Strona 1 z 1

Zakup Insigni B Country Tourer

: poniedziałek 15 lis 2021, 10:42
autor: arasorn
Cześć!

Właśnie jestem na zakupie Insigni B w wersji Country Tourer (2.0 CDTI 170KM, rocznik 2017)

Co sądzicie o tej odmianie? Jakich usterek mogę się spodziewać po 100k przebiegu?

A może ktoś z was myśli o sprzedaży ale jeszcze nigdzie nie wystawił :D ?

Re: Zakup Insigni B Country Tourer

: poniedziałek 15 lis 2021, 23:34
autor: Piotr_Ww
Ja po 100kkm nie miałem żadnych usterek z wyjątkiem prawdopodobnie zwrotnic do wymiany. Ale to zależy od wielu czynników a przede wszystkim od tego jak się dba o auto do 100 kkm.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Zakup Insigni B Country Tourer

: wtorek 16 lis 2021, 11:09
autor: Tommy
Mam ten sam silnik tylko wersja budy GS. Mam 93 tys - zero usterek - teraz pojawiły sie stuki przy ruszaniu z okolic tylnego zawieszenia, moze zwrotnica...serwis nie potrafi zlokalizować - jak sie pogłębi wtedy beda szukać, akcja przy 60 tys wymiana pedału przyśpieszenia. poza tym olej, filtry, klocki przód i tył....
Auto super komfortowe na trase jak i do miasta, moze z parkowaniem gorzej bo prawie 5 m długości to nie mało...
nic tylko lać i jeździć bezawaryjnie :) Co do silnika, jedynka krótka praktycznie aby ruszyć, ale od dwójki ciągnie jak szalona - 400 Nm robi robotę na każdym biegu - będziesz super mile zaskoczony elastycznością i dynamiką przyśpieszania w czasie wyprzedzania.... Jest czym pojechać....

Re: Zakup Insigni B Country Tourer

: środa 17 lis 2021, 13:05
autor: weicher92
@arasorn Ja myślę o sprzedaży swojego egzemplarza. Póki co jeszcze go nigdzie nie wystawiałem.
Insignia B Sports Tourer, 2.0 CDTi, 2019r (RM2020) :)

Re: Zakup Insigni B Country Tourer

: środa 17 lis 2021, 13:15
autor: Budus
on chce COUNTRY a nie SPORTS :)

Re: Zakup Insigni B Country Tourer

: czwartek 18 lis 2021, 19:45
autor: rahv
Co do silnika 170KM to teraz przy ok. 120000 km wymienialiśmy rozrząd. Słyszałem od pewnego czasu hałas od rozrządu. Nie wpływał na pracę silnika, ale mnie niepokoił. Okazało się, że łańcuch łączący dwa wałki miał luz. Został wymieniony na przedłużonej gwarancji. Wiadomo, że mieli już wszystko rozebrane więc brak wymiany rozrządu byłby grzechem . Ale hałas pojawił się już przy ok. 100000 km i narastał. To może spotkać także was. Hałas słyszalny najlepiej na wolnych obrotach.
Łańcuch gwarancja. Przegląd przy 120000 km, ale z rozrządem ponad 4 koła.

Po wymiane łańcucha i rozrządu błoga cisza na wolnych obrotach.