Strona 3 z 3

Re: Insignia GS & ST FL 2020

: poniedziałek 18 mar 2019, 19:33
autor: wassermann
Ja tylko dlatego taki "mundry", bo akurat dzisiaj rano przeczytałem o tej Cuprze Carbon. To jest fabryczny tuning na 370 KM, wszystko objęte gwarancją. Były porównania czasów z Cuprą 300 KM - różnica 0-200 wynosi 3 sekundy. Osiągi nie z tej planety, naprawdę. W każdych warunkach jesteś szybszy od 99.999% aut spotkanych po drodze... Wsadzić takie serce do Insi, ech, przecież Insia ma większe rezerwy w układzie jezdnym niż ta seacinka. Mocy to ma w bród, a momentu nie ma jakiegoś kosmicznego, więc Twinster spokojnie by wytrzymał (skoro pracuje w seryjnych BiCDTI z 480 Nm).

M.

Re: Insignia GS & ST FL 2020

: wtorek 19 mar 2019, 08:10
autor: FPWroclaw
zmiany będą - a jakie to zobaczymy ;)

Re: Insignia GS & ST FL 2020

: wtorek 19 mar 2019, 10:03
autor: Maciek
trudno zrobić lifting bez zmian :lol:


Wg mnie, najważniejsza część samochodu wymagająca zmian, to wyciszenie podwozia.

Druga najważniejsza - to poprawa tandetnej do bólu dźwigni kierunkowskazu (zdaję sobie sprawę, że Insignia aspiruje do segmentu premium, gdzie dźwigni kierunkowskazu nawet się nie dotyka, ale jak czasem ręka się przypadkowo omsknie z kierownicy na dźwignię, to nie jest to przyjemne doznanie).

Wg mnie te dwie sprawy są jak najbardziej do zrobienia.

A reszta liftingu to wyrzucenie jak największej ilości części GM i zastąpienie ich wyrobami PSA - to oczywiste i nieuniknione.

Pisałem o tym wcześniej - lifting nieuzasadniony przesłankami technicznymi, tylko ekonomicznymi. Z mojego punktu widzenia, właściciela Insignii, którą projektował GM, to bardzo dobrze. Mam auto spójne i harmonijne. Polifty to będzie już sztukowanie, co się da wepchnąć francuskiego do amerykańskiego auta. Z niecierpliwością czekam na silnik 1,2 PureTech 130KM w podstawowej Insignii :lol:

Re: Insignia GS & ST FL 2020

: wtorek 19 mar 2019, 10:06
autor: jami
Maciek pisze:
wtorek 19 mar 2019, 10:03
Z niecierpliwością czekam na silnik 1,2 PureTech 130KM w podstawowej Insignii :lol:
pod maską jest tyle miejsca, że wejdą 2 takie silniki i znowu będzie 260KM :lol:

Re: Insignia GS & ST FL 2020

: wtorek 19 mar 2019, 20:03
autor: KonradWro
Jak wypadną inteliLuxy to będzie zabawnie... w Grandlandzie ich nie ma wiec jest na to szansa :). Jak dla mnie będzie to chyba największa strata dla nowych posiadaczy (chociaż PSA dysponuje swoimi matrycami - np. w modelu DS7).

Re: Insignia GS & ST FL 2020

: wtorek 19 mar 2019, 21:42
autor: Cloud
A co te matryce robią w DSie, Konrad? Próbowałem znaleźć jakiś filmik na YT i nic poza czterema trybami (miasto, poza miastem, autostrada i zła pogoda) nie znalazłem.

Chociaż ten bajer z obracającymi się soczewkami na powitanie jest fajny :-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Insignia GS & ST FL 2020

: środa 20 mar 2019, 12:25
autor: Maciek
KonradWro pisze:
wtorek 19 mar 2019, 20:03
Jak wypadną inteliLuxy to będzie zabawnie... w Grandlandzie ich nie ma wiec jest na to szansa :). Jak dla mnie będzie to chyba największa strata dla nowych posiadaczy (chociaż PSA dysponuje swoimi matrycami - np. w modelu DS7).
w Grandlandzie nie ma, bo to bazuje na Peugeocie 3008.

Wszystko zależy, w jaki sposób Francuzi kupili Opla i ile muszą płacić General Motors za Intelluxy.

Odkąd PSA przejęło Opla i zaczęła grzebać przy Insignii, to jej sprzedaż leci na łeb, na szyję. 2600 sztuk sprzedanych w grudniu i 3900 sztuk w styczniu to katastrofa (normalnie sprzedawali 5-9 tysięcy miesięcznie). Wątpię, żeby oni w tym roku sprzedali więcej niż 50 tysięcy sztuk... A te pogłoski o liftingu tak młodego produktu...

Re: Insignia GS & ST FL 2020

: środa 20 mar 2019, 15:36
autor: wassermann
Ciekawy ostatni akapit wypowiedzi @Maciek
Poprzednia generacja schodziła po ok. 100 tys. szt. rocznie.
Widocznie ludzie chcieli niemieckiego Opla. W klasie miejskiej czy max kompaktowej pewnie nie ma wielkiej rozkminy i, o ile ktoś nie jest zafixowany na Golfa (lub na Toyotę), to wybór np. P208/Clio/Corsa dokonuje się czysto użytkowo - bez oglądania się na "markę".
Ale już w klasie średniej-wyższej, segmencie D, najwyraźniej "marka" gra rolę. A zaufanie do Opla było widocznie większe niż do Peugeota. Ten ma swoją klientelę - ale ma też swój produkt - P508. Inna sprawa, że jego sprzedaż to też niskie liczby i większość to zapewne sami Francuzi. A Niemcy? Nie mogą kupić Opla-Opla, to nie będą szli we francuza, tylko wezmą w tej klasie Passata, ew. Superba.
Brak jasnego przekazu co do przyszłości Insignii też powoduje odpływ klientów.

M.