Auto Świat...
- admin
- Site Admin
- Posty: 478
- Rejestracja: czwartek 09 lut 2017, 20:44
- Posiadane auto: Toyota RAV4 AWDi
- Silnik: 2.5 Hybrid 222 KM
- Rocznik auta: 2022
- Miasto: Wrocław
- Województwo: Dolnośląskie
Auto Świat...
Admin też człowiek - masz problem napisz.
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4
Zapraszam na forum RAV4 Forum RAV4
-
- Posty: 90
- Rejestracja: poniedziałek 11 wrz 2017, 15:30
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 1.5 Turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kwidzyn
- Województwo: Pomorskie
Re: Auto Świat...
Przesadzili w tym porównaniu z passatem... Passat wygodniejsze fotele niż AGR Insigni? Dobre żarty.
-
- Posty: 90
- Rejestracja: piątek 15 wrz 2017, 20:33
- Posiadane auto: Insignia GS elite
- Silnik: 1.5 165 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
Re: Auto Świat...
Czego się spodziewać od vagowskiego czasopisma
-
- Posty: 209
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2017, 18:59
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 1.5 165 AT6
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Żywiec
- Województwo: Ślask
Re: Auto Świat...
W auto świecie chyba nie było testu, w którym jakieś auto z grupy VW przegrało by z innym samochodem. A ten test czytałem niczym reklamę Passata,choćby tek tekst...hahah
"Passat po tych samych nawierzchniach jeździ bardziej gładko. Amortyzacja jest lepiej wyważona, auto mocniej trzyma się drogi i zwinniej się je prowadzi. Ma się wrażenie, jakby VW był bardziej lżejszy od Opla niż te 35 kg, które dzielą auta według naszych pomiarów. Fotele też znajdziemy lepsze w Volkswagenie. Jeździ on cicho, komfortowo, szybko i jest funkcjonalny." :) czysty materiał sponsorowany, generalnie pozostała auta nie nadają się do niczego hahah, passat jest ideałem i nie ma sensu już robić nowego modelu
Nie twierdzę, że to jest złe auto,bo z pewnością bardzo dobre, i wielu się może bardziej podobać od rywali w teście, w tym fotele( tu już bywa kwestia indywidualna) również, ale tu poszli o krok za daleko moim zdaniem. Chyba, że to jakiś fanatyk Passata testował....
"Passat po tych samych nawierzchniach jeździ bardziej gładko. Amortyzacja jest lepiej wyważona, auto mocniej trzyma się drogi i zwinniej się je prowadzi. Ma się wrażenie, jakby VW był bardziej lżejszy od Opla niż te 35 kg, które dzielą auta według naszych pomiarów. Fotele też znajdziemy lepsze w Volkswagenie. Jeździ on cicho, komfortowo, szybko i jest funkcjonalny." :) czysty materiał sponsorowany, generalnie pozostała auta nie nadają się do niczego hahah, passat jest ideałem i nie ma sensu już robić nowego modelu
Nie twierdzę, że to jest złe auto,bo z pewnością bardzo dobre, i wielu się może bardziej podobać od rywali w teście, w tym fotele( tu już bywa kwestia indywidualna) również, ale tu poszli o krok za daleko moim zdaniem. Chyba, że to jakiś fanatyk Passata testował....
-
- Posty: 69
- Rejestracja: piątek 21 lip 2017, 17:57
- Posiadane auto: Opel Insignia GS
- Silnik: B20 NFT 260 KM 4x4
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Słupsk
- Województwo: pomorskie
Re: Auto Świat...
Ta gazetka to promocja VW. Można ją traktować jako osobliwość. Tyle w temacie.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Auto Świat...
A tymczasem... Insignia wygrywa z Superbem w Auto-Świecie (nr 16/2018, niemiecki Auto-Bild).
Niemiecki Auto-Bild właśnie opublikował test porównawczy Skody Superb 280 KM (Sportline) z Insignią 260 KM (GSi). Skoda i Opel deklarują identyczne osiągi wersji Sportline i GSi w stosunku do ich "zwykłych" odpowiedników.
Nie od dziś wiadomo, że każdy test w Auto-Świecie tzn. Auto-Bild wygrywa VW (VAG) Tym razem samochody poszły na tor, gdzie pogoniły się po suchej nawierzchni.
Skoda już od początku pokazała przewagę nad Oplem, uzyskując 5.2 s do 100 km/h, podczas gdy Opel 6.7 s. Do 200 km/h Skoda zrobiła iście sportowe 21.8 s, a Opel nie najgorsze, ale już nie sportowe, 26.8 s. Zmierzono też rozpędzanie:
60-100 km/h Skoda 2.7 s, Opel 3.5 s.
80-120 km/h Skoda 3.5 s, Opel 4.2 s.
Rozpędzanie drogowe Insignii okazuje się już całkiem dobre, ale Superb 280-konny w każdych warunkach potrafi jeszcze szybciej przyspieszyć.
No dobra, ale jak wynik na torze? Odcinek testowy 3.8 km:
Czas przejazdu Insignią - 1 m 40.12 s
Czas przejazdu Superbem - 1 m 41.82 s (+1.7 s)
"Opel przysypia na starcie, lecz na metę dociera pierwszy."
"Mocniejsza Skoda jedzie wyraźnie z tyłu."
Szczególnie wysoko oceniono hamulce Insignii. Zwykła 260 KM ma takie same Brembo jak GSi.
Hamowanie na rozgrzanych hamulcach 100-0:
Skoda 36.9 m
Opel 32.7 m
Insignia uzyskała też więcej punktów za właściwości jezdne.
Rezultat końcowy:
Skoda 262 pkt/400
Opel 270 pkt/400
Jak na Auto-Bild, to całkiem nieźle. Szkoda tylko, że właśnie dziś opublikowano na Opel.de nowy cennik wersji GSi na Niemcy i jedynym dostępnym teraz wariantem jest diesel 210 KM...
M.
Niemiecki Auto-Bild właśnie opublikował test porównawczy Skody Superb 280 KM (Sportline) z Insignią 260 KM (GSi). Skoda i Opel deklarują identyczne osiągi wersji Sportline i GSi w stosunku do ich "zwykłych" odpowiedników.
Nie od dziś wiadomo, że każdy test w Auto-Świecie tzn. Auto-Bild wygrywa VW (VAG) Tym razem samochody poszły na tor, gdzie pogoniły się po suchej nawierzchni.
Skoda już od początku pokazała przewagę nad Oplem, uzyskując 5.2 s do 100 km/h, podczas gdy Opel 6.7 s. Do 200 km/h Skoda zrobiła iście sportowe 21.8 s, a Opel nie najgorsze, ale już nie sportowe, 26.8 s. Zmierzono też rozpędzanie:
60-100 km/h Skoda 2.7 s, Opel 3.5 s.
80-120 km/h Skoda 3.5 s, Opel 4.2 s.
Rozpędzanie drogowe Insignii okazuje się już całkiem dobre, ale Superb 280-konny w każdych warunkach potrafi jeszcze szybciej przyspieszyć.
No dobra, ale jak wynik na torze? Odcinek testowy 3.8 km:
Czas przejazdu Insignią - 1 m 40.12 s
Czas przejazdu Superbem - 1 m 41.82 s (+1.7 s)
"Opel przysypia na starcie, lecz na metę dociera pierwszy."
"Mocniejsza Skoda jedzie wyraźnie z tyłu."
Szczególnie wysoko oceniono hamulce Insignii. Zwykła 260 KM ma takie same Brembo jak GSi.
Hamowanie na rozgrzanych hamulcach 100-0:
Skoda 36.9 m
Opel 32.7 m
Insignia uzyskała też więcej punktów za właściwości jezdne.
Rezultat końcowy:
Skoda 262 pkt/400
Opel 270 pkt/400
Jak na Auto-Bild, to całkiem nieźle. Szkoda tylko, że właśnie dziś opublikowano na Opel.de nowy cennik wersji GSi na Niemcy i jedynym dostępnym teraz wariantem jest diesel 210 KM...
M.
- radekj
- Posty: 436
- Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolska
Re: Auto Świat...
Dzięki za info i streszczenie!
Brzmi jak ponury żart a to nasza rzeczywistość. Z drugiej strony to samo mówili o znikających z dróg koniachwassermann pisze: ↑poniedziałek 23 kwie 2018, 11:16Szkoda tylko, że właśnie dziś opublikowano na Opel.de nowy cennik wersji GSi na Niemcy i jedynym dostępnym teraz wariantem jest diesel 210 KM...
- andrew
- Posty: 604
- Rejestracja: wtorek 27 lut 2018, 19:57
- Posiadane auto: Insignia LTG 2,0 T
- Silnik: 260 kM 4x4 AT8 2xOPC
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: pomorskie
Re: Auto Świat...
Dobrze to opisałeś - dziękuję w imieniu wszystkichwassermann pisze: ↑poniedziałek 23 kwie 2018, 11:16A tymczasem... Insignia wygrywa z Superbem w Auto-Świecie (nr 16/2018, niemiecki Auto-Bild).
Niemiecki Auto-Bild właśnie opublikował test porównawczy Skody Superb 280 KM (Sportline) z Insignią 260 KM (GSi). Skoda i Opel deklarują identyczne osiągi wersji Sportline i GSi w stosunku do ich "zwykłych" odpowiedników.
Nie od dziś wiadomo, że każdy test w Auto-Świecie tzn. Auto-Bild wygrywa VW (VAG) Tym razem samochody poszły na tor, gdzie pogoniły się po suchej nawierzchni.
Skoda już od początku pokazała przewagę nad Oplem, uzyskując 5.2 s do 100 km/h, podczas gdy Opel 6.7 s. Do 200 km/h Skoda zrobiła iście sportowe 21.8 s, a Opel nie najgorsze, ale już nie sportowe, 26.8 s. Zmierzono też rozpędzanie:
60-100 km/h Skoda 2.7 s, Opel 3.5 s.
80-120 km/h Skoda 3.5 s, Opel 4.2 s.
Rozpędzanie drogowe Insignii okazuje się już całkiem dobre, ale Superb 280-konny w każdych warunkach potrafi jeszcze szybciej przyspieszyć.
No dobra, ale jak wynik na torze? Odcinek testowy 3.8 km:
Czas przejazdu Insignią - 1 m 40.12 s
Czas przejazdu Superbem - 1 m 41.82 s (+1.7 s)
"Opel przysypia na starcie, lecz na metę dociera pierwszy."
"Mocniejsza Skoda jedzie wyraźnie z tyłu."
Szczególnie wysoko oceniono hamulce Insignii. Zwykła 260 KM ma takie same Brembo jak GSi.
Hamowanie na rozgrzanych hamulcach 100-0:
Skoda 36.9 m
Opel 32.7 m
Insignia uzyskała też więcej punktów za właściwości jezdne.
Rezultat końcowy:
Skoda 262 pkt/400
Opel 270 pkt/400
Jak na Auto-Bild, to całkiem nieźle. Szkoda tylko, że właśnie dziś opublikowano na Opel.de nowy cennik wersji GSi na Niemcy i jedynym dostępnym teraz wariantem jest diesel 210 KM...
M.
-
- Posty: 72
- Rejestracja: piątek 29 wrz 2017, 12:04
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 2.0 Turbo 260KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Auto Świat...
Sprawa prosta, Insignia wygrywa na krętych torach Twinsterem, silnik + skrzynia (pozdrawiam kolegę #Nix ) Superb vs Insignia to jak Usain Bolt vs Szewińska
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Auto Świat...
Myślę, że faktycznie hamulce miały najwięcej do powiedzenia. Okazały się ważniejsze od czystej mocy i przyspieszeń.
Twinster na drugim miejscu.
Nie można pominąć opon, Pilot Sport 4S to -podobno- świetna opona bez kompromisów.
Ciekaw jestem testu z przejazdu na mokrym torze. Tutaj Twinster miałby więcej do powiedzenia. Twinster nie hamuje kół, tylko rozdziela napęd. A w Haldexie jest "szpera hamulcowa", gdzie tylne wewnętrzne koło jest w zakręcie spowalniane hamulcem, żeby przeciwdziałać podsterowności.
M.
Twinster na drugim miejscu.
Nie można pominąć opon, Pilot Sport 4S to -podobno- świetna opona bez kompromisów.
Ciekaw jestem testu z przejazdu na mokrym torze. Tutaj Twinster miałby więcej do powiedzenia. Twinster nie hamuje kół, tylko rozdziela napęd. A w Haldexie jest "szpera hamulcowa", gdzie tylne wewnętrzne koło jest w zakręcie spowalniane hamulcem, żeby przeciwdziałać podsterowności.
M.
-
- Posty: 738
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Auto Świat...
I jest po polsku:
Auto-Świat nr 20/2018 z 14.05.2018
Test Insignia GSi vs. Superb Sportline 280 KM.
M.
Auto-Świat nr 20/2018 z 14.05.2018
Test Insignia GSi vs. Superb Sportline 280 KM.
M.
- radekj
- Posty: 436
- Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolska
Re: Auto Świat...
Może ktoś będzie chciał przeczytać ten artykuł z Auto-Świat to proszę:
https://drive.google.com/file/d/1vlZZCi ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1vlZZCi ... sp=sharing
- Nix
- Posty: 353
- Rejestracja: czwartek 08 lut 2018, 20:47
- Posiadane auto: Opel Insignia GS
- Silnik: 1.5 T 165 KM AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Polska
- Województwo: Śląskie
Re: Auto Świat...
Co do zawieszenia.Mam wrażenie że Insignia trochę gorzej wybiera nierówności niż Superb.
Oczywiście w Oplu nie mam DCC a Superb jedzie przy ustawieniach komfortowych jak Jelcz z piaskiem ale znowu w trybie Sport jest dla mnie za sztywny.
Opel musi mieć zrównoważone nastawy ale o ile w przypadku równej nawierzchni jest OK to kiedy zaczynają się polskie drogi,mam wrażenie że jednak ma bardziej tendencje do "pingpongowania" niż Skoda i trzeba więcej uwagi poświęcić utrzymaniu jej w pasie ruchu.
Testy są fajne i mogą poprawić sobie samoocenę a ja nie miałem okazji jeździć Oplem GSI ale w normalnej jeździe Superbem każdą Insignię robię jak chcę.I to nie spod świateł"na ćwiarę" ale np.przy 140 na autostradzie klikam jeden w dół i Insignia znika.
I odwrotnie.Kiedy jadę Isią to nawet nie udaję że mogę coś ugrać.Po prostu grzecznie zjeżdżam na prawy pas w myśl zasady:masz czym jechać,to jedź Oczywiście ja mam tylko 165 koni,ale gdyby Opel montował DSG to to też by wystarczyło żeby pojeździć.
Innymi słowy :Insignia jest "dostojna",Superb jest mocniejszy i bardziej "oklepany".Nie biorę pod uwagę Superba 1,4 bo to jest nieporozumienie motoryzacyjne.Chciałem tylko powiedzieć że gdyby Opel podszedł poważnie do gamy montowanych silników,to nie musiałby się podpierać testami i Twinsterami a ja bym nie marudził.
Oczywiście w Oplu nie mam DCC a Superb jedzie przy ustawieniach komfortowych jak Jelcz z piaskiem ale znowu w trybie Sport jest dla mnie za sztywny.
Opel musi mieć zrównoważone nastawy ale o ile w przypadku równej nawierzchni jest OK to kiedy zaczynają się polskie drogi,mam wrażenie że jednak ma bardziej tendencje do "pingpongowania" niż Skoda i trzeba więcej uwagi poświęcić utrzymaniu jej w pasie ruchu.
Testy są fajne i mogą poprawić sobie samoocenę a ja nie miałem okazji jeździć Oplem GSI ale w normalnej jeździe Superbem każdą Insignię robię jak chcę.I to nie spod świateł"na ćwiarę" ale np.przy 140 na autostradzie klikam jeden w dół i Insignia znika.
I odwrotnie.Kiedy jadę Isią to nawet nie udaję że mogę coś ugrać.Po prostu grzecznie zjeżdżam na prawy pas w myśl zasady:masz czym jechać,to jedź Oczywiście ja mam tylko 165 koni,ale gdyby Opel montował DSG to to też by wystarczyło żeby pojeździć.
Innymi słowy :Insignia jest "dostojna",Superb jest mocniejszy i bardziej "oklepany".Nie biorę pod uwagę Superba 1,4 bo to jest nieporozumienie motoryzacyjne.Chciałem tylko powiedzieć że gdyby Opel podszedł poważnie do gamy montowanych silników,to nie musiałby się podpierać testami i Twinsterami a ja bym nie marudził.
Ostatnio zmieniony wtorek 15 maja 2018, 13:00 przez Nix, łącznie zmieniany 1 raz.
- radekj
- Posty: 436
- Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolska
Re: Auto Świat...
Mi też brakuje V6ki!
A tak serio to ciekawostka: znajomy 2 tyg temu zamawiał do firmy Passata. Wczoraj się dowiedział że musi wybrać inny silnik bo 1.8 już mu nie wyprodukują.
Właśnie rzuciłem okiem na konfigurator VW - w Passacie najmocniejsza benzyna to 2.0 220KM. Zniknął silnik 2.0 280KM, a był w wersji 4MOTION.
A tu info znaleziona na portalu xyz dot. SKody:
Skoda Superb – benzynowe nowości
Pod koniec czerwca 2018 roku z oferty tego modelu wycofane zostaną silniki:1.4 TSI/150 KM, 1.8 TSI/180 KM, 2.0 TSI/220 KM i 2.0 TSI/280 KM. W okresie od września do grudnia zastąpione zostaną one czterocylindrowymi silnikami: 1.5 TSI/150 KM, 2.0 TSI/190 KM i 2.0 TSI/272 KM
Nikogo nie omija "rewolucja".
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości