Witam,
Czy do Insignia B, 2018, 2.0 Benzyna 260KM 4x4, Kombi (z brembo) będą pasowały felgi 18" z takimi oznaczeniami (w załączniku) - planuję je jako zimowe??
Wolę zapytać przed zakupem, by się potem nie zdziwić, a czytałem, że przez brembo, nie każde pasują....
Obecnie są 20" na lato.
Dziękuję i pozdrawiam,
Zakup felg
-
- Posty: 11
- Rejestracja: poniedziałek 08 sty 2024, 18:19
- Posiadane auto: Insignia B
- Silnik: 2.0 Turbo 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Santok
- Województwo: Lubuskie
Zakup felg
- Załączniki
-
- felga2.png (296.85 KiB) Przejrzano 10124 razy
-
- felga.png (187.65 KiB) Przejrzano 10124 razy
-
- Posty: 34
- Rejestracja: środa 29 sty 2020, 17:44
- Posiadane auto: Opel Insignia B
- Silnik: 1.5 T 165 KM
- Rocznik auta: 2019
- Miasto: CZESTOCHOWA
- Województwo: SLASKIE
Re: Zakup felg
a rozstaw śrub.
-
- Posty: 740
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Zakup felg
Tak, będą. To są felgi oryginalnie od modelu Cascada oraz Astra GTC, które Opel w Niemczech zaczął proponować na zimę do Insignii B.
Na pewno widziałem na filmach te felgi na Insigniach wyposażonych w Brembo, a zresztą model GSi (z Brembo) po liftingu dostał dokładnie ten wzór felg jako opcję zimową.
To jest felga do opony zimowej 235/45 R18, bo ma szerokość 7.5". Szerszej opony nie należy zakładać.
Offset ET41, to wszystko na pewno zagra z Brembo.
Felga ma pewnie symbol "13 445 439". To jest kolor srebrny. Dokładnie ten wzór/kolor był dostępny dla Insignii.
Był jeszcze inny odcień srebrnego "13 312 749 " oraz czarne "13 412 625" - w Astrze GTC.
Wszystkie te felgi mają zawsze otwory 5x115, a więc pasują do każdej Insignii B, także z Brembo - poza wyłącznie wariantem GSi z rocznika kalendarzowego 2018 do połowy 2019 (który miał nietypowe dla Insignii B piasty 5x120).
Przy okazji - moment dokręcania nakrętek w tych 5x115 to 140 Nm. A oryginalnych czujników TPMS nie trzeba programować i Insignia rozpozna drugi komplet po przejechaniu kilku kilometrów.
M.
Na pewno widziałem na filmach te felgi na Insigniach wyposażonych w Brembo, a zresztą model GSi (z Brembo) po liftingu dostał dokładnie ten wzór felg jako opcję zimową.
To jest felga do opony zimowej 235/45 R18, bo ma szerokość 7.5". Szerszej opony nie należy zakładać.
Offset ET41, to wszystko na pewno zagra z Brembo.
Felga ma pewnie symbol "13 445 439". To jest kolor srebrny. Dokładnie ten wzór/kolor był dostępny dla Insignii.
Był jeszcze inny odcień srebrnego "13 312 749 " oraz czarne "13 412 625" - w Astrze GTC.
Wszystkie te felgi mają zawsze otwory 5x115, a więc pasują do każdej Insignii B, także z Brembo - poza wyłącznie wariantem GSi z rocznika kalendarzowego 2018 do połowy 2019 (który miał nietypowe dla Insignii B piasty 5x120).
Przy okazji - moment dokręcania nakrętek w tych 5x115 to 140 Nm. A oryginalnych czujników TPMS nie trzeba programować i Insignia rozpozna drugi komplet po przejechaniu kilku kilometrów.
M.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: poniedziałek 08 sty 2024, 18:19
- Posiadane auto: Insignia B
- Silnik: 2.0 Turbo 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Santok
- Województwo: Lubuskie
Re: Zakup felg
witam,
Dzięki za info Sprzedawca potwierdził mi również, że one mają 115 rozstaw śrub - czyli kupuję
Pozdrawiam,
Dodano po 3 minutach 32 sekundach:
Witam, A jeszcze jedna sprawa mi się przypomniała, bo one są sprzedawane z czujnikami.
Czy te czujniki mogą być, czy użyć tych z obecnych fegl "20 - o ile się da w ogóle ??
Dzięki
Dzięki za info Sprzedawca potwierdził mi również, że one mają 115 rozstaw śrub - czyli kupuję
Pozdrawiam,
Dodano po 3 minutach 32 sekundach:
Witam, A jeszcze jedna sprawa mi się przypomniała, bo one są sprzedawane z czujnikami.
Czy te czujniki mogą być, czy użyć tych z obecnych fegl "20 - o ile się da w ogóle ??
Dzięki
-
- Posty: 740
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Zakup felg
Jeśli zamierzasz używać obu kompletów zamiennie, to każdy z nich musi mieć swoje czujniki. Przekładanie byłoby kompletnie bez sensu. Przecież nie będziesz zdejmował opon z felg, żeby przełożyć czujniki. Trzymaj dwa komplety kół, każdy ze swoimi czujnikami, nie dawaj niczego programować/dogrywać itd. Samochód sam wykrywa czujniki w zainstalowanym komplecie kół po przejechaniu kilku/kilkunastu km z prędkością "szosową". Na oryginalnych czujnikach wszystko działa bezproblemowo "plug & play".
M.
M.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: poniedziałek 08 sty 2024, 18:19
- Posiadane auto: Insignia B
- Silnik: 2.0 Turbo 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Santok
- Województwo: Lubuskie
Re: Zakup felg
Dziękuję, wszystko jasne
Przy okazji zapytam, czy w tym modelu Opla można korzystać z koła dojazdowego ?? (mają na lato felgi R20 a zima R18)
Dzięki
Przy okazji zapytam, czy w tym modelu Opla można korzystać z koła dojazdowego ?? (mają na lato felgi R20 a zima R18)
Dzięki
-
- Posty: 740
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Zakup felg
W sumie chyba tak, choć system 4x4 nie lubi tego - koła muszą mieć identyczną średnicę, żeby funkcjonował w pełni prawidłowo.
W wersji 2.0T 260 KM gdy złapiesz kapcia z przodu, to musisz przełożyć sprawne koło z tyłu na przód, a dojazdówkę na tył - bo na zacisk Brembo za chiny nie wejdzie.
Inna sprawa, że bodaj każda 2.0T 260 KM miała dodatkowe nagłośnienie BOSE z systemem aktywnej redukcji szumów. Nawet jeśli nie dopłacało się za działający subwoofer, to instalacja była na miejscu ze względu na jej rolę w redukcji szumów (tak na 90%, pewności nie mam). A instalacja mieści się we wnęce na koło dojazdowe. (nie wiem jak to działa, bo niestety szum jest obecny i to w nadmiarze...)
M.
W wersji 2.0T 260 KM gdy złapiesz kapcia z przodu, to musisz przełożyć sprawne koło z tyłu na przód, a dojazdówkę na tył - bo na zacisk Brembo za chiny nie wejdzie.
Inna sprawa, że bodaj każda 2.0T 260 KM miała dodatkowe nagłośnienie BOSE z systemem aktywnej redukcji szumów. Nawet jeśli nie dopłacało się za działający subwoofer, to instalacja była na miejscu ze względu na jej rolę w redukcji szumów (tak na 90%, pewności nie mam). A instalacja mieści się we wnęce na koło dojazdowe. (nie wiem jak to działa, bo niestety szum jest obecny i to w nadmiarze...)
M.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość