Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Tutaj omawiamy przymiarki i zakupy nowego Opla Insignia, a także rabaty i inne akcje
Krzymon7
Posty: 9
Rejestracja: niedziela 29 kwie 2018, 09:33
Posiadane auto: Opel
Silnik: 2.0
Rocznik auta: 2017
Miasto: Miasto?
Województwo: Województwo?

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: Krzymon7 » poniedziałek 30 kwie 2018, 10:09

Też tak myślę. A w drive plan to w sumie za hak wyjdzie 50% ceny :)

Awatar użytkownika
pancer
Posty: 678
Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
Posiadane auto: Insignia ST Elite
Silnik: 1.5 165KM MT6
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: pancer » poniedziałek 30 kwie 2018, 11:34

Krzymon7 pisze:
niedziela 29 kwie 2018, 10:06
Pytanie:
Zamawiał ktoś oryginalny hak do insigni czy lepiej zakładać po odbiorze.
Isia z hakiem z fabryki to +3tys zł. Hak montowany u dealera to koszt 2500zł. Lecz podobno muszą wyciąć coś w zderzaku.
Hak ma służyć do założenia platformy do przewozu rowerów.
@Krzymon7 Ja jestem właśnie umówiony na domontowanie haka w MM Cars w Warszawie. Długo szukałem odpowiedniego. Nieoryginalny hak chowany pod podwoziem i całkowicie niewidoczny (nie demontowany) wycenili mi w innym salonie na ok. 4500PLN z montażem. To strasznie dużo piwa więc zrezygnowałem. W MM Cars będą mi montować Brink'a półautomat vertykalny za ok 2300PLN z montażem. Hak ma szansę być bardzo mało widoczny. Miałem do wyboru jeszcze hak Auto-Hak'a model E64V też vertykalny, ale zdecydowałem się na pewniejszą markę (Brink wrócił do oryginalnej nazwy bo przez pewien czas przyjął nazwę marki macierzystej Thule).

ablu
Posty: 63
Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2.0 CDTI 210KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: Pomorskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: ablu » niedziela 13 maja 2018, 04:03

Krzymon7 pisze:Pytanie:
Zamawiał ktoś oryginalny hak do insigni czy lepiej zakładać po odbiorze.
Isia z hakiem z fabryki to +3tys zł. Hak montowany u dealera to koszt 2500zł. Lecz podobno muszą wyciąć coś w zderzaku.
Hak ma służyć do założenia platformy do przewozu rowerów.
Ja zamówiłem z hakiem. Uznałem że ewentualne 500 złotych zysku nie jest warte szukania, czekania i ryzyka że coś nie będzie tak jak trzeba (w poprzednim moim samochodzie dokladalem hak i wyszło średnio)
Oryginalny hak bardzo mi się podoba. Złożony jest kompletnie nie widoczny. Składa się go i rozkłada ciągnąc za rączkę ukrytą pod zderzakiem.

Awatar użytkownika
Bartek
Posty: 10
Rejestracja: piątek 10 lis 2017, 16:06
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 165 AT
Rocznik auta: 2018
Miasto: Poznań
Województwo: Wiekopolskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: Bartek » czwartek 17 maja 2018, 18:30

Co koniecznie trzeba wziąć: LEDy
Co bardzo warto wziąć: pakiet Premium z HUDem
Co jest warte swoich pieniędzy: pakiet zimowy (obwiusli)
Na co w sumie można się skusić ale nie jest newralgiczne: aktywny tempomat
Czego nie warto raczej brać: pakiet kierowcy z systemem parkowania (warto wziąć tylko jeśli ktoś kompletnie nie umie parkować), wziąłem dla RCTA, które jest przydatne ale tylko dla tej jednej rzeczy chyba nie warto
Co nie jet warte złamanego grosza: nawigacja

Awatar użytkownika
pancer
Posty: 678
Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
Posiadane auto: Insignia ST Elite
Silnik: 1.5 165KM MT6
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: pancer » piątek 18 maja 2018, 07:42

Dodam, że dla mnie absolutnie zbędna jest ładowarka indukcyjna. Jeśli już ładuję telefon to kablem korzystając jednocześnie z AA. Nie zdarzyło się jeszcze, żebym musiał ładować dwa telefony jednocześnie. Przez ładowarkę tylko tracę miejsce w podłokietniku, nie mówiąc o tym, że notorycznie zostawiałem w niej telefon.

Awatar użytkownika
LEM
Posty: 284
Rejestracja: poniedziałek 03 lip 2017, 19:51
Posiadane auto: Opel Insignia GS
Silnik: 1.5T 165KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: Wielkopolskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: LEM » piątek 18 maja 2018, 08:29

Ja korzystam z ładowarki, ale fakt że jej miejsce jest bez sensu. Powinna być tam gdzie jest miejsce na kluczyk.

Awatar użytkownika
siejeje
Posty: 186
Rejestracja: poniedziałek 11 gru 2017, 22:58
Posiadane auto: Insignia GS
Silnik: 1.5 165KM AT6
Rocznik auta: 2018
Miasto: Kraków
Województwo: Małopolskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: siejeje » piątek 18 maja 2018, 08:30

Bartek co do systemu parkowania zgadzam się, jest bezużyteczny a RCTA bardzo przydatne, szkoda że można to wziąć tylko w pakiecie.
Od siebie jeszcze dodam że dzisiaj chyba nie wziąłbym wyświetlacza 8 cali między zegarami. Jego możliwości, zagospodarowanie miejsca, rozdzielczość to jest delikatnie mówiąc słabizna. Nacieszyłem się bajerem i teraz wolałbym mieć normalną wskazówkę prędkości a nie poszarpaną jak na wyświetlaczu.

Awatar użytkownika
-Egon-
Posty: 135
Rejestracja: sobota 10 mar 2018, 13:50
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 1.5 T 140 KM M6
Rocznik auta: 2017
Miasto: Düsseldorf
Województwo: NRW

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: -Egon- » piątek 18 maja 2018, 14:03

Bo RCTA wymaga 6 czujników na tył i jedno jest ściśle powiązane z drugim. Jakby nie było w pakiecie to zamawiając samo RCTA albo samego asystenta parkowania pewnie dało by się softowo odblokować drugą z opcji i miałbyś połowę obecnego pakietu za free ;)

ablu
Posty: 63
Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2.0 CDTI 210KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: Pomorskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: ablu » piątek 18 maja 2018, 14:09

siejeje pisze:Bartek co do systemu parkowania zgadzam się, jest bezużyteczny a RCTA bardzo przydatne, szkoda że można to wziąć tylko w pakiecie.
Od siebie jeszcze dodam że dzisiaj chyba nie wziąłbym wyświetlacza 8 cali między zegarami. Jego możliwości, zagospodarowanie miejsca, rozdzielczość to jest delikatnie mówiąc słabizna. Nacieszyłem się bajerem i teraz wolałbym mieć normalną wskazówkę prędkości a nie poszarpaną jak na wyświetlaczu.
Ja mam zwykle zegary i jestem zadowolony. Nie brałem huda bo uważam to za zbędny bajer. Auto w automacie więc mnie obrotomierz nie obchodzi a na prędkościomerz i tak lepiej nie patrzeć :-p

Dodano po 4 minutach 31 sekundach:
Bardzo polecam za to elektrycznie podgrzewaną przednią szybę (na prawdę to super działa) oraz kamerę cofania.

ablu
Posty: 63
Rejestracja: piątek 23 mar 2018, 07:07
Posiadane auto: Opel Insignia
Silnik: 2.0 CDTI 210KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gdańsk
Województwo: Pomorskie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: ablu » piątek 18 maja 2018, 14:13

Bardzo polecam za to elektrycznie podgrzewaną przednią szybę (na prawdę to super działa) oraz kamerę cofania.

Awatar użytkownika
pancer
Posty: 678
Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
Posiadane auto: Insignia ST Elite
Silnik: 1.5 165KM MT6
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie

Re: Chlapacze, jest sens?

Postautor: pancer » niedziela 27 maja 2018, 14:35

@Sebastian dokładałeś sobie oryginalną kamerę cofania? Da się?

Sebastian
Posty: 92
Rejestracja: niedziela 05 lis 2017, 13:45
Posiadane auto: Opel Insignia B
Silnik: 1,5 Turbo 165 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie

Re: Chlapacze, jest sens?

Postautor: Sebastian » niedziela 27 maja 2018, 14:41

Tak da sie i koszt to tylko ok. 1500 zl z montażem. Trzeba dwa razy jechac do serwisu bo Opel zmienia konfigurację auta tak jakby od razu wyjechało z fabryki z kamerą.

Dodano po 1 minucie 6 sekundach:
https://www.opel-accessories.com/opel_a ... iew_Camera

Dodano po 3 minutach 15 sekundach:
Link katalogu z chlapaczami tył do ST https://www.opel-accessories.com/opel_a ... !935347842

Awatar użytkownika
Cloud
Posty: 1129
Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 TURBO D
Rocznik auta: 2018
Miasto: Zator
Województwo: Malopolska

Re: Chlapacze, jest sens?

Postautor: Cloud » niedziela 27 maja 2018, 15:24

No widzisz, a mi powiedzieli ze cena z góry ustalona na 3 koła.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Sebastian
Posty: 92
Rejestracja: niedziela 05 lis 2017, 13:45
Posiadane auto: Opel Insignia B
Silnik: 1,5 Turbo 165 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie

Re: Chlapacze, jest sens?

Postautor: Sebastian » niedziela 27 maja 2018, 15:33

900 zl to koszt kamery (z voucherem na akcesoria) + 3 roboczogodziny czyli jakieś 600-700 zl. Montowałem w ASO Centrum TMT w Świdnicy.

Majev
Posty: 53
Rejestracja: środa 27 gru 2017, 13:38
Posiadane auto: Opel Insignia Grand
Silnik: 1.5 165k KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Gostynin
Województwo: Mazowieckie

Re: Konfiguracja czyli co warto a co nie warto dodać

Postautor: Majev » wtorek 29 maja 2018, 18:27

Ja po kilku miesiącach i paru tysiącach zrobionych kilometrów wiem jedno na pewno: IntelliLuxy to konieczność, są rewelacyjne, uwielbiam jazdę nocą z nimi i właśnie HUD, który moim zdaniem jest bardzo sensownie zrobiony, bez fajansiarskich płytek, pozwala nie odrywać oczu od drogi, no dla mnie to rewelacja. Reszta wedle uznania, ale faktycznie nawigacja to nieporozumienie, jeżdżę tylko z AA.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 22 gości