Mam identyczny silnik i wersje nadwozia jak ablu i też serii nie trzyma tz. 198km i 425 niuta
Mam do ciebie jeszcze pytanie, czy po usunieciu ekologii masz mocno okopcone końcówki wydechów
Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
-
- Posty: 4
- Rejestracja: środa 04 sty 2023, 18:30
- Posiadane auto: Insignia B GSI
- Silnik: B20DTR 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Szczecin
- Województwo: Zachodniopomorskie
-
- Posty: 63
- Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: Pomorskie
Re: Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
Nie. Po pierwsze to te chromowane końcówki to fake. Rura wydechowa jest zagięta ku dołowi i spaliny przez nie nie przechodzą. Po drugie auto wogóle nie kopci. Na zimnym po odpaleniu spaliny są siwe jak para z czajnika. Po rozgrzaniu na postoju nie widać żadnego dymu nawet po przygazowaniu. Podczas normalnej jazdy auto nic za sobą nie zostawia. Jak mocno depne na trasie to za dnia to coś tam z tyłu zostawiam ale nie jest to czarny dym. W nocy widzę go najlepiej na tle reflektorow aut za mną.Dawid200485 pisze:Mam identyczny silnik i wersje nadwozia jak ablu i też serii nie trzyma tz. 198km i 425 niuta
Mam do ciebie jeszcze pytanie, czy po usunieciu ekologii masz mocno okopcone końcówki wydechów
Generalnie uważam że zdrowe auto bez tej całej ekoszajby poinstalowanej nie ma prawa kopcić.
I teraz jak pojawia się coś dziwnego w spalinach to widzę to od razu i mogę naprawić zanim naprawdę będzie z tym problem. Było tak np z rurą od turbo. Pojawił się czarny dym w lusterku i na warsztat. Szybkie oględziny i wyszło że już zaczęła ta rura puszczać. Zrobione na cybant i chyba na wieki już. Normalnie nie zobaczyłbym dymu bo dpf by go ukrył a rura wystrzelilaby gdzieś w trasie i byłbym dopiero w dupie.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 4
- Rejestracja: środa 04 sty 2023, 18:30
- Posiadane auto: Insignia B GSI
- Silnik: B20DTR 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Szczecin
- Województwo: Zachodniopomorskie
Re: Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
U mnie auto przed liftem i nie mam pozaginanych rur tylko bezpośrednio wystają (dmuchaja) w te nierdzewne końcówki.
Ogólnie auto też nie kopci, może to jeszcze sadza delikatnie się wydmuchuje bo coraz mniej okopcone.
Mam jeszcze pytanie bo robiłem program w tej samej firmie co ty tylko odział w Szczecinie. I tu panowie mają problem bo ciągle coś dzieje się z silnikiem,
A to blad pompy paliwa a to EGT przy jeździe miejskiej dochodzi do 350-400 stopni a na autostradzie nawet pod 600 podchodzi.
Jak to wygląda u ciebie
Ogólnie auto też nie kopci, może to jeszcze sadza delikatnie się wydmuchuje bo coraz mniej okopcone.
Mam jeszcze pytanie bo robiłem program w tej samej firmie co ty tylko odział w Szczecinie. I tu panowie mają problem bo ciągle coś dzieje się z silnikiem,
A to blad pompy paliwa a to EGT przy jeździe miejskiej dochodzi do 350-400 stopni a na autostradzie nawet pod 600 podchodzi.
Jak to wygląda u ciebie
-
- Posty: 4
- Rejestracja: środa 04 sty 2023, 18:30
- Posiadane auto: Insignia B GSI
- Silnik: B20DTR 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Szczecin
- Województwo: Zachodniopomorskie
Re: Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
Tak jest u mnie
- Załączniki
-
- Screenshot_20230124_153047_Gallery.jpg (664 KiB) Przejrzano 1809 razy
-
- Posty: 4
- Rejestracja: środa 04 sty 2023, 18:30
- Posiadane auto: Insignia B GSI
- Silnik: B20DTR 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Szczecin
- Województwo: Zachodniopomorskie
Re: Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
U mnie rury są proste, i dmuchają w te nierdzewne końcówki, ale widzę że teraz coraz mniej tego czarnego osadu, może się biedaczka przedmuchuje wkoncu.
Robiłem też program w tej samej firmie co ty tylko w Szczecinie. I coś tu nie mogą sobie chłopaki poradzić, pierw wywalało mi błąd za wysokiego cisnienia pompy paliwa przy wciśnięciu i przytrzymaniu przez chwilę dłużej pedału gadu w podłodze, a po ponownej obróbce mapy wydaje mi się że EGT temperatura spalin jest zbyt wysoka przy jeździe miejskiej.
EGT miasto 250-350 stopni
EGT autostrada do 150km dochodzi do 650 stopni
Jak jest u ciebie.
Robiłem też program w tej samej firmie co ty tylko w Szczecinie. I coś tu nie mogą sobie chłopaki poradzić, pierw wywalało mi błąd za wysokiego cisnienia pompy paliwa przy wciśnięciu i przytrzymaniu przez chwilę dłużej pedału gadu w podłodze, a po ponownej obróbce mapy wydaje mi się że EGT temperatura spalin jest zbyt wysoka przy jeździe miejskiej.
EGT miasto 250-350 stopni
EGT autostrada do 150km dochodzi do 650 stopni
Jak jest u ciebie.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 CDTI 210KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: Pomorskie
Re: Wycięcie DPF insignia B biturbo 210KM
Nie mam żadnych błędów ani problemów. Jaka jest temperatura spalin nie wiem.Dawid200485 pisze:U mnie rury są proste, i dmuchają w te nierdzewne końcówki, ale widzę że teraz coraz mniej tego czarnego osadu, może się biedaczka przedmuchuje wkoncu.
Robiłem też program w tej samej firmie co ty tylko w Szczecinie. I coś tu nie mogą sobie chłopaki poradzić, pierw wywalało mi błąd za wysokiego cisnienia pompy paliwa przy wciśnięciu i przytrzymaniu przez chwilę dłużej pedału gadu w podłodze, a po ponownej obróbce mapy wydaje mi się że EGT temperatura spalin jest zbyt wysoka przy jeździe miejskiej.
EGT miasto 250-350 stopni
EGT autostrada do 150km dochodzi do 650 stopni
Jak jest u ciebie.
Jedyne co mi doskwierało jeszcze to pękające rury turbo, ale mam już zrobione na cybant i spokój. Wogóle nieszczelnosci w dolocie to był jedyny moment gdy auto kopcilo.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości