Jest to nowy silnik, który będzie zastosowany w Nowej Insignii i z cennika wynika, że będzie to "wersja o dodatkowo zmniejszonym średnim zużyciu paliwa dostępna tylko z oponami 215/55 R17 94V o ultraniskich oporach toczenia, w wersji Enjoy z 17”obręczami strukturalnymi (RS9), w wersjach Innovation i Elite z 17” obręczami ze stopów lekkich (RSC)"...
Ciekawe na czym ma polegać to zmniejszone średnie zużycie paliwa?
1.5 Turbo (140 KM) ecoTEC Start/Stop Manual - Opinie
-
- Posty: 15
- Rejestracja: poniedziałek 13 lut 2017, 08:16
- Posiadane auto: Renault Master
- Silnik: 2.3 Diesel 160 KM
- Rocznik auta: 2015
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
-
- Posty: 234
- Rejestracja: poniedziałek 16 paź 2017, 07:10
- Posiadane auto: Insignia GS Elite
- Silnik: 1.5 140KM ECOTEC
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Miasto
- Województwo: podlaskie
Re: 1.5 Turbo (140 KM) ecoTEC Start/Stop Manual - Opinie
Generalnie silnik nie jest nowy. To model LFV 1.5L od GM. Był już montowany w Malibu i Cruzach przy czym tam miał 163KM. Ciekawi mnie wątek pękających tłoków w tych silnikach (przyczyna losowe przed-wtryski paliwa z ang. pre-injections) i była kampania naprawcza - zmiana oprogramowania sterownika i wymiana oleju na Dexos1. Ciekawe jak wygląda wariant tego silnika u Opla, a w szczególności tego 165KM, bo jemu najbliżej do tego w Chevroletach.
Dodano po 1 godzinie 41 minutach 19 sekundach:
Coś źle przeczytałem chodzi oczywiście o LSPI low-speed-pre-ignition a nie pre-injection. Sorki za błąd
Dodano po 1 godzinie 41 minutach 19 sekundach:
Coś źle przeczytałem chodzi oczywiście o LSPI low-speed-pre-ignition a nie pre-injection. Sorki za błąd
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości