Strona 1 z 4

OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

: czwartek 09 sty 2020, 11:49
autor: FPWroclaw
Witajcie,

Jak wiadomo już w kwietniu premierę będzie miała "odświeżona" Insignia po faceliftingu. Więcej informacji wkrótce - póki co ważne info - wraca rozsądna benzyna !

https://pl-media.opel.com/pl/01-09-brus ... motor-show

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

: czwartek 09 sty 2020, 12:49
autor: jami
a co to za silnik i skrzynia? żeby nie okazało się jak w przypadku Astry, gdzie silnik 1.2 i skrzynia to jakieś dyskusyjne produkty z Ameryki Środkowej

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

: czwartek 09 sty 2020, 13:44
autor: FPWroclaw
Szkolenie mam 20 Stycznia - wtedy dowiemy się szczegółów.

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

: czwartek 09 sty 2020, 13:58
autor: KenyBDG
Zaszaleli z silnikami .....co za czasy

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

: czwartek 09 sty 2020, 23:24
autor: wassermann
Silnik 2.0T będzie GM typu "LSY", a to jest następca dotychczasowego "LTG". Mniej mocy, nieco mniej momentu, ale za to dostępnego niżej. Obniżone spalanie poprzez funkcję odłączania cylindrów... Można mieć "kaszlaka", jak odłączy 2 z 4 :lol:

Skrzynia raczej na pewno GM typu 9T50 (warianty M3E, M3T, M3H, M3W, M3D), produkcja w Meksyku (ale w fabryce GM). Była już wcześniej montowana w "Insignii" V6 w USA (Regal GS) i Australii (Commodore VXR).

Tak więc, co ciekawe, PSA kontynuuje Insignię z niemal pełnym udziałem komponentów GM! :)

M.

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

: piątek 10 sty 2020, 06:55
autor: jami
Odnośnie odłączania cylindrów. Jeżdżę stosunkowo często VW 1.5T z odłączanymi cylindrami. Działa to rewelacyjnie (jest absolutnie niezauważalne), a spalanie jest regularnie niższe niż w dieslu. Nie wiem jak oni to zrobili, ale działa. Przy takiej benzynie zakup diesla nie ma sensu.
Ciekawe jak to będzie w Oplu, zwłaszcza w kontekście zużycia paliwa w stosunku do poprzedniego silnika

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

: piątek 10 sty 2020, 08:11
autor: LEM
Ciekawe jestem cen wersji 2.0/200. Pewnie na zmiany przestrzeni bagażowej - usunięcie tych cholernych skosów po bokach w GS nie ma co liczyć? Skoda, bo wtedy lift insigni rozważałbym jako następne auto, bo propozycje silnikowe, nowe lampy itp brzmią spoko. Niestety z takim bagażnikiem jak teraz isnignia GS nie jest rodzinnym autem, a takiego potrzebuję.

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

: piątek 10 sty 2020, 23:47
autor: jurass
jami pisze:
piątek 10 sty 2020, 06:55
Ciekawe jak to będzie w Oplu, zwłaszcza w kontekście zużycia paliwa w stosunku do poprzedniego silnika
Tu nie mam złudzeń, może być tylko lepiej. :lol:

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

: poniedziałek 20 sty 2020, 22:39
autor: Markkofan
A czemu 1.5T zniknal? Jakis felerny jest czy co?

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

: poniedziałek 17 lut 2020, 09:52
autor: wassermann
Insignia B FL - warianty dostępne od pocz. marca 2020 r. (rynek niemiecki):

1.4T 145 KM (3-cyl.) M6
1.4T 145 KM (3-cyl.) AT bezstopniowa (ten wariant musi być koszmarny...)
2.0T 200 KM AT9 (ten z kolei całkiem fajnie się prezentuje)
2.0T 230 KM AT9 4x4 (tylko GSi)
nie wiadomo czy napęd 4x4 będzie jako opcja w 2.0T 200 KM
skrzynia AT9 produkcji GM

1.5 CDTI 122 KM (3-cyl.) M6
1.5 CDTI 122 KM (3-cyl.) AT8
2.0 CDTI 174 KM M6
2.0 CDTI 174 KM AT8
2.0 CDTI 174 KM AT8 4x4
skrzynia AT8 produkcji Aisin jak dotychczas

Linie wyposażeniowe:
- Insignia
- Edition
- GS-Line
- Elegance
- Ultimate
- GS-Line Plus
osobno kompletacje pośrednie unikalne dla rynku niemieckiego: Business Edition i Business Elegance
- GSi (tylko 2.0T 230 KM)

M.

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

: poniedziałek 17 lut 2020, 13:49
autor: rahv
To brzmi bardzo rozsądnie. Zestaw silników jest dla większości wystarczający. Szkoda, że astrę wykastrowali z silników 4 cylindrowych i 200KM. Ciekawe też jak ceny wzrosną w insigni?

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

: wtorek 18 lut 2020, 07:38
autor: FPWroclaw
Czekamy na cennik - jeszcze go nie ma.

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

: wtorek 18 lut 2020, 12:24
autor: Maciek
1,4 3-cyl... pięknie. A Amerykanie mają 3,6/V6 :lol:

fajnie, że się przełamali i dali te 230KM - powiedzmy, że GSI będzie miała rację bytu (choć tu po prostu aż się prosi coś na miarę Kii Stinger GT 3,3 V6).

Ciekawe, czy Opel popracował nad głównymi mankamentami Insignii - przeciętne wyciszenie podwozia, zauważalny klekot diesla i koszmarna dźwigienka kierunkowskazów :mrgreen:

Cena raczej (a nawet "na pewno") jest bardzo płynna, skoro można negocjować cenę takiej świeżynki jak Grandland X Hybrid4 :mrgreen:

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

: wtorek 18 lut 2020, 12:37
autor: Marek
Mankamenty zapewne ma każda marka. Sądzę,że nie ma tu nad czym pracować ,wynikają one z obniżenia kosztów produkcji, może nie przesadzę nawet działanie celowe,to porostu biznes a przy uwczesnej technologi da się produkować auta bez tych opierdliwych niedorubek😃

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2020

: czwartek 05 mar 2020, 22:34
autor: wassermann
W Niemczech pokazał się katalog i dokładny cennik Insignii B FL (Modelljahr 2021).
Na razie nie ma wszystkich zapowiadanych silników w ofercie.

Diesel
1.5 - 122 KM / 300 Nm / MT6 - 10.6s, 208 km/h (silnik 3-cyl.)
2.0 - 174 KM / 380 Nm / MT6 / FlexRide opcja - 8.0s, 226 km/h
2.0 - 174 KM / 380 Nm / AT8 / FlexRide opcja - 8.0s (albo 9.0s, bo chyba jest babol w danych), 223 km/h

Benzyna
1.4 - później
2.0 - 200 KM / 350 Nm / AT9 / FWD / FlexRide seria - 7.7s, 235 km/h (nie ma 4x4 w opcji)
2.0 - 230 KM / 350 Nm / AT9 / 4x4 /FlexRide seria - 7.4s, 237 km/h (tylko jako GSi)

Dane dla wariantu nadwozia Grand Sport. Dla Sports Tourer tradycyjnie odrobinę gorsze osiągi.

M.