Odczytanie bledu
-
- Posty: 7
- Rejestracja: czwartek 18 lip 2019, 17:17
- Posiadane auto: Opel Insignia B
- Silnik: 2,0 tdi
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Odczytanie bledu
chek - zaświecie się też, jeśli niemożliwe jest wypalenie się DPFu. To znaczy jesli robisz krótkie przebiegi i brakuje spełnienia któregoś warunku, właściwej temperatury silnika, prędkości obrotowej, zbyt wysoki stan oleju, zbyt niskie obroty, tak mam w dislu. Jadąc oszczędnie kiedy autoamt ustwi się na 8 a prędkość obrotowa na 1600 to lipa. redukuję na ręczną zmianę i utrzymuję 2000obr i staram się jechac równo. Po pełnym cyklu wszystko wraca samo do normy. Zima to też dłuższe wypalanie się DPf bo temp zewnętrzna wystudza układ, więc mądrzej jest dać mu szansę, i zmniejszyć prędkość a podnieść obroty do żądanej, czyli ok. 2000 nie zaszkodzi. To tak z obserwacji moich. Nie wiem czy przypadkiem nie ma też warunku 1/2 stanu zbiornika paliwa. Ale to w innych samochodach spotkałem. Za krótko mam opla,
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Odczytanie bledu
3maj sterkowicz_ skoro masz opla i to Insignię B, to pewnie masz silnik B20DTH albo DTR, a nie TDI
- Oberon
- Posty: 169
- Rejestracja: niedziela 25 lis 2018, 00:03
- Posiadane auto: Insignia Enjoy
- Silnik: 1.5T 165KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: Odczytanie bledu
Od paru albo parunastu tygodni mam problem ze znowu przyspieszeniem auta podczas hamowania silnikiem. Wydaje mi się że po wymianie tego czujnika mam takie momenty że spalanie znowu skacze do 3l/100km
już któryś raz jestem w ASO... najpierw trochę olewajaco podeszli bo próbowali mi wcisnąć że to jest ok... Fakt że rzadko to występuje ale występuje i jest wkurzające
Ostatnio zczytali mi mapę silnika i gdzieś wysłali do inżynierow ale bugów chyba nie znaleźli... . A teraz jestem umówiony na wymianę 2 czujników temperatury więc mam nadzieję że problem ustanie choć jest to dziwne
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
już któryś raz jestem w ASO... najpierw trochę olewajaco podeszli bo próbowali mi wcisnąć że to jest ok... Fakt że rzadko to występuje ale występuje i jest wkurzające
Ostatnio zczytali mi mapę silnika i gdzieś wysłali do inżynierow ale bugów chyba nie znaleźli... . A teraz jestem umówiony na wymianę 2 czujników temperatury więc mam nadzieję że problem ustanie choć jest to dziwne
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 7
- Rejestracja: poniedziałek 15 lip 2019, 17:02
- Posiadane auto: Insignia GS Ultimate
- Silnik: D20DTH
- Rocznik auta: 2019
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
Re: Odczytanie bledu
Jakie masz złącze OBD ? Czy możesz podać dokładne dane tego złącza ? Nazwa producenta ,link ,zdjęcie ?
Chcę kupić takie gniazdo OBD do monitorowania DPF, a skoro u Ciebie już to działa ,to proszę o pomoc.
Z góry dziękuję.
-
- Posty: 586
- Rejestracja: środa 03 paź 2018, 13:31
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: B20DTH
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: wiadomo
Re: Odczytanie bledu
Kolego Antonio
Po pierwsze masz źle opisany silnik swojej Insigni. Jeżeli auto jest z 2019r, nie ma możliwości, żeby miało silnik A20DTH
Po drugie chyba mylisz pojęcia. Złącze OBD to fabryczne gniazdo zabudowane w aucie. Każdy ma takie samo i nie ma sensu podawanie jego danych.
Wydaje mi się, że chodzi Ci o interfejs OBD, który można dołączyć do tego gniazda. W takim razie informuję, że urządzeń jest sporo i przeważnie wszystkie działają tak samo. Ja polecam produkty VGATE Icar (Icar2 lub Icar Pro BT 4.0), które są stosowane z powodzeniem przez wiele osób. Do tego oczywiście niezbędny jest jakiś program, którym będziesz sprawdzał stan swojego auta. Tutaj znowu polecam np. Torque ze sklepu Play, który obsługuje silnik B20DTH w Insigniach
Po pierwsze masz źle opisany silnik swojej Insigni. Jeżeli auto jest z 2019r, nie ma możliwości, żeby miało silnik A20DTH
Po drugie chyba mylisz pojęcia. Złącze OBD to fabryczne gniazdo zabudowane w aucie. Każdy ma takie samo i nie ma sensu podawanie jego danych.
Wydaje mi się, że chodzi Ci o interfejs OBD, który można dołączyć do tego gniazda. W takim razie informuję, że urządzeń jest sporo i przeważnie wszystkie działają tak samo. Ja polecam produkty VGATE Icar (Icar2 lub Icar Pro BT 4.0), które są stosowane z powodzeniem przez wiele osób. Do tego oczywiście niezbędny jest jakiś program, którym będziesz sprawdzał stan swojego auta. Tutaj znowu polecam np. Torque ze sklepu Play, który obsługuje silnik B20DTH w Insigniach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości