Cały ten wątek przeczytałem, brak istotnych informacji
Chiptuning, podniesienie mocy dla silnika 260 KM
- admin
- Site Admin
- Posty: 478
- Rejestracja: czwartek 09 lut 2017, 20:44
- Posiadane auto: Toyota RAV4 AWDi
- Silnik: 2.5 Hybrid 222 KM
- Rocznik auta: 2022
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
Re: Chiptuning, podniesienie mocy dla silnika 260 KM
Za chwilkę zostaną scalone.
Admin też człowiek - masz problem napisz.
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Chiptuning, podniesienie mocy dla silnika 260 KM
Vtech się chwali, ze 302 konie i 470nm robi.wassermann pisze:Nie znajdziesz łatwo zakładu, który wie jak i podejmie się chiptuningu silnika LTG.
M.
https://www.v-tuning.pl/katalog-mocy/op ... el=benzyna
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 7
- Rejestracja: czwartek 27 lut 2020, 12:05
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 260 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Tychy
- Województwo: Śląskie
Re: Chiptuning, podniesienie mocy dla silnika 260 KM
Widziałem, teraz pytanie na ile ta firma jest rzetelna ?Cloud pisze: ↑wtorek 24 lis 2020, 10:08Vtech się chwali, ze 302 konie i 470nm robi.wassermann pisze:Nie znajdziesz łatwo zakładu, który wie jak i podejmie się chiptuningu silnika LTG.
M.
https://www.v-tuning.pl/katalog-mocy/op ... el=benzyna
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Korzystał ktoś z ich usług?
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Chiptuning, podniesienie mocy dla silnika 260 KM
Nie korzystałem nigdy, ale to dość znany tuner na południu. Już by ich chyba zjedli, jakby coś tam było nie tak
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 6
- Rejestracja: środa 12 sty 2022, 21:16
- Posiadane auto: Opel Insignia B
- Silnik: 2.0 turbo 4x4 260KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Tomaszów Mazowiecki
- Województwo: Łódzkie
Re: Chiptuning, podniesienie mocy dla silnika 260 KM
Ja byłem już na hamowni i pierwszy pomiar 229.9KM plus 389Nm.
Jutro jadę na podniesienie mocy do TC PERFORMANCE Łódź i zobaczymy co z tego wyjdzie. Dałem mnowe świecie, filt powietrza Mana, Ceramizator i się zobaczy
Jutro jadę na podniesienie mocy do TC PERFORMANCE Łódź i zobaczymy co z tego wyjdzie. Dałem mnowe świecie, filt powietrza Mana, Ceramizator i się zobaczy
-
- Posty: 23
- Rejestracja: poniedziałek 22 lut 2021, 08:56
- Posiadane auto: Opel Insignia B
- Silnik: 2.0 170KM@200KM
- Rocznik auta: 2019
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Chiptuning, podniesienie mocy dla silnika 260 KM
@rksmako W automacie masz tą Insignię? Pytam w kontekście hamowni
- jurass
- Posty: 345
- Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
- Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Silnik: B20NFT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: jesienne
- Województwo: Wlkp
Re: Chiptuning, podniesienie mocy dla silnika 260 KM
@rksmako Jaki przebieg przy pomiarze? Czy ta firma ma już jakieś doświadczenia z taką Insignią? Daj znać co z tego tuningu wyjdzie.
Ta wersja silnikowa występuje wyłącznie ze skrzynią AT8.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Chiptuning, podniesienie mocy dla silnika 260 KM
W innym wątku pisałem, że pomierzenie fabrycznej konfiguracji na hamowni nie przyniesie maksymalnych rezultatów ze względu na wprogramowane ograniczenia. Fabrycznie max. moc i moment są osiągalne tylko na biegach II, V i VI z gazem w położeniu "podłoga" (kickdown.)
Na hamowni jedzie się ze skrzynią w trybie M, raczej na VI biegu (przełożenie bezpośrednie), ale gaz ciśnie do pierwszego oporu. Gdyby zechcieć użyć kickdown, to skrzynia zredukowałaby bieg nawet w położeniu M - sens pomiaru zostałby stracony. Ale bez kickdowna z kolei nie osiąga się maksymalnych dostępnych tylko w nim parametrów. Stąd jednym z elementów tuningu jest zdjęcie tego limitera, tak aby maksymalna moc i moment były osiągalne na innych biegach i przy ustawieniu gazu na pierwszym oporze.
M.
Na hamowni jedzie się ze skrzynią w trybie M, raczej na VI biegu (przełożenie bezpośrednie), ale gaz ciśnie do pierwszego oporu. Gdyby zechcieć użyć kickdown, to skrzynia zredukowałaby bieg nawet w położeniu M - sens pomiaru zostałby stracony. Ale bez kickdowna z kolei nie osiąga się maksymalnych dostępnych tylko w nim parametrów. Stąd jednym z elementów tuningu jest zdjęcie tego limitera, tak aby maksymalna moc i moment były osiągalne na innych biegach i przy ustawieniu gazu na pierwszym oporze.
M.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: środa 12 sty 2022, 21:16
- Posiadane auto: Opel Insignia B
- Silnik: 2.0 turbo 4x4 260KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Tomaszów Mazowiecki
- Województwo: Łódzkie
Re: Chiptuning, podniesienie mocy dla silnika 260 KM
Wypluła 229.9KM i 387Nm.... Cały dzień próbowali to zrobić itp ale dali rady... W Dyno Master warszawa jestem umówiony na poniedziałek 21 lutego. Dzwoniłem wcześniej już wszędzie itp i NIKT nie podjemie się... Tylko ten gość ma na ośkę i mówi że nie będzie problemu bo już miał Focusa RS z tym napędem i hamował GSI 230KM Insignie.. Coś mi tu nie gra :/ mówi że odłączy napęd na tył
- lmichal
- Posty: 13
- Rejestracja: wtorek 28 gru 2021, 10:35
- Posiadane auto: Opel Insignia B ST
- Silnik: 2.0T 260KM 4x4
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Chiptuning, podniesienie mocy dla silnika 260 KM
A rozmawiałeś z Kreatorem Mocy? Kiedyś widziałem, że oni mają w bazie - patrz zdjęcie
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 6
- Rejestracja: środa 12 sty 2022, 21:16
- Posiadane auto: Opel Insignia B
- Silnik: 2.0 turbo 4x4 260KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Tomaszów Mazowiecki
- Województwo: Łódzkie
Re: Chiptuning, podniesienie mocy dla silnika 260 KM
Jestem po wizycie w ECU MAJSTER i.... Jest dobrze..poza tym każda 260KM ma serię ok 227KM i 370nm i taka prawda.. Ja pojechałem do ECU Majster po wizytach i telefonach z całej Polski.. I mam na razie 256KM i 417nm z 3 pomiarów a lecimy po 280KM i jakieś 450nm bez problemu.. Spieszyło mi się ale zoasysie mu auto na cały dzień
- jurass
- Posty: 345
- Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
- Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Silnik: B20NFT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: jesienne
- Województwo: Wlkp
Re: Chiptuning, podniesienie mocy dla silnika 260 KM
To akurat może być jedynie kwestia możliwej metody pomiarowej, jak wyżej opisuje @wassermann
Możesz wstawić jakieś wykresy przed i po?
Masz jakieś odczucia z jazdy, że coś się poprawiło?
-
- Posty: 6
- Rejestracja: środa 12 sty 2022, 21:16
- Posiadane auto: Opel Insignia B
- Silnik: 2.0 turbo 4x4 260KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Tomaszów Mazowiecki
- Województwo: Łódzkie
Re: Chiptuning, podniesienie mocy dla silnika 260 KM
Stało się..
ECU Majster
Finał to 280KM i 487nm
Różnice.. Ogromne
Wszystko na Insignia club polska na FB
Dodano po 16 sekundach:
289KM sorry
ECU Majster
Finał to 280KM i 487nm
Różnice.. Ogromne
Wszystko na Insignia club polska na FB
Dodano po 16 sekundach:
289KM sorry
- jurass
- Posty: 345
- Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
- Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Silnik: B20NFT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: jesienne
- Województwo: Wlkp
Re: Chiptuning, podniesienie mocy dla silnika 260 KM
A jak to tam znaleźć? Nie korzystam z takich wynalazków jak fejsbunio, wolę organizację takich miejsc jak takie forum, a nie wrzucanie wszystkiego jak leci do jednego worka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości