Tak, masz racje!
Straty niby niewielkie (nie licząc dumy) ale sam reflektor to 6k, już wiadomo po co jest AC...
1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018
OC to od zawsze było wiadomo po co jest. Od teraz wiadomo ile kosztuje reflektor! Miałeś Intelliluxy?
- radekj
- Posty: 436
- Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolska
Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018
Tak, 6k za Intelliluxa, liczba pojedyncza.
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018
Potaniały. Jak pytałem w styczniu, to usłyszałem ze 6 ale netto. I trzeba wymieniać parami.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- radekj
- Posty: 436
- Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolska
Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018
Jak będę widział fakturę to się okaże czy netto czy brutto
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018
Swoją drogą w ASO koledze wymienili tylko jedną lampę, a nie komplet. Więc chyba nie trzeba wymieniać parami.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018
Po co parami w kilkumiesięcznym aucie? Po paru latach pewnie tak, zakładając, że diody mogą ulegać zużyciu.
M.
M.
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018
nie wiem skąd zalecenie wymiany parami. Zużycie diod LED, czyli stopień zmniejszenia jasności strumienia światła jest w zasadzie pomijalny z perspektywy kilku lat eksploatacji auta
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018
Konieczność wymiany parami uzasadnili tym, że (podobno) LED zmienia kolor im dłużej swieci i spada też jego moc (jasność).
Drugie ma dla mnie sens, ale pierwsze nie mam pojęcia. Nawet nie sprawdzałem.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Drugie ma dla mnie sens, ale pierwsze nie mam pojęcia. Nawet nie sprawdzałem.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018
Gdyby tak było to znaczy że reflektor w czasie gwarancji traci zdolność świecenia akceptowalną przez polskiego ustawodawcę. Są przecież jakieś normy które powinny być spełnione. Myślę, że to, żadne wytłumaczenie. Chcą zarobić i tyle. Ciekawe co by było gdybyś miał to zrobić po wygaśnięciu gwarancji, albo gdyby ubezpieczyciel za to nie płacił. Czy mógłbyś się uprzeć i kazać wymienić tylko uszkodzony podzespół.
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018
Sprawność może spaść do danej wartości wyrażonej procentowo. 90,80,70% wartości nominalnej.
Jeśli chodzi o światła, to też nie ma stałej mocy, która musi świecić reflektor. Jest do 1800 lumenów - brak konieczności stosowania spryskiwaczy i powyżej 1800 lumenów - musza być spryskiwacze.
Z tego powodu wielu, którzy jeździli Iśkami A z bixenonem (przypuszczam, że 2400-2800 lumenów) nie jest do końca zadowolona z LEDów w nowej.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jeśli chodzi o światła, to też nie ma stałej mocy, która musi świecić reflektor. Jest do 1800 lumenów - brak konieczności stosowania spryskiwaczy i powyżej 1800 lumenów - musza być spryskiwacze.
Z tego powodu wielu, którzy jeździli Iśkami A z bixenonem (przypuszczam, że 2400-2800 lumenów) nie jest do końca zadowolona z LEDów w nowej.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018
ale przyznaj. że jak automat sterujący światłami, chociaż na chwilę włączy długie, perspektywa robi się niesamowita na sporo "set metrów". Dlatego, chociaż mam czasem mieszane uczucia, czy światła "krótkie" nie były "dłuższe" w ksenonach, częsta zmiana (włączanie, wyłączanie) poszczególnych diod robi w praktyce bardzo dobrą robotę. Przekonuję się o tym za każdym razem, kiedy wieczorem lub w nocy jadę poza terenem zabudowanym. Na autostradzie przy małym ruchu w kierunku, w którym jadę, praktycznie ciągła, bezobsługowa jazda na długich
-
- Posty: 338
- Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wro
- Województwo: DLN
Re: 1.6T 200 KM, FWD, manual - od czerwca 2018
Wprowadziłem mały porządek w postach. Temat o trybie automatycznym przeniesiony tutaj: tryb-automatyczny-wiate-drogowych-t452.html
Trzymajcie się proszę tematu, czyli silnik 1,6T 200KM
Trzymajcie się proszę tematu, czyli silnik 1,6T 200KM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości