Cześć!
Parę dni temu poluzował mi się metalowy pierścień przy połączeniu wału napędowego z dyferencjałem.
Wystarczyło go docisnąć i po przejechanym tysiąca kilometrów nadal się trzyma. Nasuwa się jednak pytanie - czy tu nie powinna być jakaś uszczelka? Jak wygląda u was ten element?
Model: Buick Regal TourX (OPEL Insignia B Country Tourer)
Rocznik: 2018
Silnik: GM 2.0L Ecotec LTG
Napęd: 4x4
Wał napędowy i dyferencjał w Country Tourer 4x4
-
- Posty: 5
- Rejestracja: poniedziałek 15 lis 2021, 10:30
- Posiadane auto: (wkrótce) InsigniaCT
- Silnik: 2.0 CDTI 170KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: Pomorskie
Wał napędowy i dyferencjał w Country Tourer 4x4
- Załączniki
-
- WhatsApp Image 2024-09-27 at 10.59.44.jpeg (200.85 KiB) Przejrzano 641 razy
-
- Posty: 745
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:38
- Posiadane auto: Insignia GSi 2.0T
- Silnik: B20NFT LTG
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: GD
- Województwo: pomorskie
Re: Wał napędowy i dyferencjał w Country Tourer 4x4
Wygląda identycznie.
M.
M.
- Załączniki
-
- IMG_6549.jpeg (1.55 MiB) Przejrzano 242 razy
-
- Posty: 5
- Rejestracja: poniedziałek 15 lis 2021, 10:30
- Posiadane auto: (wkrótce) InsigniaCT
- Silnik: 2.0 CDTI 170KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Gdańsk
- Województwo: Pomorskie
Re: Wał napędowy i dyferencjał w Country Tourer 4x4
Dzięki bardzo!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość