AT8 to klasyczny hydrokinetyczny automat, tyle że nowoczesny, i nie ma żadnych walących się dwumasów ani zestawów sprzęgieł jak DSG. O awariach AT8 na razie nie ma ani słowa.
M.
Insignia B 2.0 DTH 170 KM, AT 8-biegowy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: Insignia B 2.0 DTH 170 KM, AT 8-biegowy
Mamy ok. 63000 km i skrzynia działa znakomicie. Tylko wybierak zaczął szwankować i miał problem z zauważeniem pozycji P. Ale on miał wadę od początku, którą uznaliśmy za normę.
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Insignia B 2.0 DTH 170 KM, AT 8-biegowy
zazwyczaj problem z (jak to nazwałeś) zauważeniem właściwej pozycji wybranego biegu wiąże się z wadliwym pozycjonerem, czyli elementem skrzyni biegów. Polecam reklamować. W normalnych zakładach naprawia się sam pozycjoner, w ASO pewnie wymieniają całą skrzynię
-
- Posty: 1
- Rejestracja: czwartek 25 cze 2020, 18:46
- Posiadane auto: Insignia B Tourer
- Silnik: 2.0D 170KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdynia
- Województwo: Pomorskie
Re: Insignia B 2.0 DTH 170 KM, AT 8-biegowy
Czołem Panowie. Mam zrobione ponad 40k. AT8, 170KM i moje odczucia są takie, zwłaszcza przy spokojnej jeździe, że auto wpada w nieprzyjemny rezonans (już przy ok. 60-70km/h jest 8bieg macie podobnie?
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: Insignia B 2.0 DTH 170 KM, AT 8-biegowy
Ten rezonans, to jakaś wada. Ja przez 100k km z tym walczyłem. Serwisy rozkładały ręce. Jest tez osobny temat. Wibracje występowały w rożnym zakresie prędkości, jednak najgorsze (w moim przypadku) były okolice 150
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: Insignia B 2.0 DTH 170 KM, AT 8-biegowy
To u nas nigdy żadnych wibracji nie było nawet przy ponad 200 km/h. Przebieg już z 75000.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: czwartek 11 lut 2021, 06:32
- Posiadane auto: PSA
- Silnik: 1,6
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Głogów
- Województwo: Dolnośląskie
Re: Insignia B 2.0 DTH 170 KM, AT 8-biegowy
rahv, w automacie wymieniłeś już olej ?
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: Insignia B 2.0 DTH 170 KM, AT 8-biegowy
Tak przy ok. 74000 km i to z powodu pewnego problemu który zauważyłem. Opiszę. Jedziesz ze 20 km/h i gwałtownie przyspieszasz, ale tylko dosłownie ułamek sekundy, bo sytuacja się zmienia i hamujesz , po czym dosłownie po chwili wciskasz znowu i przyspieszasz mocno.
W takiej sytuacji skrzynia się zaczynała motać i wyraźnie opóźniała zmiany biegów tak jak wolny komputer, któremu wciśniesz kilka akcji na raz.
Po wymianie oleju metodą statyczną zrobiłem ten sam test i wszystko wróciło do normy, żadnego jąkania
Wymiana statyczna w naszych skrzyniach z niewymiennym filtrem jest gwarancją pełnego bezpieczeństwa. Właściciel warsztatu napraw skrzyń automatycznych polecał statycznie co 60000 km wymieniać. Tylko w astrze AT6 raczej co 30000 km ze względu na tendencje do przegrzewania.
W takiej sytuacji skrzynia się zaczynała motać i wyraźnie opóźniała zmiany biegów tak jak wolny komputer, któremu wciśniesz kilka akcji na raz.
Po wymianie oleju metodą statyczną zrobiłem ten sam test i wszystko wróciło do normy, żadnego jąkania
Wymiana statyczna w naszych skrzyniach z niewymiennym filtrem jest gwarancją pełnego bezpieczeństwa. Właściciel warsztatu napraw skrzyń automatycznych polecał statycznie co 60000 km wymieniać. Tylko w astrze AT6 raczej co 30000 km ze względu na tendencje do przegrzewania.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: czwartek 11 lut 2021, 06:32
- Posiadane auto: PSA
- Silnik: 1,6
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Głogów
- Województwo: Dolnośląskie
Re: Insignia B 2.0 DTH 170 KM, AT 8-biegowy
A we wszystkich insigniach z dieslem to trzeba robić?
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Insignia B 2.0 DTH 170 KM, AT 8-biegowy
co robić, wymieniać olej? w każdym automacie trzeba, żeby długo służył. Bez względu na to, co twierdzi ASO.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości