Kupno 2.0 CDTI biturbo.210km i at8
-
- Posty: 4
- Rejestracja: czwartek 17 sie 2023, 19:03
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Dąbrowa Górnicza
- Województwo: Śląskie
Kupno 2.0 CDTI biturbo.210km i at8
Witam. Jestem zainteresowany kupnem insigni gsi z 2018r z motorem 2.0 CDTI biturbo. Czy ktoś może podpowiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie. Czy ten motor sprawia problemy oraz jak spisuje się automat i napęd na cztery. Co z elektroniką w insigniach z tego roku. Dzięki za odpowiedź.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: czwartek 17 sie 2023, 19:03
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Dąbrowa Górnicza
- Województwo: Śląskie
Re: Kupno 2.0 CDTI biturbo.210km i at8
Dzięki za odpowiedź. Samochód kupiony.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: Pomorskie
Re: Kupno 2.0 CDTI biturbo.210km i at8
Mam nalatane takim 200 tys.
Silnik nie sprawia problemów ani napęd.
Problem był z dpf więc pozbyłem się całej ekologii.
Upierdliwy problem to plastikowa rura od turbo. Strzeli ci lub rozszczelni na 100%. Ja dwa razy już miałem z nią problem. jeśli się rozszczelni i masz sprawny dpf to nawet tego nie zauważysz bo nie kopci. Nowa kosztuje 600. Najlepiej od razu zrobić ją na cybant bo nie masz pojęcia kiedy strzeli. Na cybancie problem nie istnieje. Elektronika nie sprawia problemów. Elektrycznie trochę kuleje. A to czujniki parkowania przestają działać, a to otwieranie bagażnika nogą. Wszystko co jest elektryczne i wystawione na warunki atmosferyczne gnije. Jeśli masz rozkładany hak oplowski lepiej dobrze smaruj Linke od niego na zimę bo na wiosnę nie otworzysz.
Generalnie auto jest super.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Silnik nie sprawia problemów ani napęd.
Problem był z dpf więc pozbyłem się całej ekologii.
Upierdliwy problem to plastikowa rura od turbo. Strzeli ci lub rozszczelni na 100%. Ja dwa razy już miałem z nią problem. jeśli się rozszczelni i masz sprawny dpf to nawet tego nie zauważysz bo nie kopci. Nowa kosztuje 600. Najlepiej od razu zrobić ją na cybant bo nie masz pojęcia kiedy strzeli. Na cybancie problem nie istnieje. Elektronika nie sprawia problemów. Elektrycznie trochę kuleje. A to czujniki parkowania przestają działać, a to otwieranie bagażnika nogą. Wszystko co jest elektryczne i wystawione na warunki atmosferyczne gnije. Jeśli masz rozkładany hak oplowski lepiej dobrze smaruj Linke od niego na zimę bo na wiosnę nie otworzysz.
Generalnie auto jest super.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 4
- Rejestracja: czwartek 17 sie 2023, 19:03
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Dąbrowa Górnicza
- Województwo: Śląskie
Re: Kupno 2.0 CDTI biturbo.210km i at8
Rura za turbo?
-
- Posty: 63
- Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: Pomorskie
Re: Kupno 2.0 CDTI biturbo.210km i at8
O ta. Na zdjęciu zaznaczyłem miejsce gdzie puszcza. 
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 2
- Rejestracja: poniedziałek 11 wrz 2023, 06:19
- Posiadane auto: Insignia B 4x4 cdti
- Silnik: 2.0 cdti 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bełchatów
- Województwo: łódzkie
Re: Kupno 2.0 CDTI biturbo.210km i at8
Witam,
Kolego ablu - podeślij na priv info odnośnie wycięcia ekologii (namiar, koszta, zakres).
Dziękuję
Kolego ablu - podeślij na priv info odnośnie wycięcia ekologii (namiar, koszta, zakres).
Dziękuję
-
- Posty: 63
- Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: Pomorskie
Re: Kupno 2.0 CDTI biturbo.210km i at8
opisywałem usługę tutaj:
https://insigniaklub.pl/silniki-diesla- ... -t782.html
"Wycięte" zostało wszystko czyli: adblue, dpf, egr (i chyba katalizator ale pewności nie mam). dodatkowo zrobiono lekki chiptuning, fabrycznie auto miało mniej mocy niz fabryka podawała.
Wszytko razem kosztowało mnie 3,5 tys zł. ale było to już kilka lat temu.
Wszystko wykonano tutaj: Electric Serwis Rumia (https://goo.gl/maps/yYEJM5LS7dsihoSF9)
https://insigniaklub.pl/silniki-diesla- ... -t782.html
"Wycięte" zostało wszystko czyli: adblue, dpf, egr (i chyba katalizator ale pewności nie mam). dodatkowo zrobiono lekki chiptuning, fabrycznie auto miało mniej mocy niz fabryka podawała.
Wszytko razem kosztowało mnie 3,5 tys zł. ale było to już kilka lat temu.
Wszystko wykonano tutaj: Electric Serwis Rumia (https://goo.gl/maps/yYEJM5LS7dsihoSF9)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 6 gości