Przekladnia M32 w Insignii B
-
- Posty: 234
- Rejestracja: poniedziałek 16 paź 2017, 07:10
- Posiadane auto: Insignia GS Elite
- Silnik: 1.5 140KM ECOTEC
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Miasto
- Województwo: podlaskie
Przekladnia M32 w Insignii B
Pozwoliłem sobie założyć temat, w którym mam nadzieję, że nie pojawią się posty dotyczące problemów z manualem M32. Niestety Opel nadal ładuje te skrzynie nawet do nowej Insignii. Mimo zapewnień o modernizacji i nowym oleju przekładniowym, ryzyko dalszego ciągu problemów z tą przekładnią jest nader wysokie. Proponuję więc umieszczać tu wszystkie uwagi nt. pracy tej skrzyni, aby nie przegapić momentu kiedy zaczną się sypać łożyska. Co ciekawsze według ekspertów w tych skrzyniach zdecydowanie jest za mało oleju, a zalecany poziom to 2,6L (przy wymianie). Natomiast według Opla wystarczy 1,9L i tyle ASO zalewa przy wymianie. Także warto na te skrzynie uważać.
-
- Posty: 234
- Rejestracja: poniedziałek 16 paź 2017, 07:10
- Posiadane auto: Insignia GS Elite
- Silnik: 1.5 140KM ECOTEC
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Miasto
- Województwo: podlaskie
Re: Przekladnia M32 w Insignii B
PS. O stosowanych przekładniach można przeczytać tutaj:
http://www.opel-infos.de/modelle/insignia_b5t.html
http://www.opel-infos.de/modelle/insignia_b5t.html
- admin
- Site Admin
- Posty: 478
- Rejestracja: czwartek 09 lut 2017, 20:44
- Posiadane auto: Toyota RAV4 AWDi
- Silnik: 2.5 Hybrid 222 KM
- Rocznik auta: 2022
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
Re: Przekladnia M32 w Insignii B
Jutro napiszę coś w tym temacie...jako ciekawostkę...
Admin też człowiek - masz problem napisz.
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4
-
- Posty: 90
- Rejestracja: poniedziałek 11 wrz 2017, 15:30
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 1.5 Turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kwidzyn
- Województwo: Pomorskie
Re: Przekladnia M32 w Insignii B
To jest ten 6- biegowy automat tak?
- LEM
- Posty: 284
- Rejestracja: poniedziałek 03 lip 2017, 19:51
- Posiadane auto: Opel Insignia GS
- Silnik: 1.5T 165KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: Wielkopolskie
Re: Przekladnia M32 w Insignii B
Nie, manual.
-
- Posty: 90
- Rejestracja: poniedziałek 11 wrz 2017, 15:30
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 1.5 Turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kwidzyn
- Województwo: Pomorskie
Re: Przekladnia M32 w Insignii B
Sorki w pracy byłem i nie doczytałem.
- admin
- Site Admin
- Posty: 478
- Rejestracja: czwartek 09 lut 2017, 20:44
- Posiadane auto: Toyota RAV4 AWDi
- Silnik: 2.5 Hybrid 222 KM
- Rocznik auta: 2022
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
Re: Przekladnia M32 w Insignii B
A więc co do skrzyni M32...moja Astra K - przebieg 3802 km właśnie jest po wymianie kilku łózysk...w kość dostały 2 łożyska w skrzyni...objaw tego uszkodzenia to ruszający się na 2/4/6 biegu drążek oraz huczenie skrzyni zdiagnozowane przeze mnie jako buczenie/bzyczenie podczas hamowania silnikiem. Problem wyłapany przez szefa ASO i Mistrza warsztatu podczas jazd testowych. Prewencyjnie na gwarancji wymienione zostały 4 łożyska. Zalano nowy olej etc...z rozmów wynika, że była to pierwsza Astra K z taką wadą przy czym wada ta wynikała ze zbyt ciasnego spasowania/skręcenia? skrzyni w fabryce i to wygenerowało problem. Trafiło na mnie - no cóż..od tego jest gwarancja przy czym FlexiCare na pewno dokupię. Cala akcja trwała 5 dni ale skończyła się pozytywnie w ramach gwarancji.
Admin też człowiek - masz problem napisz.
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4
-
- Posty: 90
- Rejestracja: poniedziałek 11 wrz 2017, 15:30
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 1.5 Turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kwidzyn
- Województwo: Pomorskie
Re: Przekladnia M32 w Insignii B
W teście Insigni Marek Drivers miał podobny problem z parzystymi biegami.
Opowiem wam historie mojego poprzedniego samochodu... mieszkam w Norwegii a jak pewnie wiecie tutaj są bardzo duże zniżki na samochody elektryczne. Dwa lata temu sprzedałem mojego hyiundaia i40 diesel. Zakupiłem go jako 1 roczny i jeździłem nim dwa lata. Zero problemów tylko oczywiście coroczny serwis. Po dwóch latach kupiłem elektryczne BMW i3... i wtedy zaczęła się zabawa miałem ja 2 lata a w tym czasie 5 usterek:
1. kompresor klimy padł, czekanie na cześć z Niemiec 2 tygodnie w tym czasie jazda ze strasznym hukiem, który był nie do wytrzymania. Gdy cześć w końcu doszła samochód 4 dni w serwisie
2. Czujnik poduszki kierowcy padl, a wiec samochód nie zdolny do jazdy ponieważ komputer tego zabraniał... samochód na lawecie pojechał do serwisu i spędził tam 2 dni
3. Dziwne dźwięki z przedniego koła i po dłuższej jeździe smród... samochód na lawecie pojechał do serwisu bo bałem się jechać, spędził w nim tydzień! Wadliwa okazała się cześć która ładuje baterie gdy puszcza się pedał przyspieszenia.
4. Czujnik poduszki pasazera... procedura analogiczna jak w pkt. 2
5. Błędy w oprogramowaniu... zdazaly się sytuacje, ze przez cały dzień na wyswietlaczu pojawiał się komunikat „No Signal”, aby następnego dnia wszystko było Ok
A wiec po moim długim wywodzie chce wam uświadomić, ze każdy producent samochodów teraz produkuje buble, każdy! Nie ważne czy opel, czy Hyundai czy BMW... Wiec nie przejmujmy się wpadkami naszych samochodów bo przecież i tak mamy 5- letnia gwarancje:-) Pozdrawiam
Opowiem wam historie mojego poprzedniego samochodu... mieszkam w Norwegii a jak pewnie wiecie tutaj są bardzo duże zniżki na samochody elektryczne. Dwa lata temu sprzedałem mojego hyiundaia i40 diesel. Zakupiłem go jako 1 roczny i jeździłem nim dwa lata. Zero problemów tylko oczywiście coroczny serwis. Po dwóch latach kupiłem elektryczne BMW i3... i wtedy zaczęła się zabawa miałem ja 2 lata a w tym czasie 5 usterek:
1. kompresor klimy padł, czekanie na cześć z Niemiec 2 tygodnie w tym czasie jazda ze strasznym hukiem, który był nie do wytrzymania. Gdy cześć w końcu doszła samochód 4 dni w serwisie
2. Czujnik poduszki kierowcy padl, a wiec samochód nie zdolny do jazdy ponieważ komputer tego zabraniał... samochód na lawecie pojechał do serwisu i spędził tam 2 dni
3. Dziwne dźwięki z przedniego koła i po dłuższej jeździe smród... samochód na lawecie pojechał do serwisu bo bałem się jechać, spędził w nim tydzień! Wadliwa okazała się cześć która ładuje baterie gdy puszcza się pedał przyspieszenia.
4. Czujnik poduszki pasazera... procedura analogiczna jak w pkt. 2
5. Błędy w oprogramowaniu... zdazaly się sytuacje, ze przez cały dzień na wyswietlaczu pojawiał się komunikat „No Signal”, aby następnego dnia wszystko było Ok
A wiec po moim długim wywodzie chce wam uświadomić, ze każdy producent samochodów teraz produkuje buble, każdy! Nie ważne czy opel, czy Hyundai czy BMW... Wiec nie przejmujmy się wpadkami naszych samochodów bo przecież i tak mamy 5- letnia gwarancje:-) Pozdrawiam
- admin
- Site Admin
- Posty: 478
- Rejestracja: czwartek 09 lut 2017, 20:44
- Posiadane auto: Toyota RAV4 AWDi
- Silnik: 2.5 Hybrid 222 KM
- Rocznik auta: 2022
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
Re: Przekladnia M32 w Insignii B
Każde auto ma swoje bolączki i na to trzeba być przygotowanym. Ja już jedną skrzynię M32 w Astrze H wymieniłem. Dla zainteresowanych mogę wstawić fotki jak wygląda wybita dziura przez wałek Opel po to wymyślił FlexiCare aby z niego korzystać i dlatego obecnie czekam na propozycję od mojego dilera jaki pakiet wybrać.
Admin też człowiek - masz problem napisz.
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4
-
- Posty: 234
- Rejestracja: poniedziałek 16 paź 2017, 07:10
- Posiadane auto: Insignia GS Elite
- Silnik: 1.5 140KM ECOTEC
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Miasto
- Województwo: podlaskie
Re: Przekladnia M32 w Insignii B
No właśnie ja ze względu na M32 wywalczyłem zniżke na FlexiCare na dwa lata, ale może dokupię jeszcze rok.
-
- Posty: 90
- Rejestracja: poniedziałek 11 wrz 2017, 15:30
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 1.5 Turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kwidzyn
- Województwo: Pomorskie
Re: Przekladnia M32 w Insignii B
W Norwegii każdy producent musi dać minimum 5 lat gwarancji.
-
- Posty: 234
- Rejestracja: poniedziałek 16 paź 2017, 07:10
- Posiadane auto: Insignia GS Elite
- Silnik: 1.5 140KM ECOTEC
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Miasto
- Województwo: podlaskie
Re: Przekladnia M32 w Insignii B
Nie macie problemów z 2 biegiem - czasami ciężko wchodzi, a i 1 czasami się blokuje - zasprzęglenie i rozprzęglenie pomaga.
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: Przekladnia M32 w Insignii B
Jeżeli 2 bieg zazgrzyta przy szybkiej zmianie to może wskazywać na niepełne wciśnięcie sprzęgła, ale konieczność podwójnego wyciskania sprzęgła, żeby zapiąć dwójkę to problem z synchronizatorem drugiego biegu.
-
- Posty: 234
- Rejestracja: poniedziałek 16 paź 2017, 07:10
- Posiadane auto: Insignia GS Elite
- Silnik: 1.5 140KM ECOTEC
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Miasto
- Województwo: podlaskie
Re: Przekladnia M32 w Insignii B
Nie zgrzyta ale wchodzi z oporem. Podwójne wciskanie dotyczy 1 i jak auto już stoi.
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: Przekladnia M32 w Insignii B
Dywanik nie blokuje pełnego wciśnięcie pedału sprzęgła? Wciskasz pedał do podłogi? Pozostałe biegi wchodzą bez żadnego problemu? Jesteś w stanie redukować wszystkie biegi w dół np.z 4 biegu przy 100 km/h na 3, z 3 biegu na 2 przy 40 km/h i załóżmy z 2 na 1 przy 20 km/h?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości