Wał napędowy i dyferencjał w Country Tourer 4x4

Wszystko co chciałbyś wiedzieć o zawieszeniu, układzie hamulcowym i napędowym w Nowej Insignii
arasorn
Posty: 5
Rejestracja: poniedziałek 15 lis 2021, 10:30
Posiadane auto: (wkrótce) InsigniaCT
Silnik: 2.0 CDTI 170KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Gdańsk
Województwo: Pomorskie

Wał napędowy i dyferencjał w Country Tourer 4x4

Postautor: arasorn » piątek 27 wrz 2024, 20:45

Cześć!

Parę dni temu poluzował mi się metalowy pierścień przy połączeniu wału napędowego z dyferencjałem.
Wystarczyło go docisnąć i po przejechanym tysiąca kilometrów nadal się trzyma. Nasuwa się jednak pytanie - czy tu nie powinna być jakaś uszczelka? Jak wygląda u was ten element?

Model: Buick Regal TourX (OPEL Insignia B Country Tourer)
Rocznik: 2018
Silnik: GM 2.0L Ecotec LTG
Napęd: 4x4
Załączniki
WhatsApp Image 2024-09-27 at 10.59.44.jpeg
WhatsApp Image 2024-09-27 at 10.59.44.jpeg (200.85 KiB) Przejrzano 641 razy

wassermann
Posty: 745
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
Silnik: B20NFT LTG
Rocznik auta: 2018
Miasto: GD
Województwo: pomorskie

Re: Wał napędowy i dyferencjał w Country Tourer 4x4

Postautor: wassermann » sobota 09 lis 2024, 17:59

Wygląda identycznie.

M.
Załączniki
IMG_6549.jpeg
IMG_6549.jpeg (1.55 MiB) Przejrzano 242 razy

arasorn
Posty: 5
Rejestracja: poniedziałek 15 lis 2021, 10:30
Posiadane auto: (wkrótce) InsigniaCT
Silnik: 2.0 CDTI 170KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Gdańsk
Województwo: Pomorskie

Re: Wał napędowy i dyferencjał w Country Tourer 4x4

Postautor: arasorn » wtorek 12 lis 2024, 11:06

Dzięki bardzo!


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość