1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o silnikach benzynowych w Nowej Insignii
rahv
Posty: 549
Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
Posiadane auto: Insignia Grand Sport
Silnik: 2.0D 170KM AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Bydgoszcz
Województwo: kujawsko-pomorskie

Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018

Postautor: rahv » środa 05 wrz 2018, 08:25

Gdyby ten silnik można było zamówić w styczniu 2018 to w kwietniu odbieralibyśmy 200KM benzynę, a nie 170 KM diesla. Doświadczenia z Astry z tym 200 KM silnikiem są rewelacyjne i każdemu kto rozważa ten silnik polecam w 100 %. Przy prędkościach autostradowych różnica między 170 KM dieslem w Insigni GS a 200KM benzyną w astrze ST jest kolosalna na korzyść benzyny rzecz jasna

Awatar użytkownika
siejeje
Posty: 186
Rejestracja: poniedziałek 11 gru 2017, 22:58
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 1.5 165KM AT6
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolskie

Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018

Postautor: siejeje » środa 05 wrz 2018, 20:36

Też żałuję że nie było tego silnika wcześniej. 165km trochę za mało, 260 za dużo, a 200 idealnie.

Maciek
Posty: 227
Rejestracja: piątek 08 cze 2018, 10:13
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Miasto?
Województwo: Łódzkie

Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018

Postautor: Maciek » czwartek 06 wrz 2018, 07:41

FPWroclaw pisze:
środa 05 wrz 2018, 07:54
Posiadamy INSIGNIE CT 1,6 SHT 200KM S/S AT6 - wraz z systemem Flex Ride. MM Cars Wrocław.

Tak wygląda serce pod maską:
Obrazek
fajnie to wygląda pod maską - dokładnie tak samo, jak 2,0 :D

fajnie, że zrobili dwa wydechy i atrapę z tyłu - duży plus dla Opla.

Ten 200KM benzyna kosztuje tyle, co 1,6/110KM w dieslu. Atrakcyjnie!

wassermann
Posty: 737
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018

Postautor: wassermann » czwartek 06 wrz 2018, 10:13

Maciek pisze:
czwartek 06 wrz 2018, 07:41
Ten 200KM benzyna kosztuje tyle, co 1,6/110KM w dieslu. Atrakcyjnie!
Czy ja wiem? To raczej diesel 110 KM kosztuje idiotycznie dużo! 120 tys. zł za samochód bez szczególnego wyposażenia. I 130 tys. w wersji Elite. Tyle kasy za wariant 200 KM cena jest OK, ale nie za tego dychawicznego dieselka.

M.

odoja
Posty: 209
Rejestracja: czwartek 21 gru 2017, 18:59
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 1.5 165 AT6
Rocznik auta: 2018
Miasto: Żywiec
Województwo: Ślask

Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018

Postautor: odoja » niedziela 16 wrz 2018, 09:39

Nowy system mulitmedialny jest już zainstalowany w tych wersjach? Jak się prezentuje i jak działa w porównaniu z poprzednim? I czy można go zainstalować poprzez zakup do wcześniejszych insignii?

Awatar użytkownika
FPWroclaw
Posty: 205
Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 22:24
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 200KM
Rocznik auta: 2020
Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
Województwo: Dolnośląskie

Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018

Postautor: FPWroclaw » poniedziałek 17 wrz 2018, 09:49

odoja pisze:
niedziela 16 wrz 2018, 09:39
Nowy system mulitmedialny jest już zainstalowany w tych wersjach? Jak się prezentuje i jak działa w porównaniu z poprzednim? I czy można go zainstalować poprzez zakup do wcześniejszych insignii?
Wszystko jest w wątku dot. systemów multimedialnych.

Samochody z tym silnikiem są produkowane od Września - także posiadają nowe systemy multimedialne. System jest bardzo sprawny - działa płynnie. Łączy się z Apple Car Play i AA bez problemów.

Pozdrawiam
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Insigni i pokrewnych.
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.

Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)

Awatar użytkownika
jurass
Posty: 345
Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
Silnik: B20NFT
Rocznik auta: 2018
Miasto: jesienne
Województwo: Wlkp

Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018

Postautor: jurass » czwartek 20 wrz 2018, 18:36

siejeje pisze:
środa 05 wrz 2018, 20:36
260 za dużo
Jak to za dużo? :shock: Boisz się, że od razu walnąłbyś w drzewo? Niepotrzebnie. Przy takich mocach i napędzie 4x4 nie ma za dużo. Chyba, że o kasie myślałeś.

mkowal
Posty: 1
Rejestracja: środa 12 wrz 2018, 12:26
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 1.6 200
Rocznik auta: 2018
Miasto: Miasto?
Województwo: Województwo?

Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018

Postautor: mkowal » wtorek 27 lis 2018, 08:35

Cześć wszystkim, do tej pory zrobiłem około 800 km Insignią z motorem 1.6t 200km i szczerze polecam. Na ten moment brak zastrzeżeń. Silnik dynamiczny. Spalanie ok 10l.

Awatar użytkownika
radekj
Posty: 436
Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolska

Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018

Postautor: radekj » środa 28 lis 2018, 14:54

jurass pisze:
czwartek 20 wrz 2018, 18:36
siejeje pisze:
środa 05 wrz 2018, 20:36
260 za dużo
Jak to za dużo? :shock: Boisz się, że od razu walnąłbyś w drzewo? Niepotrzebnie. Przy takich mocach i napędzie 4x4 nie ma za dużo. Chyba, że o kasie myślałeś.
Też mi się tak wydawało. Dlatego auto teraz stoi na blacharni w Oplu. 4x4 nic nie daje na wejściu w zakręt. :cry:

Awatar użytkownika
siejeje
Posty: 186
Rejestracja: poniedziałek 11 gru 2017, 22:58
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 1.5 165KM AT6
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolskie

Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018

Postautor: siejeje » środa 28 lis 2018, 16:13

radekj odpowiedź coś więcej o tym zderzeniu albo wrzuć fotkę.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
radekj
Posty: 436
Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolska

Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018

Postautor: radekj » czwartek 29 lis 2018, 14:22

Szkoda psuć humor fotką... Jechałem w mieście, było odrobinę mokro ale bez przesady. Skręcałem w prawo na skrzyżowaniu, a auto pojechało dalej prosto i spotkało słup sygnalizacji świetlnej (taki dla przechodniów). Nikomu nic się nie stało, poduszki nie wystrzeliły.

Straty: jedna lampa, kołyska, błotnik, zderzak, maska i zbiornik płynu do spryskiwaczy (dokładnej listy jeszcze nie mam).

Z perspektywy myślę, że w danych warunkach jechałem za szybko - nie wiem ile bo podziwiałem zbliżający się słup i kontemplowałem swoją niemoc... ale nie była to kosmiczna prędkość. Tak że teraz jeżdżę zastępczą Astrą IV w gazie :)

Awatar użytkownika
pancer
Posty: 678
Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
Posiadane auto: Insignia ST Elite
Silnik: 1.5 165KM MT6
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018

Postautor: pancer » czwartek 29 lis 2018, 14:46

A z ciekawości wystrzeliła ci maska do góry? Zadziałały ładunki?

wassermann
Posty: 737
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018

Postautor: wassermann » czwartek 29 lis 2018, 14:51

No takie rzeczy to nawet w poprzedniej, ciężkiej na przód, Insignii, nie bywały. Poza jednym zdarzeniem aquaplanningu na łuku w pierwszym roku używania, gdy opony były prawie nowe, auto nie chciało skręcić, po koła popłynęły, a w końcu jak złapały, to rzuciło bokiem (żona wybroniła się cudem, a raczej umiejętnością szybkiego kontrowania, bo nawet w krawężnik nie uderzyła, ale tańczyła bokami).

Mogłeś... Depnąć mocno w gaz i wspomóc się tyłem. Bez gazu auto leci siłą bezwładności, a waży sporo. Wiem, łatwo się mówi sprzed komputera.

Po zdarzeniu patrzyłeś czy nie było tam rozlanego jakiegoś oleju?
Jakie opony?

M.

Awatar użytkownika
radekj
Posty: 436
Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 2.0 260KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolska

Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018

Postautor: radekj » czwartek 29 lis 2018, 15:57

pancer pisze:
czwartek 29 lis 2018, 14:46
A z ciekawości wystrzeliła ci maska do góry? Zadziałały ładunki?
Tak - system działa :)

Dodano po 3 minutach 12 sekundach:
Masz rację, trzeba było wcisnąć gaz i spróbować ominąć słup z lewej strony. Albo nie bo 6m dalej były betonowe klocki odgradzające pasy ruchu :|
Opony letnie Continentale.
Nie patrzyłem.

jami
Posty: 586
Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
Posiadane auto: Insignia B ST
Silnik: B20DTH
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: wiadomo

Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018

Postautor: jami » czwartek 29 lis 2018, 16:11

Kiedyś miałem (z grubsza) podobną sytuację, gdy opony na zakręcie straciły przyczepność. Nic wtedy nie zapowiadało takiego obrotu spraw - pogoda, nawierzchnia, opony, prędkość. I stało się. Od tamtego dnia pamiętam, że fizyki się nie przeskoczy, a żadna elektronika nie pomoże, kiedy nie ma przyczepności na styku opona-droga. Insignia też, nawet w wersji z cudownym napędem 4x4, nie pokonuje praw fizyki. Podejrzewam, że kolega był zbyt pewny swojego auta...

Grunt, że się nic nie stało, a i straty niewielkie 8-)


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości