Podziałka obrotomierza
- komisarzryba
- Posty: 129
- Rejestracja: niedziela 25 paź 2020, 13:05
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo 200 KM
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
Re: Podziałka obrotomierza
Porównując spalanie do astry, to chyba mi się załącza dodatkowy ;)
-
- Posty: 414
- Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 20:42
- Posiadane auto: Insignia GS 2019
- Silnik: 1.5 turbo 165 KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Opole
- Województwo: Opolskie
Re: Podziałka obrotomierza
No cóż, to jednak 2.0T, może o ograniczonej mocy ,ale jednak auto duże i musi wypić swoje . Z doświadczenia mogę powiedzieć iż do codziennej jazdy do pracy ,czy do miasta lepszym rozwiązaniem jest 1.5T. No ale mimo iż nie miałem okazji jechać 2.0T , napewno gdy przyjdzie jechać w trasę radość z jazdy jest i rekompensuje to codzienną jazdę jak w moim przypadku w koło komina. Takie moje spostrzeżenie jeszcze, wcześniej w tej poliftowej nie podobaly mi sie ledy dzienne. Teraz jest na odwrót , obyły mi się przedliftowe. Jak widzę na drodze obecny model jakoś wydaje mi się bardziej elegancki, no cóż wszystko się nudzi🖐
Ostatnio zmieniony sobota 05 lut 2022, 13:10 przez Marek F, łącznie zmieniany 1 raz.
- komisarzryba
- Posty: 129
- Rejestracja: niedziela 25 paź 2020, 13:05
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo 200 KM
- Rocznik auta: 2021
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
Re: Podziałka obrotomierza
Mi się też bardziej podobają światła po lifcie.
Myślę, że do insigni to jednak minimum dwa litry. W sumie to i maksymalnie dwa, bo więcej nie ma ;)
Myślę, że do insigni to jednak minimum dwa litry. W sumie to i maksymalnie dwa, bo więcej nie ma ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości