Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Tutaj omawiamy przymiarki i zakupy nowego Opla Insignia, a także rabaty i inne akcje
Awatar użytkownika
siejeje
Posty: 186
Rejestracja: poniedziałek 11 gru 2017, 22:58
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 1.5 165KM AT6
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: siejeje » wtorek 23 sty 2018, 10:33

Jeśli cena nie gra dużej roli (a widzę że chyba nie :)) to nie wywalaj nic i ciesz się full opcją :)

Awatar użytkownika
admin
Site Admin
Posty: 478
Rejestracja: czwartek 09 lut 2017, 20:44
Posiadane auto: Toyota RAV4 AWDi
Silnik: 2.5 Hybrid 222 KM
Rocznik auta: 2022
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: admin » wtorek 23 sty 2018, 10:53

To nie fura dla mnie ale ja decyduję co w niej będzie...bezkluczykowy obowiązkowo.
Admin też człowiek - masz problem napisz.
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4

Potasik
Posty: 72
Rejestracja: piątek 29 wrz 2017, 12:04
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2.0 Turbo 260KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: Potasik » wtorek 23 sty 2018, 11:05

Szczerze - czy na pewno chcesz tyle kasy wywalic na tego diesla? Jeśli chodzi o co dodać/odjąć to zależy jak bardzo zależy Ci na cięciu kosztów. I na czym CI zależy - dla mnie zbędne jest np. składanie lusterek a za dla kamery 360 st nie dałbym 4 tysi (asystent kierowcy 3).To samo nie dałbym 2700 za wyświetlacz 8 cali - ładny bajer ale sorki:) Za to przyciemnione szyby z 800 zl bym wziął. Dla mnie zbedny bajer to Opel Eye - tysiak więcej a korzyść dla mnie osobiście mizerna, najwyżej ryzyko usterki.
Dodałbym pakiet wyciszający do diesla. I zastanowiłbym się nad jasną skórą, z czarnym dachem wersji OPC dla mnie bomba. A i oczywiście alarm. Poza tym wygląda bardzo fajnie - kolor sam posiadam, jest piękny!

till
Posty: 90
Rejestracja: piątek 15 wrz 2017, 20:33
Posiadane auto: Insignia GS elite
Silnik: 1.5 165 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: till » wtorek 23 sty 2018, 11:11

Potasik pisze:
wtorek 23 sty 2018, 11:05
Szczerze - czy na pewno chcesz tyle kasy wywalic na tego diesla? Jeśli chodzi o co dodać/odjąć to zależy jak bardzo zależy Ci na cięciu kosztów. I na czym CI zależy - dla mnie zbędne jest np. składanie lusterek a za dla kamery 360 st nie dałbym 4 tysi (asystent kierowcy 3).To samo nie dałbym 2700 za wyświetlacz 8 cali - ładny bajer ale sorki:) Za to przyciemnione szyby z 800 zl bym wziął. Dla mnie zbedny bajer to Opel Eye - tysiak więcej a korzyść dla mnie osobiście mizerna, najwyżej ryzyko usterki.
Dodałbym pakiet wyciszający do diesla. I zastanowiłbym się nad jasną skórą, z czarnym dachem wersji OPC dla mnie bomba. A i oczywiście alarm. Poza tym wygląda bardzo fajnie - kolor sam posiadam, jest piękny!
Przyciemnione szyby ma w pakiecie premium razem z HUDem. Opel eye i tak będzie potrzebny do wzięcia kamery cofania. O co chodzi z tym wyświetlaczem 8 cali za 2700 ?

Dodano po 2 minutach 13 sekundach:
Hmm Opel eye jednak będzie potrzebny tylko do wzięcia pakietu kierowcy 4, mógłby ewentualnie wziac sama kamere cofania, bez pakietu za 2k (zakladam ze kamera cofania przy tak duzym samochodze jednak jest potrzebna)

Potasik
Posty: 72
Rejestracja: piątek 29 wrz 2017, 12:04
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2.0 Turbo 260KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: Potasik » wtorek 23 sty 2018, 11:18

till pisze:
wtorek 23 sty 2018, 11:11

Przyciemnione szyby ma w pakiecie premium razem z HUDem. Opel eye i tak będzie potrzebny do wzięcia kamery cofania. O co chodzi z tym wyświetlaczem 8 cali za 2700 ?
Małe niedopatrzenie, myślałem że pakiet premium to wyświetlacz plus przyciemnione szyby za 3500, co nie zmienia faktu że dla mnie hud+wyswietlacz za 2700 (800 odejmuje na przyciemnione szyby) to za dużo kasy na tego typu bajery które jeszcze moga zafundować trzeszczenie, ale wiem że dla niektórych to ważne elementy.
Hmmm, ja mam kamerę cofania a nie musiałem brać opel eye.

Awatar użytkownika
admin
Site Admin
Posty: 478
Rejestracja: czwartek 09 lut 2017, 20:44
Posiadane auto: Toyota RAV4 AWDi
Silnik: 2.5 Hybrid 222 KM
Rocznik auta: 2022
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: admin » wtorek 23 sty 2018, 11:18

Założenia tego auta są takie - mocny diesel -> 4x4 -> hak -> szklany dach -> pakiet OPC wew. -> automat -> i teraz...

Nie zależy mi na kamerze 360 stopni ale nie ma opcji na potrzebne opcje jak automatyczne parkowanie w przypadku pakietu fotela elektrycznego, kamera OpelEye potrzebna do aktywnego tempomatu -> kamera cofania -> nie wzięta do zestawienia bo jest w pakiecie, jasne wnętrze odpada, wyświetlacz musi być 8 cali -> alarm dla mnie zbyteczny, za tą kasę prościej zamontować ukryty przycisk,...a tak ogólnie auto idzie w leasing -> koszty nie grają roli...bo są potrzebne ;)
Admin też człowiek - masz problem napisz.
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4

Potasik
Posty: 72
Rejestracja: piątek 29 wrz 2017, 12:04
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2.0 Turbo 260KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: Potasik » wtorek 23 sty 2018, 11:20

Jeszcze jedna osobista refleksja - czy za jakieś 170 tysi (zakładam że za tyle pójdzie ten samochód po rabacie) warto kupić Insignię?

till
Posty: 90
Rejestracja: piątek 15 wrz 2017, 20:33
Posiadane auto: Insignia GS elite
Silnik: 1.5 165 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: till » wtorek 23 sty 2018, 11:21

@admin ta konfiguracja zatem jest już tak na wypasie że ciężko coś jeszcze dobrać - ja bym brał pakiet zimowy. Skoro koszty nie graja roli to tak jak ktoś wcześniej pisał niech ten ktoś kupuje i cieszy sie Iśka :)

Awatar użytkownika
admin
Site Admin
Posty: 478
Rejestracja: czwartek 09 lut 2017, 20:44
Posiadane auto: Toyota RAV4 AWDi
Silnik: 2.5 Hybrid 222 KM
Rocznik auta: 2022
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: admin » wtorek 23 sty 2018, 11:32

Odpowiadając na powyższe pytania...czy warto za 170 tysi? Nie wiem ale jak komuś się ta fura podoba? ;) Zresztą pokaż mi auto które będzie miało to co ta Isia za 170 tysi? Wtedy rozważę :)

Pakiet zimowy jest zbędny - poza podgrzewaną kierą -> jest w pakiecie OPC wew. -> masz podgrzewaną szybę...a auto stacjonuje w garażu więc -> zbędne...;)
Admin też człowiek - masz problem napisz.
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4

Potasik
Posty: 72
Rejestracja: piątek 29 wrz 2017, 12:04
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2.0 Turbo 260KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: Potasik » wtorek 23 sty 2018, 11:42

Nie wiem co komu się podoba ale myslę że 190km Arteon z 4motion znalazłby się w podobnej cenie z firmowym rabatem :) Ale dobra koniec, nie neguję już Isi, piekna jest przecież także niech bierze i się cieszy! :)

Awatar użytkownika
admin
Site Admin
Posty: 478
Rejestracja: czwartek 09 lut 2017, 20:44
Posiadane auto: Toyota RAV4 AWDi
Silnik: 2.5 Hybrid 222 KM
Rocznik auta: 2022
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: admin » wtorek 23 sty 2018, 11:48

Kombi...słowo klucz ;)
Admin też człowiek - masz problem napisz.
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4

coolik
Posty: 338
Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
Posiadane auto: Insignia
Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wro
Województwo: DLN

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: coolik » wtorek 23 sty 2018, 12:45

admin pisze:
wtorek 23 sty 2018, 11:18
....alarm dla mnie zbyteczny, za tą kasę prościej zamontować ukryty przycisk,...a tak ogólnie auto idzie w leasing -> koszty nie grają roli...bo są potrzebne ;)
Jeśli będziesz brał w leasing to alarm musisz wziąć. Z tego co się dowiadywałem dla pojazdów powyżej 100k bez alarmu nie dostaniesz leasingu w popularnych instytucjach i będzie problem z ubezpieczeniem.

rahv
Posty: 549
Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
Posiadane auto: Insignia Grand Sport
Silnik: 2.0D 170KM AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Bydgoszcz
Województwo: kujawsko-pomorskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: rahv » wtorek 23 sty 2018, 14:55

Mając alarm w razie kradzieży, czy dobierania się do auta dostajesz SMS z onstar więc chyba warto. Tylko bejsbola trzeba zawsze zabierać ze sobą.

balu
Posty: 125
Rejestracja: sobota 13 sty 2018, 09:41
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 1.6 Turbo 165 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: balu » wtorek 23 sty 2018, 19:15

rahv pisze:
wtorek 23 sty 2018, 14:55
Mając alarm w razie kradzieży, czy dobierania się do auta dostajesz SMS z onstar więc chyba warto. Tylko bejsbola trzeba zawsze zabierać ze sobą.
Taniej wychodzi GAP niż alarm :D

rahv
Posty: 549
Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
Posiadane auto: Insignia Grand Sport
Silnik: 2.0D 170KM AT8
Rocznik auta: 2018
Miasto: Bydgoszcz
Województwo: kujawsko-pomorskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: rahv » wtorek 23 sty 2018, 19:32

Eee tam. Żadnego dreszczyku emocji?


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości