Strona 1 z 3

Re: Konsola środkowa - twardy plastik

: poniedziałek 25 cze 2018, 10:47
autor: pancer
Piszesz o ciszy we wnętrzu. Czy masz pakiet wyciszający? Laminowane szyby, aktywny system wyciszania wnętrza? Ja uważam że jest strasznie głośno, a mam benzyniaka bez elementów wyciszających.

Re: Konsola środkowa - twardy plastik

: poniedziałek 25 cze 2018, 11:38
autor: radekj
Mam laminowane szyby. Aktywnego systemu nie kojarzę chyba że był w standardzie.

Re: Konsola środkowa - twardy plastik

: poniedziałek 25 cze 2018, 18:06
autor: Hubi
Ja mam benzynę i w porównaniu z poprzednią wersją i to w CDTi też uważam że jest głośniej ale przy prędkościach pow. 140 a obie wersję mają ten sam współczynnik oporu powietrza.

Re: Konsola środkowa - twardy plastik

: poniedziałek 25 cze 2018, 19:19
autor: pancer
Wydaje mi się, że aktywne wygłuszanie masz gdy dokupisz BOSE i masz 260KM.
U mnie już w okolicy 100km/h jest dość głośno. Myślę, że tak samo jak było w Vectra C, a przecież między tymi autami jest kilkanaście lat myśli technicznej.

Re: Konsola środkowa - twardy plastik

: poniedziałek 25 cze 2018, 19:20
autor: coolik
Panowie, przenieście się z tą dyskusją do wątku o głośności. Ten jest o twardym plastiku.

Wyciszenie wnętrza

: poniedziałek 25 cze 2018, 19:34
autor: pancer
Koledzy co sądzicie o wyciszeniu wnętrza? Ja uważam, że w standardzie bez laminowanych szyb i aktywnego wyciszenia jest na prawdę kiepsko.

Dodano po 5 minutach 45 sekundach:
Re: Wyciszenie wnętrza
Przeniesione, ale posty wstawiły się na początek wątku.

Re: Wyciszenie wnętrza

: poniedziałek 25 cze 2018, 19:51
autor: LEM
Ja jechałem zarówno z laminowanymi szybami jak i bez i nie widzę żadnej różnicy. W dodatku uważam, że w obu przypadkach wcale nie jest nadzwyczajnie głośno. Może powyzej 140 mogłoby być ciut ciszej, ale auto nie odbiega tu w swojej klasie moim zdaniem. Mazda 6 to dopiero w środku ma hałas.

W kwestii dźwięku natomiast to mnie irytuje gdy jadąc podczas opadów deszczu, na dolnej krawędzi lusterka zbierają się krople, które następnie uderzają w któreś miejsce koło słupka B tuż koło ucha i ten dźwięk jest nieprzyjemny podczas długiej jazdy w deszczu.

Re: Wyciszenie wnętrza

: poniedziałek 25 cze 2018, 20:02
autor: pancer
Kurcze to może z moim autem jest coś nie tak.

Re: Wyciszenie wnętrza

: poniedziałek 25 cze 2018, 20:05
autor: coolik
Głośność samochodu to jest temat bardzo subiektywny :) Na forum Mazdy 6 jest kilkadziesiąt stron wątku o tym. Ja akurat należałem do tych co nie narzekali. I na Insignie tez nie narzekam, choć odczułem, że jest ciszej niż w Mazdzie :)
Choć, przezornie, wziąłem laminowane szyby :)

Re: Wyciszenie wnętrza

: poniedziałek 25 cze 2018, 20:14
autor: Niebrzyd
zgadzam się z @coolik
w złomkosigni jest o niebo ciszej niż w 6GJ, a jeżdzę na 20"
ja też mam laminowane szyby i uważam, że złomkosignia to najlepiej wygłuszone auto w klasie, pomijając wyciszenie silnika

Re: Wyciszenie wnętrza

: poniedziałek 25 cze 2018, 23:08
autor: jurass
Miałem polifta ST z tym silnikiem, ale na 19" kołach (teraz 20") i tam było zauważalnie ciszej przy prędkościach autostradowych.

Re: Wyciszenie wnętrza

: wtorek 26 cze 2018, 06:36
autor: rahv
Poprzednia insignia była głośniejsza. Słychać było świst powietrza od szyb, czy uszczelek drzwi. Teraz z pakietem wyciszenia w nowej nie ma żadnych świstów. Jeździłem na testach benzyną 165KM at6 I tam było dość głośno przy dynamicznym przyspieszaniu. W dieslu tego nie ma, ale nie wiem, czy benzyna miała pakiet wyciszenia.

Re: Wyciszenie wnętrza

: piątek 29 cze 2018, 12:53
autor: Ciastek
Po odebraniu nowej insigni jestem w niebowzięty jesli chodzi o komfor dźwiękowy :)

W starej 2.0 CDTi to byłtraktor w środku.
Nowa 1,6 diesel robi robotę, wiele osób na początku myśłała, ze to benzyna

Re: Wyciszenie wnętrza

: środa 29 sie 2018, 21:25
autor: odoja
Ja będę za niedługo wyciszał bagażnik. Materiały kupione ne pewnej stronce związanej z wyciszaniem:P Sprawdzone, bo przed oplem miałem Focusa mk2,samochód tragicznie wyciszony, chyba sam plastik i blacha, nigdzie nie ma żadnej waty czy innej pianki, nie wspominając o czymś lepszym. Tam wyciszyłem, nadkola z przodu (ale od zewnątrz, kleiłem do blachy ,trzyma już 4 lata:P ) z tyłu nadkola od strony bagażnika i znowu od zewnątrz(tam o dziwo efekt był najbardziej zauważalny) ,sam bagażnik plus pod fotelami z tyłu ,tyle ile mogłem upchać. Kosztowało mnie to z 1500 zł max. A róznica w jeździe, szczególnie po mokrym asfalcie była bardzo zauważalna.

W Oplu póki co widzę łatwy dostęp do bagażnika, także pójdzie prosto, na samej podłodze, bo generalnie ta dykta na plus jest,że jest gruba i ciężka, ale szkoda, że bezpośrednio na samą blachę nie dali czegoś mocno przylegającego, dlatego sam to zrobią, z nadkolami zobaczę jeszcze, przynajmniej z tyłu bo z przodu nie ma sensu się babrać, największy hałas idzie od tyłu, z przodu jest lepiej no i dostać jest się ciężko.

ps. jest tyle materiałów ,i to nie drogich, trwałych i efektywnych, że nie wiem czemu producenci tak słabo wyciszają nadkola, a mogli by je tak wyciszyć, że gó..no było by słychać, a nie szum;p I nie mówcie , że konstrukcja,aerodynamika itd. itp. na przykładzie focusa sam doświadczyłem co znaczy dobre wyciszenie :) bo sam je ogarnąłem.

Re: Wyciszenie wnętrza

: czwartek 30 sie 2018, 06:17
autor: pancer
@odoja koniecznie wrzuć zdjęcia jak już to zrobisz. Jestem bardzo ciekaw jak to wyjdzie.