2.0 Cdti check engine
- omox
- Posty: 72
- Rejestracja: niedziela 16 lip 2017, 18:20
- Posiadane auto: Insignia B GS
- Silnik: 2.0 170KM B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: DG
- Województwo: śląskie
Re: 2.0 Cdti check engine
Kolejny raz wylądowałem w serwisie, wymiana termostatu nie pomogła i znów w prezencie otrzymałem check engine i ograniczoną moc silnika.
-
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek 29 sty 2018, 08:42
- Posiadane auto: Opel Insignia ST
- Silnik: D20DTR AT8 AWD
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Polska
- Województwo: Mazowieckie
Re: 2.0 Cdti check engine
u mnie również kolejny raz ograniczona moc silnika i check engine na autostradzie w Austrii
zjechałem do pierwszego lepszego serwisu opla i co zdiagnozowali?
za wysoka temperatura zasysanego powietrza, spowodowana przez nadmiar śniegu i lodu na atrapie grila, czyli chłodnicy!
to jest chyba jakiś żart!
samochód nie jest przystosowany do jazdy w warunkach zimowych?!?
czy ktoś spotkał się z taką sytuacją?
nie znam błędów, bo ciężko mi było się z nimi komunikować, a najważniejsze, że mogłem wrócić do Polski.
2 miesiąc użytkowania i 2 raz nieplanowana wizyta w serwisie
powoli zaczynam żałować wyboru insignii...
zjechałem do pierwszego lepszego serwisu opla i co zdiagnozowali?
za wysoka temperatura zasysanego powietrza, spowodowana przez nadmiar śniegu i lodu na atrapie grila, czyli chłodnicy!
to jest chyba jakiś żart!
samochód nie jest przystosowany do jazdy w warunkach zimowych?!?
czy ktoś spotkał się z taką sytuacją?
nie znam błędów, bo ciężko mi było się z nimi komunikować, a najważniejsze, że mogłem wrócić do Polski.
2 miesiąc użytkowania i 2 raz nieplanowana wizyta w serwisie
powoli zaczynam żałować wyboru insignii...
-
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek 29 sty 2018, 08:42
- Posiadane auto: Opel Insignia ST
- Silnik: D20DTR AT8 AWD
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Polska
- Województwo: Mazowieckie
Re: 2.0 Cdti check engine
odwiedziłem serwis swojego dilera
nic nie zdiagnozowali, ale ze względu na fakt, iż to już 2 ta sama usterka, wymienili zaworek obejściowy chłodnicy EGR
jeżeli sytuacja się powtórzy, krok po kroku będą wymieniać kolejne elementy
nic nie zdiagnozowali, ale ze względu na fakt, iż to już 2 ta sama usterka, wymienili zaworek obejściowy chłodnicy EGR
jeżeli sytuacja się powtórzy, krok po kroku będą wymieniać kolejne elementy
-
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek 29 sty 2018, 08:42
- Posiadane auto: Opel Insignia ST
- Silnik: D20DTR AT8 AWD
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Polska
- Województwo: Mazowieckie
Re: 2.0 Cdti check engine
i poraz kolejny to samo!
ograniczona moc silnika i check engine!
znowu ten sam błąd P0127
trafiłem do w miarę rzetelnego serwisu, który powiedział mi w końcu, że czujnik temperatury powietrza dolotowego jest uszkodzony i jest do wymiany, ale oczywiście takiego nie mają na stanie, no i jak zawsze brak auta zastępczego na stanie.
wykasowali błąd i kontynuacja jazdy do następnej awarii - bo taka prędzej czy późnej wystąpi!
podejście serwisu dilera u którego kupiłem auto, bez komentarza - omijajcie szerokim łukiem dilerów i serwisy ze stolicy!
ograniczona moc silnika i check engine!
znowu ten sam błąd P0127
trafiłem do w miarę rzetelnego serwisu, który powiedział mi w końcu, że czujnik temperatury powietrza dolotowego jest uszkodzony i jest do wymiany, ale oczywiście takiego nie mają na stanie, no i jak zawsze brak auta zastępczego na stanie.
wykasowali błąd i kontynuacja jazdy do następnej awarii - bo taka prędzej czy późnej wystąpi!
podejście serwisu dilera u którego kupiłem auto, bez komentarza - omijajcie szerokim łukiem dilerów i serwisy ze stolicy!
-
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek 29 sty 2018, 08:42
- Posiadane auto: Opel Insignia ST
- Silnik: D20DTR AT8 AWD
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Polska
- Województwo: Mazowieckie
Re: 2.0 Cdti check engine
powtórka z rozrywki w dniu dzisiejszym!
ograniczona moc silnika i check engine!
i zaobserwowałem jeszcze dzisiaj podwyższą temp. oleju
co zrobił serwis? wykasował błąd i jazda dalej!
jutro wizyta w serwisie dealera, zobaczymy co zdiagnozują...
ograniczona moc silnika i check engine!
i zaobserwowałem jeszcze dzisiaj podwyższą temp. oleju
co zrobił serwis? wykasował błąd i jazda dalej!
jutro wizyta w serwisie dealera, zobaczymy co zdiagnozują...
- omox
- Posty: 72
- Rejestracja: niedziela 16 lip 2017, 18:20
- Posiadane auto: Insignia B GS
- Silnik: 2.0 170KM B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: DG
- Województwo: śląskie
Re: 2.0 Cdti check engine
Moja też kolejny raz w serwisie, check engine i ograniczona moc silnika,osobiście mam już dosyć, naprawa polega na kasowaniu błędu, zdiagnozować nic konkretnie serwis nie potrafi. 8 tyś na blacie, a ja boję się jechać w trasę ...
-
- Posty: 261
- Rejestracja: sobota 21 paź 2017, 18:37
- Posiadane auto: Opel Insignia GS
- Silnik: F20DVH AT8
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
Re: 2.0 Cdti check engine
To chyba w trójkę mamy pecha. Moje auto tez dzis trafilo do serwisu z check engine do serwisu naszego forumowego dealera. Wedlug onstar błąd p2138, co na szybko znalazlem, dotyczy czujnika położenia pedalu gazu. Jak dojechalem do serwisu to kontrolka check engine już się nie swieciła. Auto w trakcie diagnostyki.omox pisze:Moja też kolejny raz w serwisie, check engine i ograniczona moc silnika,osobiście mam już dosyć, naprawa polega na kasowaniu błędu, zdiagnozować nic konkretnie serwis nie potrafi. 8 tyś na blacie, a ja boję się jechać w trasę ...
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek 29 sty 2018, 08:42
- Posiadane auto: Opel Insignia ST
- Silnik: D20DTR AT8 AWD
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Polska
- Województwo: Mazowieckie
Re: 2.0 Cdti check engine
Omox, widzę, że mamy podobne doświadczenia z rozwiązywaniem problemów przez serwisy, z tym, że widzę, że u Ciebie to już chociaż trochę podzespołów wymienili...
odczucia mam podobne i też mam tego dosyć i poprosiłem prawnika o sprawdzanie możliwości reklamowania mojego samochodu (auto w leasingu)
niemniej jednak, po usilnej walce z moim dilerem, w końcu zdecydowali się na głębszą diagnostykę i dzisiaj zostawiłem auto - zobaczymy czy coś to pomorze
zastanawiam się, czy jest możliwość zdobycia oprogramowania, żebym sam sobie mógł kasować błędy, bo tyle co do tej pory zrobiły serwisy to i ja chyba bym mógł sam robić
odczucia mam podobne i też mam tego dosyć i poprosiłem prawnika o sprawdzanie możliwości reklamowania mojego samochodu (auto w leasingu)
niemniej jednak, po usilnej walce z moim dilerem, w końcu zdecydowali się na głębszą diagnostykę i dzisiaj zostawiłem auto - zobaczymy czy coś to pomorze
zastanawiam się, czy jest możliwość zdobycia oprogramowania, żebym sam sobie mógł kasować błędy, bo tyle co do tej pory zrobiły serwisy to i ja chyba bym mógł sam robić
-
- Posty: 90
- Rejestracja: poniedziałek 11 wrz 2017, 15:30
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 1.5 Turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kwidzyn
- Województwo: Pomorskie
Re: 2.0 Cdti check engine
Kto z was już chce sprzedać?
Dodano po 1 minucie 38 sekundach:
?
Dodano po 1 minucie 38 sekundach:
?
- Załączniki
-
- 30C4283C-2168-42B7-8FFC-2D1E80E5D937.jpeg (402.28 KiB) Przejrzano 6758 razy
-
- Posty: 338
- Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wro
- Województwo: DLN
Re: 2.0 Cdti check engine
Może omox? Pisał, że ma 8k przejechane
- omox
- Posty: 72
- Rejestracja: niedziela 16 lip 2017, 18:20
- Posiadane auto: Insignia B GS
- Silnik: 2.0 170KM B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: DG
- Województwo: śląskie
Re: 2.0 Cdti check engine
Nie nie ja , moja zaraza jest biała.
-
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek 29 sty 2018, 08:42
- Posiadane auto: Opel Insignia ST
- Silnik: D20DTR AT8 AWD
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Polska
- Województwo: Mazowieckie
Re: 2.0 Cdti check engine
diagnoza serwisu: niedopięta masa na turbinie
niestety serwis, na podstawie zaleceń działu technicznego Opla nie zagwarantuje mi, że to napewno to była przyczyna powtarzającej się usterki
mam odebrać auto, jeździć i obserwować!!!
ale auta niestety nie mogę narazie odebrać, bo podczas diagnostyki, rozwalili mi przednią szybę!
niestety serwis, na podstawie zaleceń działu technicznego Opla nie zagwarantuje mi, że to napewno to była przyczyna powtarzającej się usterki
mam odebrać auto, jeździć i obserwować!!!
ale auta niestety nie mogę narazie odebrać, bo podczas diagnostyki, rozwalili mi przednią szybę!
-
- Posty: 234
- Rejestracja: poniedziałek 16 paź 2017, 07:10
- Posiadane auto: Insignia GS Elite
- Silnik: 1.5 140KM ECOTEC
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Miasto
- Województwo: podlaskie
Re: 2.0 Cdti check engine
Niestety fachowość serwisów pozostawia wiele do życzenia. I bynajmniej nie chodzi tu o serwisy konkretnej marki, tylko chyba ogólnie kulturę i wykształcenie osób pracujących w serwiwsach. A niestety samochody to już skomplikowane urządzenia i może w seriwsach powinni pracować ludzie po fachowych studiach, nie wykluczając elektrotechniki, elektroniki i informatyki. Tyle, że ani technika ani politechniki nie nadążają za rozwojem technologii. A kursy producentów dla ASO ograniczaja się do sztywnych procedur i typowych usterek, i jak trafi się coś nietypowego to już problem. Współczuję problemów z autem. Może w ramach rekompensaty wywalcz coś od Opla. Samochodu raczej nie zwrócisz, ale może gwarancję rozszerzycz na 5 lat gratis?
- omox
- Posty: 72
- Rejestracja: niedziela 16 lip 2017, 18:20
- Posiadane auto: Insignia B GS
- Silnik: 2.0 170KM B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: DG
- Województwo: śląskie
Re: 2.0 Cdti check engine
U mnie stwierdzono błąd P0128, występuje tylko w konfiguracji z ogrzewaniem postojowym, Opel bada sprawę, na dzień dzisiejszy brak rozwiązania, prawdopodobnie będzie akcja naprawcza polegająca na aktualizacji oprogramowania, kiedy nie wiadomo. Na razie nie mogę używać webasto, za które zapłaciłem 6tys netto.
-
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek 29 sty 2018, 08:42
- Posiadane auto: Opel Insignia ST
- Silnik: D20DTR AT8 AWD
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Polska
- Województwo: Mazowieckie
Re: 2.0 Cdti check engine
Gwarancję rozszerzoną już mam, a diler ma głęboko w poważaniu problemy z moim samochodem.
jak się zapytałem o rekompensatę, to mi powiedzieli, że mogę napisać reklamację i wysłać do Opla!
zgadzam się, że obecne generacje samochodów to skomplikowane urządzenie i większość cierpi na "choroby wieku dziecięcego", dlatego też zarówno dilerzy jak i serwisanci, ale przede wszystkim producenci powinni dbać o satysfakcję klienta i naprawiać auto, a nie mówić, że wymienimy najpierw 1 element i proszę jeździć do następnej awarii, a później wymienimy inny element
poprzednio jeździłem Mazdą 6GJ i również miałem problem na początku, ale tam podejście do klienta było zupełnie inne.
również nie wiedzieli do końca, co jest i jakie mogą być skutki, więc wymienili prawie pół silnika wraz z osprzętem za jednym zamachem i bez problemu przejeździłem 150tyś. km
@omox: na Twoim miejscu nawet bym się nie zastanawiał i reklamował samochód
jak się zapytałem o rekompensatę, to mi powiedzieli, że mogę napisać reklamację i wysłać do Opla!
zgadzam się, że obecne generacje samochodów to skomplikowane urządzenie i większość cierpi na "choroby wieku dziecięcego", dlatego też zarówno dilerzy jak i serwisanci, ale przede wszystkim producenci powinni dbać o satysfakcję klienta i naprawiać auto, a nie mówić, że wymienimy najpierw 1 element i proszę jeździć do następnej awarii, a później wymienimy inny element
poprzednio jeździłem Mazdą 6GJ i również miałem problem na początku, ale tam podejście do klienta było zupełnie inne.
również nie wiedzieli do końca, co jest i jakie mogą być skutki, więc wymienili prawie pół silnika wraz z osprzętem za jednym zamachem i bez problemu przejeździłem 150tyś. km
@omox: na Twoim miejscu nawet bym się nie zastanawiał i reklamował samochód
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 50 gości