Strona 2 z 2

Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM

: poniedziałek 30 lis 2020, 00:59
autor: jurass
Oj tam, nie trzeba od razu za niego wychodzić za mąż, też nie jest w moim typie, al czasem oglądam. Ja nie trawię Pertyna z kolei, kiedyś zaczął na mnie najeżdżać w komentarzach pod jednym jego filmikiem i różne rzeczy mi wmawiać.

Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM

: poniedziałek 30 lis 2020, 08:51
autor: Maciek
jurass pisze:
niedziela 29 lis 2020, 19:11
Saturday Car Fever często robi takie nocne testy/jazdy.
znam typa. Jego testów nie da się oglądać, bo robi je zbyt dokładnie - dlatego obejrzałem jego wszystkie materiały o Insignii :lol: Fajnie mi się też ogląda jego megatesty pickupów, jak bierze je w długą, autostradową trasę :mrgreen:

O światłach wypowiadał się pozytywnie - może ja się źle wyraziłem - światła Intelluxy są wg mnie świetne, człowiek nie musi sięgać po manetkę długich, tym niemniej Opel najpierw naopowiadał głupot o wiązkach, wycinaniu pól, cuda na kiju - i tego marketingowego bełkotu te światła nie spełniają. Nie jestem pewien, czy jakiekolwiek światła spełniają, bo żeby wyciąć wiązkę między autami, to trzeba rozpoznać kontur auta, a kamera rozpozna tylko punkty świetlne i na tej podstawie szacuje, gdzie znajduje się inne auto. No i czy taka dynamiczna zabawa światłami ma sens i czy niepotrzebnie nie będzie rozpraszać kierowcy?

Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM

: poniedziałek 30 lis 2020, 10:31
autor: Cloud
Maciek, światła nigdy nie ma za dużo! :) Niedługo po tym jak odebrałem Iśkę i miałem okazje pojeździć trochę więcej wieczorem/nocą - stwierdziłem, że Unia Europejska zamiast wymyślać głupoty typu start stop, limitery prędkości (jak się wczytacie, to zobaczycie, że nie chodzi o zablokowanie prędkości maksymalnej, a możliwość ustawienia limitu, którego samochód nie przekroczy nawet jak wciśniesz więcej gazu), powinni wprowadzić obowiązkowe ledy z (przynajmniej) automatycznym przełączaniem krótkie-długie-krótkie. Ile jest wypadków, kolizji, stłuczek spowodowanych tym, że ktoś jeździ na świeczkach zamiast świateł? My, użytkownicy matryc wiemy jak podnosi to bezpieczeństwo.

Jechało ze mną sporo osób po ciemku, którzy na codzień poruszają się autami z H4, czy H7. Komentarz, który się powtarzał to „takim to w nocy można jechać...”.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: [YT Pertyn ględzi - i inne] Testy Insignia B FL 2.0T AT9 FWD 200 KM

: poniedziałek 30 lis 2020, 14:55
autor: Marek F
Masz rację Cloud ,nie podważam tego że matryce są super a H4 to świeczki. Trzeba używać na drodze rozumu bo najlepsze systemy nie pomogą, one tylko ułatwiają życie. Zbędne gadżety powinne być wywalone a ledy opcją obowiązkową. Sam mając wybór oszczędzając na kasie wybrałem H4 i to że późniejsze ewentualne naprawy będą mniej bolesne. Jestem już leciwym kierowcą ,bezwypadkowym więc myślę tyle lat jeździłem, a co tam 😂. Gdybym nie miał wyboru napewno zadowolenie z insigni było by większe, tak naprawdę brakuje mi mocniejszego silnika , świateł i lepszych foteli , pozatym insignia jest ok. Oszczędność bokiem wychodzi, żeby osiągnąć pełne zadowolenie, taka rada dla przyszłych nabywców 🙂