onSTAR
- siejeje
- Posty: 186
- Rejestracja: poniedziałek 11 gru 2017, 22:58
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 1.5 165KM AT6
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolskie
Re: onSTAR
@radekj odinstaluj i zainstaluj aplikację ponownie.
- radekj
- Posty: 436
- Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolska
Re: onSTAR
Dzięki Panowie! Odinstalowanie pomogło. Idę się bawić
-
- Posty: 234
- Rejestracja: poniedziałek 16 paź 2017, 07:10
- Posiadane auto: Insignia GS Elite
- Silnik: 1.5 140KM ECOTEC
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Miasto
- Województwo: podlaskie
Re: onSTAR
U mnie się naprawiło się samo po trasie 300 km. Działa aplikacja i strona www. Jak ktoś ma w apce kod 214 to trzeba zrobić dłuższą trasę.
- Cloud
- Posty: 1129
- Rejestracja: środa 28 lut 2018, 20:35
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 TURBO D
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Zator
- Województwo: Malopolska
Re: onSTAR
Może to jest związane ze zbyt niskim napięciem w akumulatorze? Po dłuższej trasie się po prostu doładował i „włączył” odbiorniki z najniższym priorytetem.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 234
- Rejestracja: poniedziałek 16 paź 2017, 07:10
- Posiadane auto: Insignia GS Elite
- Silnik: 1.5 140KM ECOTEC
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Miasto
- Województwo: podlaskie
Re: onSTAR
Może któź to wie. Pani z Onstara miała możliwość aktualizacji, więc łączność z autem była.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: poniedziałek 22 sty 2018, 18:44
- Posiadane auto: Insignia B GS Elite
- Silnik: 2.0 DTH 170 KM, AT8
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Województwo?
Re: onSTAR
Byłem w serwisie, wyjęli baterię OnStara (podobno jest gdzieś za schowkiem). Odłączali aku samochodu - nic nie pomogło na niedziałającą aplikację / dostęp przez stronę. Aplikacja się nie odświeża, na stronie www status z 30.04.. Przejechanie dłuższych tras nic nie daje - przez 11 tys. km już nic nie pomogło (trasy od 300-750 km). Ponownie zgłoszone do OnStar (mówili, że mają coraz wiecej takich zgłoszeń). Niby mają dziś dzwonić z "rozwiązaniem". Wg mnie to nie wina auta i komunikacji tylko tego konta użytkownika i jakiś ich serwerowych ustawień. Skoro OnStar widzi wszystko, samochód nie ma żadnych błędów (sprawdzali w serwisie), wszystko gra, to ewidentnie problem z tymi kontami. Ktoś wie jak odłączyć konto od auta? Może stworzenie nowego pomoże..
-
- Posty: 17
- Rejestracja: poniedziałek 22 sty 2018, 18:44
- Posiadane auto: Insignia B GS Elite
- Silnik: 2.0 DTH 170 KM, AT8
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Miasto?
- Województwo: Województwo?
Re: onSTAR
Zadzwonili z OnStar, że mam jechać znowu do serwisu bo wymienią jednak cały hardware od OnStar. Myśleli nad tym przez 5 dni...
- admin
- Site Admin
- Posty: 478
- Rejestracja: czwartek 09 lut 2017, 20:44
- Posiadane auto: Toyota RAV4 AWDi
- Silnik: 2.5 Hybrid 222 KM
- Rocznik auta: 2022
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
Re: onSTAR
Dzisiaj dostałem maila od OnStar - w chwili obecnej przedłużając o 1 mc OnStar - mam 1 mc dodatkowy za darmo - taka wakacyjna promocja.
Admin też człowiek - masz problem napisz.
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4
- LEM
- Posty: 284
- Rejestracja: poniedziałek 03 lip 2017, 19:51
- Posiadane auto: Opel Insignia GS
- Silnik: 1.5T 165KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: Wielkopolskie
Re: onSTAR
Cześć.
Pytanie do osób po pierwszym przeglądzie. Czy myOpel i onstar pokazują Wam zaktualizowane terminy/przebiegi następnego przeglądu? U mnie mimo, że przegląd wykonany w lipcu, to na myOpel i stronie OnStar mam info, że kolejny przegląd w lipcu 2019 przy 60000 oraz, że przekroczony termin przeglądu lipiec 2018 przy 30000 km. No i cały czas wiadomość, zachęcająca do umówienia się na zaległy przegląd.
ASO twierdzi, że oni wszystko w systemach mają OK i wszystko sprawdzili. Kazali dzwonić do onStar. OnStar twierdzi, że oni przebiegu nie tykają i to serwis wklepuje te dane. I tak w koło macieju...
Pytanie do osób po pierwszym przeglądzie. Czy myOpel i onstar pokazują Wam zaktualizowane terminy/przebiegi następnego przeglądu? U mnie mimo, że przegląd wykonany w lipcu, to na myOpel i stronie OnStar mam info, że kolejny przegląd w lipcu 2019 przy 60000 oraz, że przekroczony termin przeglądu lipiec 2018 przy 30000 km. No i cały czas wiadomość, zachęcająca do umówienia się na zaległy przegląd.
ASO twierdzi, że oni wszystko w systemach mają OK i wszystko sprawdzili. Kazali dzwonić do onStar. OnStar twierdzi, że oni przebiegu nie tykają i to serwis wklepuje te dane. I tak w koło macieju...
-
- Posty: 261
- Rejestracja: sobota 21 paź 2017, 18:37
- Posiadane auto: Opel Insignia GS
- Silnik: F20DVH AT8
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
Re: onSTAR
Mialem to samo, z tego co rozumiem Onstar pobiera informacje z myopel. Tez dlugo sie nie aktualizowało. Teraz juz pokazuje, ale dalej bzdury poniewaz system traktuje wymianę oleju między przegladami jako przegląd. I tak: wedlug Onstar i Myopel przeglad mam zrobic przy przebiegu 81tys. km, a rozrzad przy 171 tys. km. Ostatni przeglad oczywiscie zrobilem na 30 tys. km. Teraz mam zrobione 52 tys. km.
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 97
- Rejestracja: piątek 11 sie 2017, 14:40
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 1.5T 165KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolskie
Re: onSTAR
Ja robiłem przegląd w lipcu przy około 15 tyś. Na onstar mam termin następnego na lipiec 2019 przy przebiegu 44650 przekroczony termin nic. Wygląda że wszystko ok. przy czym dodam że nie przedłużyłem abonamentu na onstar.Na myOpel mam dokładnie to samo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości