Ktoś z was przekroczył 10 tysięcy w Isi z tym silnikiem? Zauważyliście różnice w jego mocy?
Pytam, bo wczoraj ( albo przedwczoraj) rano przekroczyłem magiczną granicę i auto dostało drugie życie, jakby przybyło 30% mocy. Przyspiesza jak poparzone, prędkość maksymalna wyższa o 20-pare kilometrów niż jeszcze kilka dni temu. Nie jest to kwestia paliwa, bo przed chwilą wlałem trzeci bak i dalej jest moc
Opel stosuje jakiś ogranicznik mocy, żeby silnika nie męczyć na początku eksploatacji, czy ma to związek ze sprężyna, która mi odpadła?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
2.0 TURBO D, przebieg powyżej 10k
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
2.0 TURBO D, przebieg powyżej 10k
Ostatnio zmieniony wtorek 27 mar 2018, 11:14 przez Cloud, łącznie zmieniany 1 raz.
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: 2.0 TURBO D, przebieg powyżej 10k
Ciekawe spostrzeżenie. Ktoś też to zauważył? Jeśli tak, to zapewne jakieś zabezpieczenie na czas docierania silnika. Nigdy o tym nie słyszałem. Ktoś może to potwierdzić?Cloud pisze:Ktoś z was przekroczył 10 tysięcy w Isi z tym silnikiem? Zauważyliście różnice w jego mocy?
Pytam, bo wczoraj ( albo przedwczoraj) rano przekroczyłem magiczną granicę i auto dostało drugie życie, jakby przybyło 30% mocy. Przyspiesza jak poparzone, prędkość maksymalna wyższa o 20-pare kilometrów niż jeszcze kilka dni temu. Nie jest to kwestia paliwa, bo przed chwilą wlałem trzeci bak i dalej jest moc
Opel stosuje jakiś ogranicznik mocy, żeby silnika nie męczyć na początku eksploatacji, czy ma to związek ze sprężyna, która mi odpadła?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 261
- Rejestracja: sobota 21 paź 2017, 18:37
- Posiadane auto: Opel Insignia GS
- Silnik: F20DVH AT8
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
Re: 2.0 TURBO D, przebieg powyżej 10k
Ja mam zrobione 30 tys. i nie zauważyłem aby coś się zmieniło. Kilka razy jechałem ponad 200km/h, ale nie sprawdzałem prędkości maksymalnej.
-
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek 29 sty 2018, 08:42
- Posiadane auto: Opel Insignia ST
- Silnik: D20DTR AT8 AWD
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Polska
- Województwo: Mazowieckie
Re: 2.0 TURBO D, przebieg powyżej 10k
ja też nic takiego nie zauważyłem
- BearMan
- Posty: 14
- Rejestracja: czwartek 12 kwie 2018, 20:55
- Posiadane auto: Opel Insignia B
- Silnik: 2.0 170 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Zawiercie
- Województwo: śląskie
Re: 2.0 TURBO D, przebieg powyżej 10k
Mam przejechane powyżej 10 tyś i moim zdaniem auto lepiej się zbiera, jakby szybciej żwawiej płynniej, też odnoszę takie wrażenie jakby się dotarło fakt ten miał miejsce po 10 tyś kilometrów
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: 2.0 TURBO D, przebieg powyżej 10k
Ja miałem zbliżone wrażenie w benzynie po przekroczeniu 1,000 km. Pierwsza trasa, jazda spokojna, wcześniej jeździłem wokół miasta po ekspresówkach tylko żeby wyjeździć pierwsze kilkaset km spokojnie i "dotrzeć", a przy okazji poznać auto, no i dla przyjemności
Ale około tego tysiąca wypadły pierwsze trudne wyprzedzania na krajówce bez pobocza, więc pedał poszedł do końca, a silnik na obroty. Akurat żona jechała, ja obok. I, nie powiem, byliśmy cokolwiek rozczarowani. Po Vectrze C z dieslem i chipem na 180/400 ta nasza nowa benzyna 250/400 cokolwiek słabiej wypadała. Aż tu nagle jakby oddechu dostała i zaczęła śmigać jak inne auto. Oboje mieliśmy natychmiast wrażenie, że auto zdecydowanie się obudziło, jakby porzuciło kaganiec. Ba, narodziło się, bo w końcu to było to!
M.
Ale około tego tysiąca wypadły pierwsze trudne wyprzedzania na krajówce bez pobocza, więc pedał poszedł do końca, a silnik na obroty. Akurat żona jechała, ja obok. I, nie powiem, byliśmy cokolwiek rozczarowani. Po Vectrze C z dieslem i chipem na 180/400 ta nasza nowa benzyna 250/400 cokolwiek słabiej wypadała. Aż tu nagle jakby oddechu dostała i zaczęła śmigać jak inne auto. Oboje mieliśmy natychmiast wrażenie, że auto zdecydowanie się obudziło, jakby porzuciło kaganiec. Ba, narodziło się, bo w końcu to było to!
M.
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: 2.0 TURBO D, przebieg powyżej 10k
Widzę że jeździliśmy identycznie zrobioną Vectrą C 180/400. Też po jazdach próbnych byłem mega rozczarowany. Teraz czekam na nowe auto 8 mam nadzieję że z czasem mnie też zaskoczy. Póki co pogodziłem się z tym że już tak dynamicznie nie pojeżdżę nowym 1.5 165km.wassermann pisze:Ja miałem zbliżone wrażenie w benzynie po przekroczeniu 1,000 km. Pierwsza trasa, jazda spokojna, wcześniej jeździłem wokół miasta po ekspresówkach tylko żeby wyjeździć pierwsze kilkaset km spokojnie i "dotrzeć", a przy okazji poznać auto, no i dla przyjemności
Ale około tego tysiąca wypadły pierwsze trudne wyprzedzania na krajówce bez pobocza, więc pedał poszedł do końca, a silnik na obroty. Akurat żona jechała, ja obok. I, nie powiem, byliśmy cokolwiek rozczarowani. Po Vectrze C z dieslem i chipem na 180/400 ta nasza nowa benzyna 250/400 cokolwiek słabiej wypadała. Aż tu nagle jakby oddechu dostała i zaczęła śmigać jak inne auto. Oboje mieliśmy natychmiast wrażenie, że auto zdecydowanie się obudziło, jakby porzuciło kaganiec. Ba, narodziło się, bo w końcu to było to!
M.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
- Bartek
- Posty: 10
- Rejestracja: piątek 10 lis 2017, 16:06
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 165 AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Poznań
- Województwo: Wiekopolskie
Re: 2.0 TURBO D, przebieg powyżej 10k
Miałem podobnie, po przekroczeniu równo 10k km samochód zaczął lepiej się zbierać. Z tym, że mam benzynę 165 AT.
-
- Posty: 46
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2018, 09:26
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 170 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
Re: 2.0 TURBO D, przebieg powyżej 10k
a u mnie fruwa od początku jak rakieta
- FPWroclaw
- Posty: 205
- Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 22:24
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 200KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Wrocław-Katowice-Warszawa
- Województwo: Dolnośląskie
Re: 2.0 TURBO D, przebieg powyżej 10k
Jest zabezpieczenie - docierania, generalnie nie ma zasady kiedy "odpuści". Są samochody które są dotarte po 2,000km a inne mają szansę osiągnąć te wartości później.
Kilka służbek już miałem i generalnie:
- dotarcie,
- paliwo, szczególnie dobrej jakości benzyna (wystarczy 95), wpływa na "żwawość"
- kondycja oleju i filtra powietrza,
Mają realne przełożenie na odczucia zbierania się samochodu,
Kilka służbek już miałem i generalnie:
- dotarcie,
- paliwo, szczególnie dobrej jakości benzyna (wystarczy 95), wpływa na "żwawość"
- kondycja oleju i filtra powietrza,
Mają realne przełożenie na odczucia zbierania się samochodu,
Doradzę i poradzę w każdej kwestii dotyczącej Opla, Opla Insigni i pokrewnych.
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
Najlepsze oferty na rynku, odbiór we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach.
Zapraszam do kontaktu - mój email: p.bicz@mmcars.pl
(Pon-Pt 9-17, Sb 9-14)
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: 2.0 TURBO D, przebieg powyżej 10k
Nie ukrywam, że w swojej 2.0T od roku przestawiłem się na stałe na 98.
Na 95 miałem od początku epizody, że nie szła tak jak wydawało mi się, że powinna, a nawet co nieco słyszałem spalania detonacyjnego. Dźwięk znam jeszcze z "dawnych czasów motoryzacji", zresztą moja poprzednia 2.0T SIDI (identyczny silnik ozn. LTG) dała mi poznać ten dźwięk gdy uszkodził się przepływomierz. Odczuwalne było przy bucie w podłogę, wysokich obrotach i prędkości. Od czasu przejścia na 98 zapomniałem o temacie, śmiga jak ta lala, więc tak już zostawiłem. Zużycie paliwa bez zmian względem 95, tak samo koszmarnie wysokie
M.
Na 95 miałem od początku epizody, że nie szła tak jak wydawało mi się, że powinna, a nawet co nieco słyszałem spalania detonacyjnego. Dźwięk znam jeszcze z "dawnych czasów motoryzacji", zresztą moja poprzednia 2.0T SIDI (identyczny silnik ozn. LTG) dała mi poznać ten dźwięk gdy uszkodził się przepływomierz. Odczuwalne było przy bucie w podłogę, wysokich obrotach i prędkości. Od czasu przejścia na 98 zapomniałem o temacie, śmiga jak ta lala, więc tak już zostawiłem. Zużycie paliwa bez zmian względem 95, tak samo koszmarnie wysokie
M.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości