Wyciszenie wnętrza
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Konsola środkowa - twardy plastik
Piszesz o ciszy we wnętrzu. Czy masz pakiet wyciszający? Laminowane szyby, aktywny system wyciszania wnętrza? Ja uważam że jest strasznie głośno, a mam benzyniaka bez elementów wyciszających.
- radekj
- Posty: 436
- Rejestracja: środa 20 gru 2017, 11:54
- Posiadane auto: Insignia GS
- Silnik: 2.0 260KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolska
Re: Konsola środkowa - twardy plastik
Mam laminowane szyby. Aktywnego systemu nie kojarzę chyba że był w standardzie.
- Hubi
- Posty: 84
- Rejestracja: sobota 23 cze 2018, 19:51
- Posiadane auto: Opel Insignia B
- Silnik: 1.5 Turbo 165
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Konsola środkowa - twardy plastik
Ja mam benzynę i w porównaniu z poprzednią wersją i to w CDTi też uważam że jest głośniej ale przy prędkościach pow. 140 a obie wersję mają ten sam współczynnik oporu powietrza.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 25 cze 2018, 19:19 przez coolik, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Więcej nie będę poprawiał literówek :)
Powód: Więcej nie będę poprawiał literówek :)
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Konsola środkowa - twardy plastik
Wydaje mi się, że aktywne wygłuszanie masz gdy dokupisz BOSE i masz 260KM.
U mnie już w okolicy 100km/h jest dość głośno. Myślę, że tak samo jak było w Vectra C, a przecież między tymi autami jest kilkanaście lat myśli technicznej.
U mnie już w okolicy 100km/h jest dość głośno. Myślę, że tak samo jak było w Vectra C, a przecież między tymi autami jest kilkanaście lat myśli technicznej.
-
- Posty: 338
- Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wro
- Województwo: DLN
Re: Konsola środkowa - twardy plastik
Panowie, przenieście się z tą dyskusją do wątku o głośności. Ten jest o twardym plastiku.
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Wyciszenie wnętrza
Koledzy co sądzicie o wyciszeniu wnętrza? Ja uważam, że w standardzie bez laminowanych szyb i aktywnego wyciszenia jest na prawdę kiepsko.
Dodano po 5 minutach 45 sekundach:
Re: Wyciszenie wnętrza
Przeniesione, ale posty wstawiły się na początek wątku.
Dodano po 5 minutach 45 sekundach:
Re: Wyciszenie wnętrza
Przeniesione, ale posty wstawiły się na początek wątku.
- LEM
- Posty: 284
- Rejestracja: poniedziałek 03 lip 2017, 19:51
- Posiadane auto: Opel Insignia GS
- Silnik: 1.5T 165KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: Wielkopolskie
Re: Wyciszenie wnętrza
Ja jechałem zarówno z laminowanymi szybami jak i bez i nie widzę żadnej różnicy. W dodatku uważam, że w obu przypadkach wcale nie jest nadzwyczajnie głośno. Może powyzej 140 mogłoby być ciut ciszej, ale auto nie odbiega tu w swojej klasie moim zdaniem. Mazda 6 to dopiero w środku ma hałas.
W kwestii dźwięku natomiast to mnie irytuje gdy jadąc podczas opadów deszczu, na dolnej krawędzi lusterka zbierają się krople, które następnie uderzają w któreś miejsce koło słupka B tuż koło ucha i ten dźwięk jest nieprzyjemny podczas długiej jazdy w deszczu.
W kwestii dźwięku natomiast to mnie irytuje gdy jadąc podczas opadów deszczu, na dolnej krawędzi lusterka zbierają się krople, które następnie uderzają w któreś miejsce koło słupka B tuż koło ucha i ten dźwięk jest nieprzyjemny podczas długiej jazdy w deszczu.
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Wyciszenie wnętrza
Kurcze to może z moim autem jest coś nie tak.
-
- Posty: 338
- Rejestracja: środa 03 sty 2018, 13:04
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: NFT 2.0 / 260KM, AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Wro
- Województwo: DLN
Re: Wyciszenie wnętrza
Głośność samochodu to jest temat bardzo subiektywny Na forum Mazdy 6 jest kilkadziesiąt stron wątku o tym. Ja akurat należałem do tych co nie narzekali. I na Insignie tez nie narzekam, choć odczułem, że jest ciszej niż w Mazdzie
Choć, przezornie, wziąłem laminowane szyby
Choć, przezornie, wziąłem laminowane szyby
-
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek 29 sty 2018, 08:42
- Posiadane auto: Opel Insignia ST
- Silnik: D20DTR AT8 AWD
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Polska
- Województwo: Mazowieckie
Re: Wyciszenie wnętrza
zgadzam się z @coolik
w złomkosigni jest o niebo ciszej niż w 6GJ, a jeżdzę na 20"
ja też mam laminowane szyby i uważam, że złomkosignia to najlepiej wygłuszone auto w klasie, pomijając wyciszenie silnika
w złomkosigni jest o niebo ciszej niż w 6GJ, a jeżdzę na 20"
ja też mam laminowane szyby i uważam, że złomkosignia to najlepiej wygłuszone auto w klasie, pomijając wyciszenie silnika
- jurass
- Posty: 345
- Rejestracja: niedziela 03 cze 2018, 13:01
- Posiadane auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Silnik: B20NFT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: jesienne
- Województwo: Wlkp
Re: Wyciszenie wnętrza
Miałem polifta ST z tym silnikiem, ale na 19" kołach (teraz 20") i tam było zauważalnie ciszej przy prędkościach autostradowych.
-
- Posty: 549
- Rejestracja: wtorek 19 wrz 2017, 13:27
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0D 170KM AT8
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Bydgoszcz
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Re: Wyciszenie wnętrza
Poprzednia insignia była głośniejsza. Słychać było świst powietrza od szyb, czy uszczelek drzwi. Teraz z pakietem wyciszenia w nowej nie ma żadnych świstów. Jeździłem na testach benzyną 165KM at6 I tam było dość głośno przy dynamicznym przyspieszaniu. W dieslu tego nie ma, ale nie wiem, czy benzyna miała pakiet wyciszenia.
-
- Posty: 103
- Rejestracja: niedziela 30 lip 2017, 16:10
- Posiadane auto: GS
- Silnik: 1,6 CDTI
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Wyciszenie wnętrza
Po odebraniu nowej insigni jestem w niebowzięty jesli chodzi o komfor dźwiękowy
W starej 2.0 CDTi to byłtraktor w środku.
Nowa 1,6 diesel robi robotę, wiele osób na początku myśłała, ze to benzyna
W starej 2.0 CDTi to byłtraktor w środku.
Nowa 1,6 diesel robi robotę, wiele osób na początku myśłała, ze to benzyna
-
- Posty: 209
- Rejestracja: czwartek 21 gru 2017, 18:59
- Posiadane auto: Opel Insignia
- Silnik: 1.5 165 AT6
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Żywiec
- Województwo: Ślask
Re: Wyciszenie wnętrza
Ja będę za niedługo wyciszał bagażnik. Materiały kupione ne pewnej stronce związanej z wyciszaniem:P Sprawdzone, bo przed oplem miałem Focusa mk2,samochód tragicznie wyciszony, chyba sam plastik i blacha, nigdzie nie ma żadnej waty czy innej pianki, nie wspominając o czymś lepszym. Tam wyciszyłem, nadkola z przodu (ale od zewnątrz, kleiłem do blachy ,trzyma już 4 lata:P ) z tyłu nadkola od strony bagażnika i znowu od zewnątrz(tam o dziwo efekt był najbardziej zauważalny) ,sam bagażnik plus pod fotelami z tyłu ,tyle ile mogłem upchać. Kosztowało mnie to z 1500 zł max. A róznica w jeździe, szczególnie po mokrym asfalcie była bardzo zauważalna.
W Oplu póki co widzę łatwy dostęp do bagażnika, także pójdzie prosto, na samej podłodze, bo generalnie ta dykta na plus jest,że jest gruba i ciężka, ale szkoda, że bezpośrednio na samą blachę nie dali czegoś mocno przylegającego, dlatego sam to zrobią, z nadkolami zobaczę jeszcze, przynajmniej z tyłu bo z przodu nie ma sensu się babrać, największy hałas idzie od tyłu, z przodu jest lepiej no i dostać jest się ciężko.
ps. jest tyle materiałów ,i to nie drogich, trwałych i efektywnych, że nie wiem czemu producenci tak słabo wyciszają nadkola, a mogli by je tak wyciszyć, że gó..no było by słychać, a nie szum;p I nie mówcie , że konstrukcja,aerodynamika itd. itp. na przykładzie focusa sam doświadczyłem co znaczy dobre wyciszenie bo sam je ogarnąłem.
W Oplu póki co widzę łatwy dostęp do bagażnika, także pójdzie prosto, na samej podłodze, bo generalnie ta dykta na plus jest,że jest gruba i ciężka, ale szkoda, że bezpośrednio na samą blachę nie dali czegoś mocno przylegającego, dlatego sam to zrobią, z nadkolami zobaczę jeszcze, przynajmniej z tyłu bo z przodu nie ma sensu się babrać, największy hałas idzie od tyłu, z przodu jest lepiej no i dostać jest się ciężko.
ps. jest tyle materiałów ,i to nie drogich, trwałych i efektywnych, że nie wiem czemu producenci tak słabo wyciszają nadkola, a mogli by je tak wyciszyć, że gó..no było by słychać, a nie szum;p I nie mówcie , że konstrukcja,aerodynamika itd. itp. na przykładzie focusa sam doświadczyłem co znaczy dobre wyciszenie bo sam je ogarnąłem.
- pancer
- Posty: 678
- Rejestracja: niedziela 18 mar 2018, 09:50
- Posiadane auto: Insignia ST Elite
- Silnik: 1.5 165KM MT6
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
Re: Wyciszenie wnętrza
@odoja koniecznie wrzuć zdjęcia jak już to zrobisz. Jestem bardzo ciekaw jak to wyjdzie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości