B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
-
- Posty: 338
- Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wro
- Województwo: DLN
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
To raczej taka trochę dyskusja akademicka, nie praktyczna. Mam przejechane dopiero 300km, więc nawet trybu sport nie włączyłem, choć kusi Jak złapie olej odpowiednią temperature to sobie na trochę pozwalam, ale to wszystko. Latem planuje z kolegami pojechać na tor się trochę "pobawić", więc fajnie by było wiedzieć na ile można sobie pozwolić.
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
Dostawcy dostali informacje o zakończeniu produkcji. PSA wypłaci kary, a Mokke przestanie produkować.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Nix
- Posty: 353
- Rejestracja: czwartek 08 lut 2018, 20:47
- Posiadane auto: Opel Insignia GS
- Silnik: 1.5 T 165 KM AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Polska
- Województwo: Śląskie
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
To trochę dziwne bo z tego co czytałem,Mokka to hit Opla.Dlatego pytałem.
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
Nie wiem w jakim stopniu to hit, ale wiem, że u kilku moich klientów miesiąc, czy dwa był pod znakiem zapytania (zwijamy się stąd czy nie).Nix pisze:To trochę dziwne bo z tego co czytałem,Mokka to hit Opla.Dlatego pytałem.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 72
- Rejestracja: piątek 29 wrz 2017, 12:04
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 Turbo 260KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
Ten tego, pojawiła mi się pierwsza poważniejsza usterka, no może na razie objaw, mianowicie przy zmianie opon zauważyłem że poci mi sie tylny most, będę obserwował chyba bo boje się troche oddawać do serwisu jak samochód chodzi dobrze...
-
- Posty: 6
- Rejestracja: niedziela 29 paź 2017, 20:08
- Posiadane auto: Opel Insignia B
- Silnik: B2.0NFT, 191kW/260KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: katowice
- Województwo: slaskie
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
hej sprawdź za jakiś czas, zauważyłem ze jest dużo konserwacji (dosyć napackanej) na tylnym moście oraz nawet na pokrywie miski olejowej teraz było cieplej już na zew wiec może to to.
- andrew
- Posty: 604
- Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
- Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
- Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
trochę to niepokojące... monitoruj...
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
Nie tyle most co Twinster... Ja bym od razu jechał, kazał wyczyścić i za jakiś czas podjechał znowu.
Tego i tak się nie naprawia, tylko wymienia cały moduł. Dla serwisu to czarna magia.
M.
Tego i tak się nie naprawia, tylko wymienia cały moduł. Dla serwisu to czarna magia.
M.
-
- Posty: 72
- Rejestracja: piątek 29 wrz 2017, 12:04
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 Turbo 260KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
Tak, tak Twinster. Właśnie trochę boję się że zaczną grzebać...
-
- Posty: 27
- Rejestracja: czwartek 15 mar 2018, 17:17
- Posiadane auto: Opel
- Silnik: 2.0
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
Ja mam auto od tygodnia. Wprawdzie zrobiłem dopiero 400km. 100 trasa 300 miasto. I zgodnie z zaleceniami jeżdze przepisowo ale nie jak dziadek. Średnie spalanie mam 9,47 (wyliczone z paragonu po tankowaniu) komputer pokazuje 10 cos tam.. Ale jak będę mocniej cisnąć to nie utrzyma mi się takie napewno
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
Jak wygląda oznaczenie na klapie bagażnika (ST) wersji 260km? To jest taka flaga (nie zdążyłem się przyglądnąć). Ktoś może zdjęcie wrzucić?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
TURBO 4x4
Napis TURBO w kolorze czarnym (srebrny jest w słabszych wersjach)
"4x4" to emblemat, w którym dominuje centralne X, a czwórki po bokach są małe - może dlatego skojarzyło Ci się z "flagą".
Dla mnie brzmi pretensjonalnie i obecną Insi zamówiłem bez oznaczenia silnika
https://www.opel-infos.de/modellinfo/in ... bo_4x4.jpg
https://youtu.be/fc2Z4WOnWws?t=147
A w topowym biturbodieslu 210 KM wygląda tak:
https://www.flickr.com/photos/opelblog/ ... ateposted/
M.
Napis TURBO w kolorze czarnym (srebrny jest w słabszych wersjach)
"4x4" to emblemat, w którym dominuje centralne X, a czwórki po bokach są małe - może dlatego skojarzyło Ci się z "flagą".
Dla mnie brzmi pretensjonalnie i obecną Insi zamówiłem bez oznaczenia silnika
https://www.opel-infos.de/modellinfo/in ... bo_4x4.jpg
https://youtu.be/fc2Z4WOnWws?t=147
A w topowym biturbodieslu 210 KM wygląda tak:
https://www.flickr.com/photos/opelblog/ ... ateposted/
M.
- andrew
- Posty: 604
- Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
- Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
- Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: B 2.0 NFT, 191 kW / 260 KM Start/Stop
byłem dzisiaj na torze (umówiony wcześniej) bo chciałem sprawdzić jak sprawuje się silnik, skrzynia i twinster. Niestety miałem b trudne warunki - śnieg i lód na torze także nie można było sprawdzić wszystkich możliwości. Mimo to pojeździłem trochę no i powiem Wam, że najlepiej to auto się rozpędza na tak śliskiej nawierzchni (na prostych), hamulce też nieźle działają, a na łukach i zakrętach to jednak jeśli przeholuje się z szybkością to nie ma mocnych, aczkolwiek systemy działają. Uślizgi przedniej osi nie pozwalały na szybszą jazdę w zakrętach. Przy wyprowadzaniu auta "na prostą" brakowało mi czasami gazu. Mam na myśli to , że nie reagował samochód tak jakbym chciał, myślę że to systemy bezpieczeństwa jakby odcinały możliwość dodania gazu (wg tych systemów za szybko - w czasie poślizgu). Jak będę na przyczepnym torze to będę miał porównanie. Pogoda trochę mi przeszkodziła, bo tor był podobny do płyty poślizgowej - ale ogólnie było ok.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości