
Wymagania/ograniczenia:
Rabaty B2B są dostępne dla każdego klienta który w ramach podgrupy kwalifikatora, jest w stanie dostarczyć odpowiednie dokumenty upoważniające do konkretnych zniżek.
Warto dokonać dokładnego wywiadu środowiskowego - my sami możemy nie kwalifikować się na konkretne rabaty, ale ewentualny współwłaściciel już tak.
Można też zarejestrować się jako klient sieci Selgros i po odczekaniu 6mc. nabyć samochód z odpowiednimi profitami. Opcji jest dużo.
Przy skorzystaniu z rabatów B2B nie można ubiegać się o tzw. finansowanie promocyjnego Opel tj. kredytów nisko oprocentowanych 50/50% - 3x33% itp. Niemniej sumując wszystkie koszty - finalnie korzystniej wypada zakup samochodu z Rabatem B2B i Finansowaniem np. kredytem balonowym niż zakup detaliczny z kredytem promocyjnym. Warto porównać te dwie opcje na konkretnej kalkulacji.
Z mojego doświadczenia wynika, że rabaty B2B są często odbierane przez odbiorców detalicznych jako coś nieosiągalnego już przez sama definicję która sugeruje konieczność posiadania działalności gospodarczej (business-to-business). Tymczasem przy odrobinie kreatywności i szczęścia - jako klienci detaliczni możemy cieszyć się dodatkowym rabatem z tytułu B2B.
Podobnie jest z klientami prowadzącymi działalność gospodarczą i ubiegającymi się o wyższe zniżki z tytułu programów partnerskich (Opel Partner) - ale o tym w osobnym wątku

Listy:
- Grup zawodowych,
- Pracowników kluczowych dostawców/klientów,
będą aktualizowane na bieżąco, zgodnie z wytycznymi Opel Polska.
Jeśli macie pytania w temacie zniżek b2b - służę pomocą.