Strona 2 z 2

Re: Insignia B 2.0 DTH 170 KM, AT 8-biegowy

: środa 18 gru 2019, 20:28
autor: wassermann
AT8 to klasyczny hydrokinetyczny automat, tyle że nowoczesny, i nie ma żadnych walących się dwumasów ani zestawów sprzęgieł jak DSG. O awariach AT8 na razie nie ma ani słowa.

M.

Re: Insignia B 2.0 DTH 170 KM, AT 8-biegowy

: sobota 04 sty 2020, 13:34
autor: rahv
Mamy ok. 63000 km i skrzynia działa znakomicie. Tylko wybierak zaczął szwankować i miał problem z zauważeniem pozycji P. Ale on miał wadę od początku, którą uznaliśmy za normę.

Re: Insignia B 2.0 DTH 170 KM, AT 8-biegowy

: sobota 04 sty 2020, 22:51
autor: jami
zazwyczaj problem z (jak to nazwałeś) zauważeniem właściwej pozycji wybranego biegu wiąże się z wadliwym pozycjonerem, czyli elementem skrzyni biegów. Polecam reklamować. W normalnych zakładach naprawia się sam pozycjoner, w ASO pewnie wymieniają całą skrzynię :lol:

Re: Insignia B 2.0 DTH 170 KM, AT 8-biegowy

: czwartek 25 cze 2020, 18:48
autor: rback8
Czołem Panowie. Mam zrobione ponad 40k. AT8, 170KM i moje odczucia są takie, zwłaszcza przy spokojnej jeździe, że auto wpada w nieprzyjemny rezonans (już przy ok. 60-70km/h jest 8bieg :( macie podobnie?

Re: Insignia B 2.0 DTH 170 KM, AT 8-biegowy

: sobota 27 cze 2020, 10:02
autor: Cloud
Ten rezonans, to jakaś wada. Ja przez 100k km z tym walczyłem. Serwisy rozkładały ręce. Jest tez osobny temat. Wibracje występowały w rożnym zakresie prędkości, jednak najgorsze (w moim przypadku) były okolice 150


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Insignia B 2.0 DTH 170 KM, AT 8-biegowy

: niedziela 05 lip 2020, 10:12
autor: rahv
To u nas nigdy żadnych wibracji nie było nawet przy ponad 200 km/h. Przebieg już z 75000.

Re: Insignia B 2.0 DTH 170 KM, AT 8-biegowy

: czwartek 11 lut 2021, 07:07
autor: modulator
rahv, w automacie wymieniłeś już olej ?

Re: Insignia B 2.0 DTH 170 KM, AT 8-biegowy

: czwartek 11 lut 2021, 08:52
autor: rahv
Tak przy ok. 74000 km i to z powodu pewnego problemu który zauważyłem. Opiszę. Jedziesz ze 20 km/h i gwałtownie przyspieszasz, ale tylko dosłownie ułamek sekundy, bo sytuacja się zmienia i hamujesz , po czym dosłownie po chwili wciskasz znowu i przyspieszasz mocno.
W takiej sytuacji skrzynia się zaczynała motać i wyraźnie opóźniała zmiany biegów tak jak wolny komputer, któremu wciśniesz kilka akcji na raz.
Po wymianie oleju metodą statyczną zrobiłem ten sam test i wszystko wróciło do normy, żadnego jąkania
Wymiana statyczna w naszych skrzyniach z niewymiennym filtrem jest gwarancją pełnego bezpieczeństwa. Właściciel warsztatu napraw skrzyń automatycznych polecał statycznie co 60000 km wymieniać. Tylko w astrze AT6 raczej co 30000 km ze względu na tendencje do przegrzewania.

Re: Insignia B 2.0 DTH 170 KM, AT 8-biegowy

: czwartek 11 lut 2021, 17:35
autor: modulator
A we wszystkich insigniach z dieslem to trzeba robić?

Re: Insignia B 2.0 DTH 170 KM, AT 8-biegowy

: czwartek 11 lut 2021, 22:29
autor: jami
co robić, wymieniać olej? w każdym automacie trzeba, żeby długo służył. Bez względu na to, co twierdzi ASO.