Dzien dobry,
jestem nowy wiec najpierw chcę się przywitać.
Chciałbym prosić o pomoc w sprawie kola pasowego walu korbowego w silniku f20dvh - insignia b 2.0cdti 22rok start&stop.
Wie ktoś może jak poprawnie ma działać takie kolo? Skalda sie ono z czesci kola zewnetrzengo z rowkami do pasa i czesci skręconej z walentynki ale zauważyłem u mnie ze po zdjęciu paska wielorowkowego moge kołem z rowkami wykonać ruch obrotowy w jednym kierunku uzywając niedużej siły jednego palca. Gdy puszcze kolo wraca do pozycji z którego zacząłem ruch jakby wewnatrz tego kola byla jakas sprężyna. Nie powinno to kolo pasowe byc ze sobą bardziej zespolone? Pytam ponieważ szukam przyczyny stukanie grzechotania przy dodawaniu gazu w obrotach 1200-1800 najbardziej słyszalne i dochodzi gdzieś właśnie z okolicy miejsca paska wielorowkowego. Do tego wyczuwalne są mocne wibracje przy każdym zatrzymaniu auta (automat) oraz niewielkie wibracje na postoju przy ustawieniu P. Widać to nawet na wewnętrzne lusterku ktore delikatnie wibruje. Auto mam od ponad roku przebieg 90tys. Nr części kola pasowego to 55514691 mozna znaleźć uzywane tylko pare sztuk na ebay de i allegro do silnika lsq
Za pomoc dziekuje i pozdrawiam Mariusz
Kolo pasowe wału korbowego f20dvh
-
- Posty: 3
- Rejestracja: niedziela 08 cze 2025, 12:23
- Posiadane auto: Insignia b
- Silnik: F20dvh
- Rocznik auta: 2022
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Śląskie x6s
Re: Kolo pasowe wału korbowego f20dvh
Temat do zamknięcia, usunięcia itp. Pozdrawiam.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: niedziela 08 cze 2025, 12:23
- Posiadane auto: Insignia b
- Silnik: F20dvh
- Rocznik auta: 2022
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Śląskie x6s
Re: Kolo pasowe wału korbowego f20dvh
Sprawa wyjaśniona. Temat do zamknięcia /usuniecia.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości